Bekijk originele versie : Verkleurde was en steradent??
VoteForKerry_
13-06-2007, 14:50
:moe: Salaam meiden,
Ik heb een mooi wit truitje van mijn dochtertje verpest door het te wassen met een blauw spuugdoekje van haar. Nu heb ik er een lichtblauwe vlek op. Ergens las ik dat je het kan verhelpen met steradent maar bij mij schijnt dat niet te werken. Andere tips??
je hebt bij de kruidvat een product dat WIT heet, het is een klein wit flesje met groen label als ik me niet vergis.... staat precies op wat je moet doen... bij mij heeft het gewerkt
I_go_for_it
13-06-2007, 15:07
:moe: Salaam meiden,
Ik heb een mooi wit truitje van mijn dochtertje verpest door het te wassen met een blauw spuugdoekje van haar. Nu heb ik er een lichtblauwe vlek op. Ergens las ik dat je het kan verhelpen met steradent maar bij mij schijnt dat niet te werken. Andere tips??
Gebruik groene zeep.. En anders Biotex.. :moe:
chanelletje
13-06-2007, 15:41
ossegal wil ook helpen.
Wat ook wel eens wil helpen is het bleken van kleding zoals men vroeger deed.
Het truitje wassen en dan op een stukje gras leggen in de zon.
Succes.
VoteForKerry_
13-06-2007, 16:02
je hebt bij de kruidvat een product dat WIT heet, het is een klein wit flesje met groen label als ik me niet vergis.... staat precies op wat je moet doen... bij mij heeft het gewerkt
Ik had dat idd ergens in een oude topic gelezen dus ik ben er gister speciaal voor naar de kruidvat gegaan. Er waren verschillende flesjes maar nergens kon ik echt goed uit opmaken waar het precies voor diende. Maar het heet dus WIT en is wit/groen qua verpakking? Hmm....ff mijn man bellen en vragen of hij het voor me meeneemt.
p.s. ik heb msn nog niet aangezet maar ik heb het genoteerd. Tot gauw!!
p.s.s. Tbarkellah 18 kilo.....Sonja Bakker oela???:hihi:
VoteForKerry_
13-06-2007, 16:04
Gebruik groene zeep.. En anders Biotex.. :moe:
Hmmm helaas niet in huis.... kun je me garanderen dat het effectief is want anders bel ik mijn man nog een keer op om het boodschappenlijstje langer te maken...:D
VoteForKerry_
13-06-2007, 16:05
ossegal wil ook helpen.
Nooit van gehoord! Waar kun je dat halen?
VoteForKerry_
13-06-2007, 16:08
Wat ook wel eens wil helpen is het bleken van kleding zoals men vroeger deed.
Het truitje wassen en dan op een stukje gras leggen in de zon.
Succes.
Ik heb hier helaas geen gras en ben ook bang dat het in de felle zon helemaal verpest...toch bedankt voor je tip!:goedzo:
chanelletje
13-06-2007, 16:43
Nooit van gehoord! Waar kun je dat halen?
overal, kruidvat, etos etc.. het is wit met blauwe opdruk..
wat safia21 bedoelt is van Biotex... het is wit met mintgroen.
Klein flesje helpt echt!
Als het truitje is verkleurd kan je dit verhelpen met Wanytex. Verkrijgbaar bij de betere drogisterijen. Dit is voor de handwas. Het helpt echt supergoed. Het komt er als nieuw uit te zien.
Je hebt ook een middel dat je meer preventief kan gebruiken. Het heet Dr. Beckmann-Gordijnenzout. Het is eigenlijk bedoelt voor stralend witte vitrage, maar het helpt perfect als je dit aanvult op je waspoeder bij een witte was. Het komt er serieus, glansend uit te zien...
Ook verkrijgbaar bij de betere drogisterijen.
weet iemand wat je moet doen bij een verkleurde was mijn blauwe handdoeken zijn roze geworden heb per ongeluk een roze rokje van me dochter meegewassen echt balen
groetjes
VoteForKerry_
13-06-2007, 17:43
weet iemand wat je moet doen bij een verkleurde was mijn blauwe handdoeken zijn roze geworden heb per ongeluk een roze rokje van me dochter meegewassen echt balen
groetjes
Erg he??? Ik baal er ook zo van!
heel stom van me maar volgende keer beter opletten wat ik in de wasmachine gooi
heel stom van me maar volgende keer beter opletten wat ik in de wasmachine gooi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.