Bekijk originele versie : Vrouwelijke charmes
Welke charmes gebruik jij om iets van je man gedaan te krijgen? :D
alles wat ik bezit en als dat niet helpt CHANTEREN:stout:
Salamalikoum
12-06-2007, 15:41
Pistool op zn hoofd :vlammen:
alles wat ik bezit en als dat niet helpt CHANTEREN:stout:
Chanteren is niet echt charmant. :hihi:
bigmomma25
12-06-2007, 15:46
ik kijk altijd teleurgesteld en dan krijg ik altijd wat ik wil. Hoef er gelukkig niet meer als dat voor te doen.
Pistool op zn hoofd :vlammen:
:jammer:
ik kijk altijd teleurgesteld en dan krijg ik altijd wat ik wil. Hoef er gelukkig niet meer als dat voor te doen.
Nou, ik hoef echt niet teleurgesteld te kijken. Dan heeft ie meteen zoiets van wat doe jij zielig. :hihi:
Chanteren is niet echt charmant. :hihi:
Daarom zeg ik: EERST charme dan CHANTEREN:o
bigmomma25
12-06-2007, 15:55
Nou, ik hoef echt niet teleurgesteld te kijken. Dan heeft ie meteen zoiets van wat doe jij zielig. :hihi:
Nee die van mij vindt t heel zielig voor me als ik teleurgesteld ben. Maakt me eigenlijk niet uit als ie zegt wat doe je zielig als ik maar krijg wat ik wil.:hihi:
Realiteit01
12-06-2007, 16:03
Dan krijgt hij geen sex vanavond :lekkerpuh
of ik zal slijmerig doen, dus kusjes geven hem aanraken op zijn intieme plekjes :p
hele tijd om heen hangen tot hij ja zegt en lieve woorden fluisteren..
Lief zijn voor hem, etc
Dan krijgt hij geen sex vanavond :lekkerpuh
of ik zal slijmerig doen, dus kusjes geven hem aanraken op zijn intieme plekjes :p
hele tijd om heen hangen tot hij ja zegt en lieve woorden fluisteren..
Lief zijn voor hem, etc
Dat is ook chantage aangezien mannen gek zijn op seks. :hihi:
Magrebia
12-06-2007, 16:13
klinkt grappig misschien, maar bij mij helpt het om hem zoveel mogelijk te negeren, dan weet ik zeker dat het in orde komt
SweetRose
12-06-2007, 16:24
klinkt grappig misschien, maar bij mij helpt het om hem zoveel mogelijk te negeren, dan weet ik zeker dat het in orde komt
Kan ook een optie zijn :hihi:
TemsoenT
12-06-2007, 16:45
als ik zielig ga doen en een beetje stil doe krijg ik ( soms) heel wat voor elkaar :D:D
en negeren helpt ook vaaak hihihihihih
excesivo
12-06-2007, 16:45
een pruillip opzetten..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.