Bekijk originele versie : Sorry eventjes maar!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Soory ipv van alleen de foto's weg te halen, heb ik heel het onderwerp weggehaald....
Thanx Lady's voor alle reacties!
Tbarkellah wat heb jij twee mooie meiden zeg!
P.s waar koop je zo´n haarband, ik ben al een tijdje opzoek naar zo iets voor mijn kleine kale prinsesje...
ik heb het gemist denk ik :o
xxamiraxx
13-06-2007, 21:07
ik ook!
nog een keer?
Tbarkellah wat heb jij twee mooie meiden zeg!
P.s waar koop je zo´n haarband, ik ben al een tijdje opzoek naar zo iets voor mijn kleine kale prinsesje...
die waren toendertijd bij de H&M, hij is van m'n oudste dochter geweest dus ik het het echt over 2,5 jaar geleden
Doenya25
13-06-2007, 21:25
Safia je hebt prachtige meiden masha'allah..... en ze zijn echt gegroeid sinds ik ze voor het laatst heb gezien!....
Hoe is het met jou lieverd, ik las je topic over je hoofdpijn, maar toen ik wilde reageren deed m.nl moeilijk (zoals zo vaak :moe:) .... kan je topic nu niet vinden... Insha'Allah ghair! :sjans:
Safia je hebt prachtige meiden masha'allah..... en ze zijn echt gegroeid sinds ik ze voor het laatst heb gezien!....
Hoe is het met jou lieverd, ik las je topic over je hoofdpijn, maar toen ik wilde reageren deed m.nl moeilijk (zoals zo vaak :moe:) .... kan je topic nu niet vinden... Insha'Allah ghair! :sjans:
Ja ze gaan echt snel... ze trekken ook steeds meer naar elkaar toe
het gaat wel, heb er niet altijd last van.. heb binnekort een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of ze wat kunnen vinden
Heeft niemand Tangia gezien.... want zij mist ze dus ook altijd
xxamiraxx
13-06-2007, 21:28
Heeft niemand Tangia gezien.... want zij mist ze dus ook altijd
ze zat net nog bij wat eet jij vandaag:confused:
heyyy jij komt na mij hierheen en hebt haar kids gezien :ego:
:sjans:
Doenya25
13-06-2007, 21:30
Ja ze gaan echt snel... ze trekken ook steeds meer naar elkaar toe
het gaat wel, heb er niet altijd last van.. heb binnekort een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of ze wat kunnen vinden
Ala7bibatjes!!!! :love: so sweet...
Lieverd insha'allah is het niets ernstigs en kom je met goed nieuws thuis, wil je, je topic updaten als het zover is, dan gaan we aan jou denken die dag...
Moge Allah swt je bijstaan...
Ik mis ook altijd.....:moe:
Verder alles goed Safiaatje? Al bijna verhuizen :D?
xxamiraxx
13-06-2007, 21:32
weer gemist??!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.