Bekijk originele versie : Ik heb heel lang geleden geen......
Gloria21
12-06-2007, 10:46
[sex meer maar toch slik ik nog steeds de pil .. is dat schadelijk voor mij?? ]
Gloria21
12-06-2007, 10:49
niemand? :(
Jetje_1979
12-06-2007, 10:55
is niet schadelijk...
de pil is niet alleen een anticonceptie, maar t helpt ook je menstruatie te regelen..
vraag t na aan je huisarts zou ik zeggen...
GewoonMens
12-06-2007, 11:39
Voor zover ik weet is de pil niet per definitie schadelijk. Toch bij langer gebruik kunnen er klachten op gaan treden. Ik heb mij inmiddels laten "helpen" dus is mijn vrouw er direct mee gestopt. Het blijft troep. Hoe minder pillen hoe beter.
Jetje_1979
12-06-2007, 12:27
dat is onzin!
De pil is tegenwoordig helemaal niet schadelijk.
Vroeger mischien ja, maar tegenwoordig is het hormoongehalte zooo laag!
Ik slik m zelf al 12 jaar, en heb nooit geen klachten
Vraag t gewoon na bij je huisarts
GewoonMens
12-06-2007, 12:35
dat is onzin!
Zooo, jij geeft hem gelijk van ............ Jetje...:D
Ik verzin het niet zelf, hoor! Op de lange duur (dus 30 jaar ofzo!) kan het kanker veroorzaken. Let wel: KAN het kanker veroorzaken. Maar aan de andere kant kan je van zoveel dingen op de lange duur kanker krijgen. Een regelmatige menstuatie lijkt me voor een vrouw dan ook wel weer prettig.
lastminute
12-06-2007, 14:32
ja ik denk wel dat het op den duur iets met je gezondheid doet, ik gebruik ook de pil en heb daardoor veel hoofdpijn... maar ja aan de andere kant, als je het niet doet sta je onder de zwarte haren :maf:
dat laatste was een grapje :hihi:
Tkehbinoloog
13-06-2007, 02:00
dat is onzin!
Maar jij bent jetje, maar medisch gezien is het schadelijk aangezien jij geen sex meer hebt en de pil zijn werk niet meer hoeft te doen. Uiteindelijk is het allemaal troep
samira_anvers
13-06-2007, 02:50
het is helemaal niet schadelijk
vrouwen die heel veel last hebben van hun maandstonden krijgen soms ook de pil voorgeschreven omdat je er dan minder last van hebt
lastminute
13-06-2007, 10:02
Maar jij bent jetje, maar medisch gezien is het schadelijk aangezien jij geen sex meer hebt en de pil zijn werk niet meer hoeft te doen. Uiteindelijk is het allemaal troep
ja de pil bestaat niet alleen voor anticonceptie hoor :moe: wat denk je van het regelen van je menstruatie, acne of overbeharing: daarvoor wordt de pil ook voorgeschreven
Jetje_1979
13-06-2007, 10:03
die mannen weten dr nix van joh, hahahaha
GewoonMens
13-06-2007, 10:21
die mannen weten dr nix van joh, hahahaha
Een beetje geïnteresseerde man heeft aandacht voor zijn vrouw en haar wel en wee. Ik zal er niet alles van weten maar genoeg om er een mening over te hebben.
By the way, het voordeel van een regelmatige cyclus had ik ook al genoemd!:lekkerpuh Maar dan hebben we het over een prettige bijkomstigheid. De pil alszodanig is en blijft bedoeld om ongewenste zwangerschappen te voorkomen.
Tkehbinoloog
13-06-2007, 13:05
ja de pil bestaat niet alleen voor anticonceptie hoor :moe: wat denk je van het regelen van je menstruatie, acne of overbeharing: daarvoor wordt de pil ook voorgeschreven
dat is niet de vraag. Misschien helpt het ook tegen diaree. zij heeft geen sex meer, dus de pil hoeft zijn hoofdtaak niet meer te vervullen en is het schadelijk punt
MrLikkertje
13-06-2007, 13:15
de oplossing ligt voor de hand... je moet maar weer eens gaan sexen ;)
arivie_lady
13-06-2007, 17:18
sorry maar ben je getrouwd of niet (begrijp mijn vraag niet te streng)
ik wil het alleen maar weten en als je niet wil zeggen dan hoef je er geen antwoord op te geven laat allah je helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.