Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gewoon niet normaal......

Pagina's : [1] 2

Schorpioentje
05-08-2002, 11:30

Er werkt bij mij hier wa3id lekkere gozer. Hij is echt aantrekkelijk. Lekker lang ongeveer 1.87cm, mooie ogen...het lijkt wel een oceaan waarin je kan zinken. Prachtige lichaam. En hij is echt aardig!! Alleen jammer genoeg, het kan nooit iets worden......DAMN.....het leven is zwaar!!

Schorpioentje
05-08-2002, 11:55
Damn ik zag hem weer............awielie.....

fikriaatje
05-08-2002, 11:57
Is hij een Nedelander!!!

Schorpioentje
05-08-2002, 12:05
Hij is een nederlander. Damn......als hij geen nederlanders was......dan had ik zeker met hem afgesproken. Ik bedoel, ik weet dat hij interesse heeft. Maar jammer.

Angel_fatima
05-08-2002, 12:07

hahahaha thamsoent, hij moet zeker heel erg aantrekkelijk zijn. Je kan toch gewoon voor de gezelligheid wat gaan drinken;) liefs fatima

Schorpioentje
05-08-2002, 12:11
Angel_fatima, het is de lekkerste hollandie ooit. Hij is een gewoon een bom....... Heb ik al gedaan, en het was echt gezellig. Wa nariee......hij is gewoon perfect (in mijn ogen dan) Maar het is een nesrani, en daar kan je niks mee beginnen.

Angel_fatima
05-08-2002, 12:16
dat is zo wel jammer, maar meschien wil hij wel moslim worden hahahaha, you never know! Ik heb dat ook wel eens gehad hoor alleen was het geen nederland, mohiem ik weet wat je meemaakt, wajow je kan mond zeker niet meer dicht houden hahahahaha

Angel_fatima
05-08-2002, 12:17
trouwens heeft hij nooit wat geprobeerd, je weet wel zoenen ofzo

Whatsupnador
05-08-2002, 12:19
Nesrani?? Dan moet je hem ook niet uitschelden, als je hem aardig vind tzzzzzzzzzzzzzzzzzzz misschien gelooft hij wel ofzo

Schorpioentje
05-08-2002, 12:24
Origineel gepost door Angel_fatima trouwens heeft hij nooit wat geprobeerd, je weet wel zoenen ofzo Nee, joh.....we zijn collega's. We hebben weleens iets gedronken na werktijd, maar zaten gewoon te kletsen. En daar is het bij gebleven, maar de manier hoe hij naar mij kijkt is gewoon.....pffff.....ik kan het niet uitleggen.

Schorpioentje
05-08-2002, 12:25
Origineel gepost door Whatsupnador Nesrani?? Dan moet je hem ook niet uitschelden, als je hem aardig vind tzzzzzzzzzzzzzzzzzzz misschien gelooft hij wel ofzo Nesrani is geen uitscheldwoord. Het betekend dat iemand geen moslim is.

Whatsupnador
05-08-2002, 12:26
Origineel gepost door Schorpioentje Nesrani is geen uitscheldwoord. Het betekend dat iemand geen moslim is. Maar interesseert hij zich ook niet voor Islam? Jamer hoor voor je. (meen ik)

meandme
05-08-2002, 12:26
love is in the air... je kan daar in ieder geval wel je ogen uitkijken.... kiss

Angel_fatima
05-08-2002, 12:30
Origineel gepost door Schorpioentje Nee, joh.....we zijn collega's. We hebben weleens iets gedronken na werktijd, maar zaten gewoon te kletsen. En daar is het bij gebleven, maar de manier hoe hij naar mij kijkt is gewoon.....pffff.....ik kan het niet uitleggen. maar kom je ook nog wel aan werken toe?

fikriaatje
05-08-2002, 12:52

Origineel gepost door Schorpioentje Er werkt bij mij hier wa3id lekkere gozer. Hij is echt aantrekkelijk. Lekker lang ongeveer 1.87cm, mooie ogen...het lijkt wel een oceaan waarin je kan zinken. Prachtige lichaam. En hij is echt aardig!! Alleen jammer genoeg, het kan nooit iets worden......DAMN.....het leven is zwaar!! Kan ik niet bij jou komen werken?????

Pagina's : [1] 2