Bekijk originele versie : De WARE die ik nooit zal krijgen!
... ik voel me iedere dag rot, denk constant aan haar, zij met die zwarte groten ogen, die glimlach zie ik het nog steeds voor me, ze maakte me gelukkig..heb haar los gelaten, zij was de ware voor mij, op haar heb ik jaren lang gewacht, nu ben ik haar kwijt, geen een andere dame kan me zo gelukkig maken als zij, zij heeft een andere, terug winnen zal nooit lukken!! wat ik me afvraag of iemand zichzelf in mijn verhaal herkent?!
mijn leven stelt niks meer voor, weet dat treuren niet helpt, tijd kun je niet terug draaien..tijd blijft tikken en ik blijf dromen..allah is er nog, alleen vraag me af, waarom ikke?! wat heb ik misdaan, ik die brave jongen, die serieuze jongen...ikke..ikke..
fikriaatje
05-08-2002, 10:57
Origineel gepost door Moaad
... ik voel me iedere dag rot, denk constant aan haar, zij met die zwarte groten ogen, die glimlach zie ik het nog steeds voor me, ze maakte me gelukkig..heb haar los gelaten, zij was de ware voor mij, op haar heb ik jaren lang gewacht, nu ben ik haar kwijt, geen een andere dame kan me zo gelukkig maken als zij, zij heeft een andere, terug winnen zal nooit lukken!! wat ik me afvraag of iemand zichzelf in mijn verhaal herkent?!
mijn leven stelt niks meer voor, weet dat treuren niet helpt, tijd kun je niet terug draaien..tijd blijft tikken en ik blijf dromen..allah is er nog, alleen vraag me af, waarom ikke?! wat heb ik misdaan, ik die brave jongen, die serieuze jongen...ikke..ikke..
Het spijt me heel erg voor je,maar ik maak het nu zelf ook mee en ik probeer sterk te blijven en ik probeer niet aan hem te denken,ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zie hem nog bijna elke dag en dat maakt het alleen maar moeilijker.
Ik hoop echt dat het goed komt met je,want ik geloof echt in het lot dus als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie echt wel bij elkaar!!!
Heb geduld al is het heel erg moeilijk.
Veel sterkte!!!!
fikriaatje
05-08-2002, 11:02
Trouwens,als je behoefte nodig hebt om er over te praten ken je me altijd een emailtje sturen.
Tussen mij en haar zal het nooit goed komen, ze heeft inmiddels een andere...bij mij is het moeilijk, zoals ik eerder heb aangemerkt, geen andere kan haar plaats innemen, ze was gewoon de perfecte dame!
fikriaatje
05-08-2002, 11:32
Origineel gepost door Moaad
Tussen mij en haar zal het nooit goed komen, ze heeft inmiddels een andere...bij mij is het moeilijk, zoals ik eerder heb aangemerkt, geen andere kan haar plaats innemen, ze was gewoon de perfecte dame!
Zeg nooit nooit,het kan altijd goed komen.
layla222
05-08-2002, 11:49
Mouad .............
Ik weet wie jij bent ...
er kan maar een persoon de woorden plaatsen die ik herken.......
Het spijt me dat je je zo voelt maar je hebt er zelf voor gezorgd dat het zover komt ................
jij bent degene die haar in de steek hebt gelaten .....
Mischien ben je nu wel braaf en serieus ...maar vroeger echt niet anders was ze wel bij je gebleven .............
Je hebt haar teveel pijn gedaan ...........
Liefs Layla222
Jaja ..........ik ben degene die je denkt dat ik ben .............
Ik hoop dat ik je niet heb laten schrikken ....................
Xperience
05-08-2002, 12:01
Dit is iets wat ongetwijfeld iedereen in zijn leven weleens meemaakt. Het is een tijd waardoor je jezelf moet heen zien te slepen en believe me: als jullie voor elkaar mektab zijn dan zal dat ook wel goed komen. Mocht het niet zo zijn, dan moet je maar denken: "Allah heeft een betere voor je in petto incha'Allah".
Mha salama,
Xperience
MisterChiCo
05-08-2002, 14:36
love is pain..alles in je omgeving doet je aan haar denken..gaan slapen met haar in je gedachten ...en wakker worden met haar in je dromen ...uiteindelijk geeft alle leed die je meemaakt daardoor een andere kijk op alles ...en dan ook echt alles..je word er hard van ..
ik heb precies hetzelfde ervaren ...ben er nog steeds niet over heen ....:huil: :huil: :huil: ..
that's life ... :rolleyes:
FirdousFM
05-08-2002, 15:21
Tja mensen,
ik dacht dat ik de enige was, maar kennelijk zijn er meer mensen die ongeveer t zelfde meegemaakt hebben....
..... en dan blijf ik me toch nog steeds afvragen:
"als de liefde geen spel is, waarom zijn er dan zoveel spelers???
Hindaatje
05-08-2002, 15:28
Origineel gepost door FirdousFM
Tja mensen,
ik dacht dat ik de enige was, maar kennelijk zijn er meer mensen die ongeveer t zelfde meegemaakt hebben....
..... en dan blijf ik me toch nog steeds afvragen:
"als de liefde geen spel is, waarom zijn er dan zoveel spelers???
goeie vraag...dwaalt ook in mijn hoofd rond..dan denk je YES dat is m gewoon...dan blijkt achteraf dat je,je al die tijd vergist hebt :confused:
liefs hinda
Origineel gepost door fikriaatje
Zeg nooit nooit,het kan altijd goed komen.
Het zal zeker nooit goed komen, ze is verloofd met hem..wat doet pijn om ze samen te zien :kwaad:
Origineel gepost door layla222
Mouad .............
Ik weet wie jij bent ...
er kan maar een persoon de woorden plaatsen die ik herken.......
Het spijt me dat je je zo voelt maar je hebt er zelf voor gezorgd dat het zover komt ................
jij bent degene die haar in de steek hebt gelaten .....
Mischien ben je nu wel braaf en serieus ...maar vroeger echt niet anders was ze wel bij je gebleven .............
Je hebt haar teveel pijn gedaan ...........
Liefs Layla222
Jaja ..........ik ben degene die je denkt dat ik ben .............
Ik hoop dat ik je niet heb laten schrikken ....................
Lieve layla,
wat ik 100% zeker weet, is dat ik je niet ken, ik ken geen ene dame, zij was de enige met wie ik omging, het is nu een jaar geleden en nog steeds alleen, geen vriendinnen, geen vrienden, en nee ik heb haar geen pijn gedaan, ben te lief om iemand te kwetsen, ben te aardig, ben te zacht..en please geen geen verhalen vertellen die niet waar zijn, hoor al genoeg roddels!
liefs Moaad
Whatsupnador
05-08-2002, 17:02
waarom zou ze anders met ander gaan als jij zo lief en perfect bent
Origineel gepost door Whatsupnador
waarom zou ze anders met ander gaan als jij zo lief en perfect bent
ben wel lief, maar niet perfect (niemand is perfect)...en dat ze we uit elkaar zijn gegaan, was haar fout!!
Als het verhaal wat jij vertelt echt waar is (dus niet om "kijkcijfers" te trekken) dan zit er meer achter.
Wat is er gebeurt dat ze nu geen deel meer uitmaakt van jouw leven. En waarom zou zo een meisje zo een "lieve" , "goede" jongen laten gaan en met iemand anders verloven....
Heb je haar niet toegedwongen om die keus te nemen door niet eerlijk te zijn geweest tegen haar of dat je haar hebt gekwetst
ik wacht je reactie af
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.