Bekijk originele versie : Franse extremist veroordeeld voor beramen aanslag op moskee
PARIJS - Een Franse rechtbank heeft vandaag een extreem-rechtse activist veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf wegens het beramen van een zelfmoordaanslag op een moskee in Parijs.
De 31-jarige extremist Jean Trouchaud had zich op een vrijdag, de islamitische gebedsdag, in januari in de Parijse Grote Moskee willen opblazen. Kort voor hij de aanslag wilde uitvoeren, werd hij op aangeven van een politie-informant binnen het Franse extreem-rechtse milieu gearresteerd.
24/09/2003
Een zelfmoordaanslag op een moskee in Parijs uitgevoerd door een extreem-rechtse activist ???????
:zwaai: Sword
vreemd hoor, geen enkele reactie? als het een verijdelde zelfmoordaanslag betrof met een marokkaanse dader in een kerk dan hed deze site "plat" gelegen vanwege een onophoudelijke stroom reacties!
maar wat moet hier over over zeggen dan, alle extremisten achter slot en grendel. Dat is mijn mening, maar ja echt een discussie krijg daar waarschijnlijk ook niet mee.
Willemien
25-09-2003, 12:01
Origineel gepost door sword
vreemd hoor, geen enkele reactie? als het een verijdelde zelfmoordaanslag betrof met een marokkaanse dader in een kerk dan hed deze site "plat" gelegen vanwege een onophoudelijke stroom reacties!
Wat bedoel je hier eigenlijk precies mee ??
Van wie had je precies reacties verwacht en waarom ???
Als er bommen onder kerken gelegd gaan worden door marokkanen, dan krijg je hier reacties van boze christenen/hollanders.
Volgens die redenatie, zouden er hier dus boze reacties moeten komen van boze moslims/marokkanen.
Origineel gepost door Willemien
Wat bedoel je hier eigenlijk precies mee ??
Van wie had je precies reacties verwacht en waarom ???
Als er bommen onder kerken gelegd gaan worden door marokkanen, dan krijg je hier reacties van boze christenen/hollanders.
Volgens die redenatie, zouden er hier dus boze reacties moeten komen van boze moslims/marokkanen.
ik ben wel zeer geschokt door het feit dat men in sommige extreem-rechtse kringen nu ook al zelfmoordaanslagen gaat beramen of plegen tegen de moslimgemeenschap die in hun land aanwezig is.
Origineel gepost door sword
ik ben wel zeer geschokt door het feit dat men in sommige extreem-rechtse kringen nu ook al zelfmoordaanslagen gaat beramen of plegen tegen de moslimgemeenschap die in hun land aanwezig is.
Ik ook, maar denk je niet dat dit een vorm van integratie is? Verschillende culturen die elkaars gebruiken en rituelen overnemen?
Origineel gepost door PeterN
Ik ook, maar denk je niet dat dit een vorm van integratie is? Verschillende culturen die elkaars gebruiken en rituelen overnemen?
That's a sick joke PeterN :p
Willemien
25-09-2003, 13:17
Origineel gepost door PeterN
:confused: kan me niet herinneren dat moslims in frankrijk aanslagen hebben gepleegd op kerken hoor...
Als je jezelf op wil blazen moet je wel heel stevig in je schoenen staan Jeantje !!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.