Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeder overleden

Pagina's : [1] 2 3

mounia_arabia
25-09-2003, 09:05

Salaam allemaal. Ik sta er laatste tijd vaak bij stil dat mijn moeder elk moment kan overlijden. Hebben meerdere zo een gedachte of ben ik de enige? Laat me het weten.

power_flower
25-09-2003, 10:30
iwa ja dat is het leven.. af en toe aan de dood denken. ik denk dat iedere mens wel zo'n moment heeft..

farah77
25-09-2003, 10:56
Heb ik ook ..........:verdriet:

MissBlaBla
25-09-2003, 11:05
Origineel gepost door mounia_arabia Salaam allemaal. Ik sta er laatste tijd vaak bij stil dat mijn moeder elk moment kan overlijden. Hebben meerdere zo een gedachte of ben ik de enige? Laat me het weten. Ik dacht dat ik de enige was... Ik heb hier vooral het laatste half jaar last van. BlaBla

ClaudioLopez
25-09-2003, 11:09

liever denk ik daar niet aan

Jawhara23
25-09-2003, 11:11
heb het ook....... moet er niet aan denken als een van mn ouders of beide komt/komen te overlijden!

Aichake
25-09-2003, 11:14
laatst was er een vrouw gestorven. de moskee is vlak bij ons. toen gingen ze op haar bidden. en kwamen de kinderen weenent naar bijten.mijn moeder zag het en begon ook te wenen ,en zij in haar gedachtenook,als ik moest sterven dat mijn kinderen ook gaan wenen op mij. toen ze het zij moest ik ook wenen .ik heb een klein hartje.

Jamiel
25-09-2003, 11:17
als je geboren wordt ben je van TWEE zaken zeker... eentje is de DOOD....geen twijfel mogelijk. Allah zegt :" wij creeerden jullie uit aarde, en toen deden wij jullie sterven en toen weer leven..." dus eigenlijk gaan we niet dood want we worden sowieso opgewekt en daarom hoor je dus niet te droeven om de doden maar alleen bidden voor hun dat Allah genadig voor hun zal zijn... en de tweede waarvan we zeker van zijn is..euhum...belasting betalen...:)

Najim
25-09-2003, 11:20
Deze tijden is het vanzelfsprekend dat onze ouders er zijn....... Vanzelfsprekend dat je moeder je kamer opruimd, het eten maakt, je kleren wast, zich zorgen om je maakt dat natuurlijk ook voor je vader geldt en zo nog een aantal dingen..... Ik denk dat er weinig mensen aan denken..... MAar je moet er natuurlijk niet aan denken dat allah7ved zou iets kan gebeuren..... Maar alles in dit leven is een beproeving......en wat zou een beproeving zijn zonder hindernissen...... sommige moeilijker te accepteren dan andere..... Het moeilijke van allemaal is dat men weinig tot geen hamdoeillah zegt.... wat ook hoor je ook moet zeggen als je een geliefde verliest.... MEn is dan vaak maanden in rouw.... wat niet mag natuurlijk... Maargoed..... Heb je ouders lief want vandaag kan de laatste dag zijn.... N

zoubida
25-09-2003, 11:22
Moet er niet een denken een leven zonder mijn liefste mammie :verdriet:

power_flower
25-09-2003, 19:25
Origineel gepost door zoubida Moet er niet een denken een leven zonder mijn liefste mammie :verdriet: Lieverd ik denk dat jij echt niet de enige bent!! maar zo is het leven, mensen komen en gaan. Zo dus ook met onze ouders en WIJ! dus leef GOED alsof het je laatst dag is zodat ons lotsbestemming insha allah goed is. ;)

Zinagirl21
25-09-2003, 19:27
Origineel gepost door mounia_arabia Salaam allemaal. Ik sta er laatste tijd vaak bij stil dat mijn moeder elk moment kan overlijden. Hebben meerdere zo een gedachte of ben ik de enige? Laat me het weten. Is je mama ziek dan? of denk je er gewoon aan? De moeder van me nicht is gisteravond overleden, nu denk ik er ook zo over van wat moet ik zonder me mama als er niet meer zou zijn?.. ik zou gek worden :(

power_flower
25-09-2003, 19:28
Origineel gepost door Jamiel als je geboren wordt ben je van TWEE zaken zeker... eentje is de DOOD....geen twijfel mogelijk. Allah zegt :" wij creeerden jullie uit aarde, en toen deden wij jullie sterven en toen weer leven..." dus eigenlijk gaan we niet dood want we worden sowieso opgewekt en daarom hoor je dus niet te droeven om de doden maar alleen bidden voor hun dat Allah genadig voor hun zal zijn... en de tweede waarvan we zeker van zijn is..euhum...belasting betalen...:) Ik denk niet dat in het leven bijna de enige reden is dat we daarvoor leven: BELASTING.. :o Dus als ik iets mag toevoegen aan jou bericht dan is het ook dat we als schepsels van Allah(swt) ons best moeten doen( voor een goede eindbestemming) voordat we in het graf belanden. okey bye

moekarso
25-09-2003, 19:36
:traan1: wollah ik denk daar ook vaak aan ik denk vaak aan de dood!! vooral s'nachts dan huil ik zoo vaak!! maar zeg het me ma niet!! ik moet er nie aan denken wat moet ikzonder me ma!!!!! :traan1:

maok
25-09-2003, 20:13

Origineel gepost door mounia_arabia Salaam allemaal. Ik sta er laatste tijd vaak bij stil dat mijn moeder elk moment kan overlijden. Hebben meerdere zo een gedachte of ben ik de enige? Laat me het weten. Salaam iedereen, Ik heb de zelfde gedachten, maar het is wel goed dat je er van bewust bent dat het zo vorbij kan zijn. Dit is ook de reden waarom ik een tijd geleden volgende discussie ben begonnen: Zonen en dochters OPGELET: Zet je MOEDER in het zonnetje!!! (Bericht #) SALAAM, Wanneer heb je je moeder (en vader) het laatst nog gezegt hoe veel ze voor je betekend? Voor de meesten is het heel vanzelfsprekend om een moeder te hebben die wast, kokt en er altijd is. Ik geef mij ma vaak kleine cadeautjes, een bloemetje etc. en zeg tegen haar hoe veel ze voor mij betekend, dat ik zielsveel van haar hou. . Mij moeder vind het erg leuk. IK heb het gevoel iets terug te willen geven voor al die moeite die ze voor me gedaan heeft (en nog steds doet), voor al die tamara en amnous die zij voor mij gedragen heeft. Maar een moeder en vader wil er niets voor terug hebben, nee het enigste wat ze willen is jou gelukkig zien (ook lijkt het soms niet zo). WAARDEER je ouders en laat het zien zodat ze trots op je kunnen zijn, want ze zijn zo kostbaar als niks anders in de wereld. Niemand anders op de aarde wil alleen het beste voor je behalve je ouders. Laat zien hoeveel je van hun houd voordat het te laat is... I LOVE MIJ MAMA EN DADDY . :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3