Bekijk originele versie : waarom geloven meiden nou niet dat wij marokkaanse jongens echt lief kunnen zijn....?
Het is gewoon niet leuk meer...
heb je net een nieuw baan? moet je zelf gaan bewijzen dat je niks steelt, op tijd komt, de baas niet mishandeldt, eerlijk je werk doet enz...
je ouders verwachten van je het onmogelijke...
en dan heb je een leuke meid leren kenne, moet je zelf dag in dag uit bewijzen....een keer niks van je laten horen en het is gelijk: "ZIE JE WEL...!!!"
ik zit eraan te denken om een reclame vliegtuig te huren om en meid duidelijk te maken dat ik haar leuk vind, want ze gelooft nog steeds niet dat ik goede bedoelingen heb met haar....
:confused:
jawhara1
25-09-2003, 11:03
misschien hebben ze te veel meegemaakt met de jongens :confused:
MissBlaBla
25-09-2003, 11:03
Zo zie je maar dat de slechten het verpesten voor de goeden.
Neem haar niks kwalijk, als je echt lief bent zal ze dat wel doorkrijgen.
BlaBla
jawhara...
dat mag niet een reden zijn....
trouwens, zij trappen met hun domme kop ook zelf in..het is denk niet moeilijk om te zien wanneer iemand goede bedoelingen heeft of niet...denk ik...
Origineel gepost door Jamiel
Het is gewoon niet leuk meer...
heb je net een nieuw baan? moet je zelf gaan bewijzen dat je niks steelt, op tijd komt, de baas niet mishandeldt, eerlijk je werk doet enz...
je ouders verwachten van je het onmogelijke...
en dan heb je een leuke meid leren kenne, moet je zelf dag in dag uit bewijzen....een keer niks van je laten horen en het is gelijk: "ZIE JE WEL...!!!"
ik zit eraan te denken om een reclame vliegtuig te huren om en meid duidelijk te maken dat ik haar leuk vind, want ze gelooft nog steeds niet dat ik goede bedoelingen heb met haar....
:confused:
Aaaaaaaah wat cute :Iluvu:
Heel veel suc6!!
Jawhara23
25-09-2003, 11:08
zo is het dus ook andersom.....
de jongens denken ook gelijk het slechtste van n meisje :(
ik sluit me aan bij miss blabla
jawhara1
25-09-2003, 11:09
jawhara...
dat mag niet een reden zijn....
trouwens, zij trappen met hun domme kop ook zelf in..het is denk niet moeilijk om te zien wanneer iemand goede bedoelingen heeft of niet...denk ik...
Ik weet het dat is het misschien net . zij gebruikt haar koppie en wil geen slachtoffer zijn :(
Ik zeg maar wat , er zijn jongens die er alles voor zouden doen om een meisje te krijgen .
En als ze haar hebben dumpen ze haar gewoon .
Bij u is dat nu niet het geval , je wil haar echt hebben .
Doe dan dingen die haar totaal zouden verassen.
MissBlaBla
25-09-2003, 11:10
Origineel gepost door Jawhara23
ik sluit me aan bij miss blabla
Kus :blauwkus:
ClaudioLopez
25-09-2003, 11:11
als je zoooo veel moeite moet doen voor een meisje... en ze blijft maar twijfelen...
dan is het al niet meer leuk :kwaad:
verassen? ja zat dus een aan reclame vliegtuig tedenken...nadeel is alleen dat haar broer en pa het ook kunnen zien... :(
jaa daar heb je gelijk in Claudio...
maar aan de andere kant als z'n valt voor je dan valt ze ook goed...
Jawhara23
25-09-2003, 11:15
jamiel heb je het met haar erover gehad? waarom ze jou niet volledig vertrouwd....
jawhara1
25-09-2003, 11:15
verassen? ja zat dus een aan reclame vliegtuig tedenken...nadeel is alleen dat haar broer en pa het ook kunnen zien... :(
:giechel: gekkie er zijn nog zoveel mogelijkheden om een meid teverassen .
maar als je haar echt wil zou ik het dus echt niet opgeven , want zij is een meid die dus haar koppie gebruikt :D als je weet wat ik bedoel ;)
Jawhara23
25-09-2003, 11:17
:toink: blabla dat was........ :o :D
ClaudioLopez
25-09-2003, 11:20
Origineel gepost door jawhara1
:giechel: gekkie er zijn nog zoveel mogelijkheden om een meid teverassen .
maar als je haar echt wil zou ik het dus echt niet opgeven , want zij is een meid die dus haar koppie gebruikt :D als je weet wat ik bedoel ;)
ze gebruikt der koppie wel verkeerd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.