Bekijk originele versie : Forum Yasmina.nl is gezelliger dan forum Maroc.nl
VIND IK PERSOONLIJK DAN
IK VIND DAT FORUM VAN MAROC.NL ZO 'N VRIENDEN KLIEKJE EN ER KOMTT TEVEEL ONZIN OP
REN YASMINA IS OOK VEEL OVERZICHTERLIJKER EN DE MENSEN HIER ZIJN OOK TOLLERANTER ASL JE BIIV EEN TOPIC PLAATS
WAT VINDEN JULLIE.
Ik vind yamina ook beter en voorzichtelijker.Ik vind het in prikbord dat er wel veel onzin topic worden gehouden en sommige reageren echt raar.Ze reageren op iets dat niets te maken heeft met de topic.
Boerinneke
05-08-2002, 12:05
maorc.nl is zekers een clubje van mensen ja, maar daar gaat het niet om. maroc.nl is flink achteruit gegaan en ze hebben het zelf niet door, net als dat met yasmina ooit al eens gebeurd is. Er zitten tegenwoordig alleen onzintopics waaraan je geen discussie kunt vastknopen of discussies waarbij racisme, anti-semitisme e.d. niet geschuwd worden.
Moge Allah swt ons vergeven.
MAAR OM EVEN TERUG TE KOMEN OP FORA! Ik vind die van www.benjebangvoormij.nl het leukst (hihihi ff reclam maken :p)
DePaRaBier
05-08-2002, 20:19
Ik ga met Boerinnetje mee:D:D
BZZZZZZZZ
05-08-2002, 20:28
Nee hier is t lekker gesellig a julie weten nog nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets
SaraZena
06-08-2002, 00:28
het is hier ietsie overzichtelijker en minder onzintopics, maar de mensen op maroc hebben echt huuuuuuuuuumor!! (das 1 ding wat zeker is)
Daar wordt minder snel gescholden en daar wordt ook iets makkelijker over bijv. sex gepraat, hier ben je meteen slecht als je een topic opent die ook maar iets met sex te maken heeft en das best jammer.
soussiasaida
06-08-2002, 00:36
Maroc.nl en yasmina zijn 1 dus allebei hetzelfde. Ik ben hier een vijand en daar ook dus voor mij maakt het niet veel uit!!! :stout: :hihi:
Origineel gepost door soussiasaida
Maroc.nl en yasmina zijn 1 dus allebei hetzelfde. Ik ben hier een vijand en daar ook dus voor mij maakt het niet veel uit!!! :stout: :hihi:
nou voor mij ben je geen vijand hoor .. ;)
soussiasaida
06-08-2002, 00:43
Origineel gepost door remii
nou voor mij ben je geen vijand hoor .. ;)
Nee maar kijk jij bent een normale volwassen jongeman, ik heb hier altijd ruzie met pubertjes, je weet wel die typjes die nog niet helemaal droog zijn achter hun oortjes! Er is geen een topic waar niet in voorkomt dat er weer iemand mij moet hebben.............. jaaaaaaaa en als je op zoek naar me bent tja dan kan je me krijgen alleen meestal pakt het heeeeeeeeeeeeeeeeel erg verkeerd uit ;)
Trouwens jongeman, ben jij verstoppertje aan het spelen ik heb een lange tijd niet meer van je vernomen hier op yasmina :D
Harlem69
06-08-2002, 00:46
Wat mij betreft... Ik vindt jou een liefie... :D ;)
XXXX, Liefs Alexei
:hoedaf:
soussiasaida
06-08-2002, 00:51
Origineel gepost door Harlem69
Wat mij betreft... Ik vindt jou een liefie... :D ;)
XXXX, Liefs Alexei
:hoedaf:
Hahahaha weet je wat ik grappig vind, de mannen hier vinden mij altijd lief alleen de dames mogen me meestal niet!:) Hoe zou dat toch komen...........
En wie ben jij daar dan? :stout:
Nee maar kijk jij bent een normale volwassen jongeman, ik heb hier altijd ruzie met pubertjes, je weet wel die typjes die nog niet helemaal droog zijn achter hun oortjes! Er is geen een topic waar niet in voorkomt dat er weer iemand mij moet hebben.............. jaaaaaaaa en als je op zoek naar me bent tja dan kan je me krijgen alleen meestal pakt het heeeeeeeeeeeeeeeeel erg verkeerd uit ;)
Trouwens jongeman, ben jij verstoppertje aan het spelen ik heb een lange tijd niet meer van je vernomen hier op yasmina :D
hahah..saida misschien komt het omdat jij altijd recht door zee bent , en i like your style ... :) enja die pubertjes ewa ja soms lijkt yasmina net een kindercreche .. :D
ik ben regelmatig hier hoor , jij ..komt weinig bedoel je ... :)
soussiasaida
06-08-2002, 01:01
Origineel gepost door Asri
En wie ben jij daar dan? :stout:
Gewoon soussiasaida, heb geen twee nicknames. heb niets te verbergen dus waarom zou ik?
soussiasaida
06-08-2002, 01:02
Origineel gepost door remii
hahah..saida misschien komt het omdat jij altijd recht door zee bent , en i like your style ... :) enja die pubertjes ewa ja soms lijkt yasmina net een kindercreche .. :D
ik ben regelmatig hier hoor , jij ..komt weinig bedoel je ... :)
Thnx Remi :o
Ik ben er best nog wel vaak alleen ik reageer niet meer zo veel, ik wil iedereen een rustige vakantie gunnen :D In september ga ik er weer volop tegenaan:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.