Bekijk originele versie : lange linnen rok!!
:) wie kan kij helpen....?
ben opzoek naar mooie lange linnen rokken, maak niet veel uit welke kleur!
wit of rose! wie o wie kan mij helpen? :)
XCindarellaX
12-06-2007, 23:54
Ik denk dat heel veel meiden er naar opzoek zijn. Ik ben er ook na opzoek, maar nog steeds niets gevonden..
alhoceimagek
13-06-2007, 00:55
# Men zussen hebben ze gehaald in de H&M.
Groen & bruin.
hm heeft niets meer!! al jullie wat zien, maakt niet uit waar, laat me please weten!! had vorigekeer een mooi rose linnen rok gehaald, op de markt koningedag! bleek dat ie te strak was, werd gek!
hayatmetalsia
13-06-2007, 13:57
Bij ons hier in Rotterdam is er een turkse winkel op Rotterdam zuidplein is een winkelcentrum, die winkel het manzaram en die verkoopt verschillende soorten lange linnen rokken...het is in rotterdam zuid niet in het centrum en die winkelcentrum heet Zuidplein
Bij ons hier in Rotterdam is er een turkse winkel op Rotterdam zuidplein is een winkelcentrum, die winkel het manzaram en die verkoopt verschillende soorten lange linnen rokken...het is in rotterdam zuid niet in het centrum en die winkelcentrum heet Zuidplein
oo jammer, rotterdam is voor mij toch een eindje uit de buurt! jammer maar bedankt voor je reactie!
rachidataza
13-06-2007, 17:02
ik heb er een bij de v&d gehaald. ze hebben daar nu best wel leuke rokken hangen. je moet niet naar de merk van v&d gaan ,maar naar de merk prinsses. je hebt ze daar in verschillende kleuren.
rachidataza
13-06-2007, 17:04
ik heb bij de v&d een lange witte rok gekocht. ze hebben daar nu wel leuke kleding hangen. maar je moet niet naar hun merk v%d kijken . ze hebben daar een ander collectie hangen van prinsses. het zijn mooi rokken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.