Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik haat Def Rymz!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Sahra22
05-08-2002, 12:12

Jongens, Ik heb een bloedhekel aan Def Rymz. Ik haat zijn walgeglijke verschijning, ik haat zijn stomme onozele muziek en ik wat ik helemaal haat aan hem is het feit dat hij beweert zich bekeert te hebben tot de Islam. Kortom: IK HAAAAAAAAAAAAAT DEF RYMZ!!!!!! :kwaad: groetjes Sahra

Whatsupnador
05-08-2002, 12:23
jahoor, wat een sukkel. Als hij bekeert is, mag hij zich er weleens naar gedragen TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nedermarokje
05-08-2002, 12:24
Hoi Sarah Kom je uit Capelle? Capelle a/d IJssel? Maar die Deff Rhymz is zeker een loser bah

meandme
05-08-2002, 12:24
sahra... je bent echt niet de enige.... de manier waarop hij zich gedraagt enzo... ik vind het echt een vies mannetje.... ik snap ook niet dat mensen naar die muziek luisteren... echt zielige muziek... kiss

remii
05-08-2002, 12:26

nah ik snap het niet ..zoals ik begreep vallen de meeste marok meiden op negers , en def rhymz is dus een neger nou wat let jullie ...

Sheraz
06-08-2002, 22:42
Origineel gepost door remii nah ik snap het niet ..zoals ik begreep vallen de meeste marok meiden op negers , en def rhymz is dus een neger nou wat let jullie ... Hier word ik dus echt kwaad van :kwaad: wat een lomp gedacht! Bekrompt geest Tfoeee!

Missrapster
06-08-2002, 22:48
tzzz waar sloeg dat nou weer op....remii !!!!!:kwaad:

saidaaatje
06-08-2002, 22:53
deffie is gewoon een vieze oversexte ventje die ze broek nie aan kan houden tfoe echt gnez

BZZZZZZZZ
06-08-2002, 22:54
Hij voegt geen waarde aan de Nederlandse muziek. Hij gaat beweren dat ie moslim is, ik zag t ja in die laatste clip van hem.

remii
06-08-2002, 22:55
Origineel gepost door Missrapster tzzz waar sloeg dat nou weer op....remii !!!!!:kwaad: is dat niet zo dan ..?? de laatste tijd lees ik niets anders op yasmina vroeger kon ik het me aantrekken als ik ergens lees dat een marokkaans meisje zich door negers laat gebruiken , maar nu doet het me niets ..ze doen maar i dont care ....

Sheraz
06-08-2002, 23:01
Origineel gepost door remii is dat niet zo dan ..?? de laatste tijd lees ik niets anders op yasmina vroeger kon ik het me aantrekken als ik ergens lees dat een marokkaans meisje zich door negers laat gebruiken , maar nu doet het me niets ..ze doen maar i dont care .... M.a.w alles wat je hier op Yasmina leest geloof je?? Mwuhahahaa :D Als ik ergenss ga vermelden, dat ik met de Paus ben getrouwd ga je dat ook nog geloven a wilie.....Is het dan zo erg gesteld met onze Marokkaantjes :(

mrs_jamila
06-08-2002, 23:04
Origineel gepost door remii nah ik snap het niet ..zoals ik begreep vallen de meeste marok meiden op negers , en def rhymz is dus een neger nou wat let jullie ... Heey remii....wat lees ik nu....??? Wat is er geen goede dag gehad??? Ben je nog niet in maroc?? Je bent zeker flink aan het sparen voor mij kadootje he... Vast wel...Ik stuur je mijn luistje binnenkort wel ff op!! :D

remii
06-08-2002, 23:05
Origineel gepost door Sheraz M.a.w alles wat je hier op Yasmina leest geloof je?? Mwuhahahaa :D Als ik ergenss ga vermelden, dat ik met de Paus ben getrouwd ga je dat ook nog geloven a wilie.....Is het dan zo erg gesteld met onze Marokkaantjes :( doe jij maar lekker naief hoor , en ja sommige dingen kun je maar beter niet weten ..is slecht voor je gemoedsrust..

remii
06-08-2002, 23:08
Origineel gepost door mrs_jamila Heey remii....wat lees ik nu....??? Wat is er geen goede dag gehad??? Ben je nog niet in maroc?? Je bent zeker flink aan het sparen voor mij kadootje he... Vast wel...Ik stuur je mijn luistje binnenkort wel ff op!! :D hee jamila ...ik hoorde dat jij je huisje aan het verbouwen bent , als je klaar bent dan moet je een etentje houden dan zal ik zker komen ..met je cadeautje... :D

soussiasaida
06-08-2002, 23:09

Origineel gepost door remii doe jij maar lekker naief hoor , en ja sommige dingen kun je maar beter niet weten ..is slecht voor je gemoedsrust.. Inderdaad Remi! Eerst genieten en daarna doen alsof der neus bloed ;) Nee maar effe over def, ik vind het een prima gast hij doet alleen op tv zo raar in de werkelijkheid is het een prima vent. en als je goed kijkt maakt hij zichzelf niet belachelijk maar al die goedkope sh*tdames!!

Pagina's : [1] 2 3 4