Bekijk originele versie : Al jullie dames vallen op
praatjes
24-09-2003, 21:44
mistrieuze en geheimzinnige mannen die geen verhaal hebben en zonder geschiedenis. Een man die het verleden achterhoud voor een meisje, roept nieuwsgierigheid en allerlei vragen bij haar op. Waardoor zij kost wat het kost hem bij zijn kraag wil grijpen om bij al haar vragen een antwoord te vinden. :)
kortom van praatjes.
praatjes vullen geen gaatjes.
wanneer heb je dit gedroomd of wie heeft nou weer tegen je gelogen!???
praatjes
24-09-2003, 21:50
Origineel gepost door LadyLo
kortom van praatjes.
praatjes vullen geen gaatjes.
wanneer heb je dit gedroomd of wie heeft nou weer tegen je gelogen!???
Je laat mijn schrikken ladylo :) . Je bent op zoek naar een antwoord op twee van jouw vragen.
Spreek met me af en ik zal dan uitvoerig vertellen wanneer ik dat heb gedroomd en wie tegen me heeft gelogen. :D
cousina_rifia
24-09-2003, 21:51
Origineel gepost door praatjes
mistrieuze en geheimzinnige mannen die geen verhaal hebben en zonder geschiedenis. Een man die het verleden achterhoud voor een meisje, roept nieuwsgierigheid en allerlei vragen bij haar op. Waardoor zij kost wat het kost hem bij zijn kraag wil grijpen om bij al haar vragen een antwoord te vinden. :)
hoe kom je hier nou weer ineens bij.
praatjes
24-09-2003, 21:56
Origineel gepost door cousina_rifia
hoe kom je hier nou weer ineens bij.
Het is het enige en niets meer en minder dan de enige echte keiharde werkelijkheid. Helaas maar waar! :)
Spreek met me af en ik zal dan uitvoerig vertellen wanneer ik dat heb gedroomd en wie tegen me heeft gelogen. :D [/B][/QUOTE]
zo kun je toch ook antwoorden, gaat makkelijker. of heb je een geheim wapen om me dan te overtuigen, misschien met praatjes, of niet Praatjes??? nou, ik hoor het wel.
liefs,
anti-praatjes:D
cousina_rifia
24-09-2003, 22:00
Het is het enige en niets meer en minder dan de enige echte keiharde werkelijkheid. Helaas maar waar! :)
hoezo wil je beweren dat je beter weet...ben je een vrouw ofzo dat je weet op wat voor jongens meisjes vallen. :p
girl, don't you get it??? leave the man alone, he's gay!!!!;)
cousina_rifia
24-09-2003, 22:06
girl, don't you get it??? leave the man alone, he's gay!!!!;)
hahah jah dat is te merken :giechel:
praatjes
24-09-2003, 22:11
Spreek met me af en ik zal dan uitvoerig vertellen wanneer ik dat heb gedroomd en wie tegen me heeft gelogen. :D
zo kun je toch ook antwoorden, gaat makkelijker. of heb je een geheim wapen om me dan te overtuigen, misschien met praatjes, of niet Praatjes??? nou, ik hoor het wel.
liefs,
anti-praatjes:D [/B][/QUOTE]
Haha :D Je had meteen twee vragen voor me. Je valt op geheimzinnigheid. Je wou me versieren, en nu roep je ook dat ik homo ben. Kom spreek met me af en ik bewijs jou het tegendeel. :)
praatjes
24-09-2003, 22:15
Origineel gepost door cousina_rifia
hoezo wil je beweren dat je beter weet...ben je een vrouw ofzo dat je weet op wat voor jongens meisjes vallen. :p
Nee! Ik ben zeker geen vrouw. Het zijn jullie vrouwen die helder zijn als glas. Ik kan bij jullie naar binnen kijken. Ik weet wat bij jullie dames van binnen en van buiten afspeelt. Ik heb grip over al jullie vrouwen. Ik begrijp vrouwen en vrouwen begrijpen mijn niet. :)
Eyyy wat heb je tegen vrouwen....:nerd:
:watte?:
karima84
24-09-2003, 22:32
Nee! Ik ben zeker geen vrouw. Het zijn jullie vrouwen die helder zijn als glas. Ik kan bij jullie naar binnen kijken. Ik weet wat bij jullie dames van binnen en van buiten afspeelt. Ik heb grip over al jullie vrouwen. Ik begrijp vrouwen en vrouwen begrijpen mijn niet. :)
So so knap van jouw dat je dat kan zeg, mijn comlimenten!!!!
:zwaai:
karima84
24-09-2003, 22:35
Origineel gepost door cheima
Eyyy wat heb je tegen vrouwen....:nerd:
:watte?:
He meid laten we het zo zeggen" wat heeft hij met vrouwen", ja praatjes Vrouwen zijn buitenechtelijk de mooiste/beste :D wezens dat weten we, het lijkt wel of je geobsedeerd bent??????????
praatjes
24-09-2003, 22:39
Origineel gepost door karima84
He meid laten we het zo zeggen" wat heeft hij met vrouwen", ja praatjes Vrouwen zijn buitenechtelijk de mooiste/beste :D wezens dat weten we, het lijkt wel of je geobsedeerd bent??????????
Je mag speculeren maar ik vertel niets van wat ik tegen vrouwen heb. Zoals ik al eerder zei, vrouwen begrijpen mijn niet. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.