Bekijk originele versie : FOUNDATION!welk merk t beste?
natuurramp
11-06-2007, 22:51
ik wil morgen een goeie foundation halen, maar heb geen idee welke dat zou moeten zijn:( ..ik wil eentje dat ook wat puistjes bedekt..maar tog weer wat naturel uitziet?
tubes ben ik niet zo handig mee, poederdoosjes?
welk merk matte foundation raden jullie me aan?
helllluuuup:hihi:
Casaouia_Style
11-06-2007, 23:40
als je puistjes hebt zou ik je foundation sterk afraden, dit verergert je huidrelief :o
een gezonde huid is belangrijker, dus pak eerst je huid grondig aan voordat je begint te camoufleren ;) een goede dagcreme is de basis
daarna kun je pas gaan kijken naar je huidtype en welk soort foundation je nodig hebt ;)
mijn advies: ga naar ici paris of douglas en laat je adviseren en vraag proefmonsters aan. Zo weet je wat bij je huid past zonder teveel geld uit te geven.
natuurramp
12-06-2007, 09:12
als je puistjes hebt zou ik je foundation sterk afraden, dit verergert je huidrelief :o
een gezonde huid is belangrijker, dus pak eerst je huid grondig aan voordat je begint te camoufleren ;) een goede dagcreme is de basis
daarna kun je pas gaan kijken naar je huidtype en welk soort foundation je nodig hebt ;)
mijn advies: ga naar ici paris of douglas en laat je adviseren en vraag proefmonsters aan. Zo weet je wat bij je huid past zonder teveel geld uit te geven.
het zijn al 2 genezende puistjes..mare hmm als ze je adviseren raden ze je zoveel merken aan, maar uit welke te kiezen?:(
Magrebia
12-06-2007, 09:35
Ik gebruik die van Helena Rubinstein (sensual clone), die is echt aan te raden!
Rania_Tanger
12-06-2007, 14:43
Dior Airflash het is een sprayfoundation. ik gebruik het zelf alleen bij gelegenheden, hij is super dekkend en je huid ziet er prachtig egaal uit. hij blijft lang zitten. alleen is ie wel prijzig rond vanaf de 38 euro maar het is je geld waard!!!!
natuurramp
12-06-2007, 23:12
Dior Airflash het is een sprayfoundation. ik gebruik het zelf alleen bij gelegenheden, hij is super dekkend en je huid ziet er prachtig egaal uit. hij blijft lang zitten. alleen is ie wel prijzig rond vanaf de 38 euro maar het is je geld waard!!!!
38:maf2: ?is foundation tegenwoordig zo duur?maar hmm..is dat ook zoiets met glitter erin bewerkt?
natuurramp
12-06-2007, 23:14
Ik gebruik die van Helena Rubinstein (sensual clone), die is echt aan te raden!
dekt het ook een beetje en is het in vorm van poeder of iets anders?
LaVieEnRose
12-06-2007, 23:17
Rimmel stay matte is goed en niet zo duur :)
natuurramp
12-06-2007, 23:28
Rimmel stay matte is goed en niet zo duur :)
poedervorm ook?:(
gwn_nadoria18
12-06-2007, 23:33
Ik gebruik True Match is rond de 13 euro en soms van Chanel die is 35 euro zoiets, maar ik vind true match dekkender
LIKEICAREx_
12-06-2007, 23:39
poedervorm ook?:(
Ik zou als je nog een mooie huid hebt niet aan foundation beginnen want je kan niet meer zonder dan, en het maakt je huid alleen maar lelijker ['had ik ook] ik gebruikte foundation maar had het niet echt nodig maar ik kon niet meer stoppen met gebruiken, vraag me niet waarom, en ik heb gehoord dat poeder niet goed is voor je huid het verstopt de poriën, en anders moet je in de winkel om advies vragen die weten het beste wat bij jou huid past en welke kleur, kunnen ze je ook uitleggen hoe je kan zien of het bij jou huidskleur past
gwn_nadoria18
12-06-2007, 23:41
Zolang je een goede dagcreme onder je foundation aanbrengt en elke avond goed je gezicht reinigt, kan je huid er niet kapot aan gaan, foundations zijn zo veranderd, vroeger zat er alleen troep in om je gezicht dicht en oranje te plamuren, nu zit er echt van alles in om je huid te beschermen.
Maar geen foundation op doen blijft natuurlijk altijd beter
LIKEICAREx_
12-06-2007, 23:48
Zolang je een goede dagcreme onder je foundation aanbrengt en elke avond goed je gezicht reinigt, kan je huid er niet kapot aan gaan, foundations zijn zo veranderd, vroeger zat er alleen troep in om je gezicht dicht en oranje te plamuren, nu zit er echt van alles in om je huid te beschermen.
Maar geen foundation op doen blijft natuurlijk altijd beter
Ja dat is echt heel belangrijk, maar je huid wordt er wel lelijker van als je dan opeens geen foundation gebruikt
Meeste zijn allemaal goedkope troep, het enige wat echt goed werkt en het lijkst alsof je niets op hebt is een zo'n grote pot van Chanel.
Best prijzig,maar hij werkt echt goed. €60.
Ik gebruik True Match is rond de 13 euro en soms van Chanel die is 35 euro zoiets, maar ik vind true match dekkender
Pardon? Wesh heb je namaak of een kleine potje?(Als die bestaan):nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.