Bekijk originele versie : Dames jullie weten niet dat ik
praatjes
24-09-2003, 20:40
Koninklijk bloed heb. Ik ben een afstameling van de Marokkaanse koninklijke fammilie. Nu weten jullie het ook. Ik hoop nu wat meer respect en liefde vanuit jullie richting te krijgen. :)
lala_fatima
24-09-2003, 20:41
Origineel gepost door praatjes
Koninklijk bloed heb. Ik ben een afstameling van de Marokkaanse koninklijke fammilie. Nu weten jullie het ook. Ik hoop nu wat meer respect en liefde vanuit jullie richting te krijgen. :)
ik stam af van Adam en Eva, ik moet hier die respect krijgen
:hihi:
Origineel gepost door lala_fatima
:lol:
MissMilion
24-09-2003, 20:44
Origineel gepost door lala_fatima
:stout:
jawhara1
24-09-2003, 20:44
Is dat goed zo :confused:
http://www.clicksmilies.com/sammlung/sehrgrosse/grosse030.gif
praatjes
24-09-2003, 20:51
Ik ben een echte prins dames, alles wat je in een echte prins mag verwachten. Ik oog ook als een prins.
Ik ben een echte prins dames, alles wat je in een echte prins mag verwachten. Ik oog ook als een prins.
prins op het witte paard...of op de ezel :rolleyes: :D
praatjes
24-09-2003, 20:57
Origineel gepost door 7eloua
prins op het witte paard...of op de ezel :rolleyes: :D
Prins op een witte kameel :D
Nee, serieus ik stam af van het koninklijk huis. Ik heb nog een vroegere stamboom. Ik heb bewijs. Maar ik zie er meer prinselijk uit dan wie dan ook. En daar gaat het toch om. :)
Nee, serieus ik stam af van het koninklijk huis. Ik heb nog een vroegere stamboom. Ik heb bewijs. Maar ik zie er meer prinselijk uit dan wie dan ook. En daar gaat het toch om. :)
euh nee daar gaat het niet om.... :)
voel je je nu ook koninklijk, prinsje :D
jawhara1
24-09-2003, 21:01
Denk je echt dat het om de afkomst gaat en uiterlijk :giechel:
Hay, hay, hayyyyy..een beetje te hoog in je bolletje gegrepen..Het is wel wat hé, om jezelf zo op te hemelen,,enné helpt het een beetje om je zelf vertrouwen ophoog te krijgen.. :D
praatjes
24-09-2003, 21:06
Origineel gepost door 7eloua
euh nee daar gaat het niet om.... :)
voel je je nu ook koninklijk, prinsje :D
Maar natuurlijk voel ik me nu ook koninklijk dame. Ik straal het ook uit. Ik denk en gedrag me er ook naar. Ook ben ik bereid om mijn volk te gaan leiden wanneer maar ook. :)
MissMilion
24-09-2003, 21:08
Hhahahahahhahaahh Wollahila meid!!!!!
En doe ook iets aan "de mensen" daar, ik weet niet wat, geef hen tenminste een opleiding ofzo bv: "Hoe moet ik voor me kijken als een meid voorbij loopt & hoe moet ik andere mensen respecteren"??? :D
sweet_karima
24-09-2003, 21:09
ik heb altijd al respect voor jou gehad... ;)
praatjes
24-09-2003, 21:11
Origineel gepost door Salaama
Hay, hay, hayyyyy..een beetje te hoog in je bolletje gegrepen..Het is wel wat hé, om jezelf zo op te hemelen,,enné helpt het een beetje om je zelf vertrouwen ophoog te krijgen.. :D
Kijk alleen andere mensen van koninklijke bloeden begrijpen waar die zelfvertrouwen vadaan komt. Ik heb het zelfvertrouwen van natuur uit. IK ben ermee geboren. Ik heb meerdere gaven en voordelen waar anderen niet over beschikken. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.