Bekijk originele versie : Alles gaat goed alleen 1 ding en dat is......!
Morokhen
24-09-2003, 19:42
Hoi Hoi Lieverdjes...
Kijk dan me school gaat goed!Haal Goede cijfers....enzo......En ben beleefd tegen me ouders enzo.........krijg alles van ze...(binnekort weer nieuwe prada's hihiii) Maare okay........
HEB ALLEEN GEEN VRIEND........Misschien klinkt het wel zielig.....maar toch......altijd wanneer ik een jongen vind knap ik daarvan AF!!!!!!!!!
:D
VIND OOIT WEL DE WARE vraag ik me zelf AF! Ik zeg eerlijk ik vind zelf dat ik wel wat moois heb....Bruin lang haar en groene goen met blauw...ben niet dik......en heb krullend haar.....geen pukkels schone huid...maarjah..................Ben zelf ook heel erg lief....MAAR komt DE WARE LIEFDE ZEKER VAN ZELF OF NIET>>>.................?????????????? :confused: :confused: :confused: :confused:
Ciao................
P.S. Maak eerst jullie huiswerk......en dan aan Jongens denken............................................ ..... :rolleyes: Begrepen DAMES............. :D
*****Ichraq Moeilijk he groeten op msn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat ben jij ECHTE vriendin.........................begin ik eens van een echte vriendin te houden************* :kwaad:
lala_fatima
24-09-2003, 19:58
haha, maak je je niet druk, de ware is nog op zoek naar jou, hij zit nu zeker aan de andere kant van de wereld ofso, binnenkort komt hij :cool:
enne als hij een broer heeft mag je hem naar mij sturen :hihi:
eyes_of_maroc
24-09-2003, 20:06
en zijn oudste broer naar mij!!!
MOcROzINA
24-09-2003, 20:06
JAAA GEWOON NOG EVEN W8TEN EN ALS IE NIET KOMT ROEP MIJ ER DAN BIJ ZAL IK SAMEN MET JOU IETS MOOOIS ZOEKEN :p
MOcROzINA
24-09-2003, 20:10
ennnnn hey MISSHIEN een nEEF voor mij :D:D:D:D
yasmineNR1
24-09-2003, 20:26
wat dacht je van zyn knapste famielid voor my :D
maar komt goed hoor meisie, blyf geloven doe ik ook :D :D
MissMilion
24-09-2003, 20:27
Ware liefde komt wel meid.
Soms is het op een moment of op een plek waar je het helemaal niet verwacht. En dat is het mooiste eraan ;)
;)
je bent pas 14!!! je hebt nog zeeen van tijd. Het komt allemaal nog wel totdat het je neus uitkomt, geniet van deze tijd, die komt nooit meer terugt!
lala_fatima
24-09-2003, 20:36
Origineel gepost door LadyLo
je bent pas 14!!! je hebt nog zeeen van tijd. Het komt allemaal nog wel totdat het je neus uitkomt, geniet van deze tijd, die komt nooit meer terugt!
wuaa is ze pas 14
hahaha, ik ben al 18 en ben de ware nog steeds niet tegengkomen ;)
noortje2003
24-09-2003, 20:38
Origineel gepost door Morokhen
Hoi Hoi Lieverdjes...
Kijk dan me school gaat goed!Haal Goede cijfers....enzo......En ben beleefd tegen me ouders enzo.........krijg alles van ze...(binnekort weer nieuwe prada's hihiii) Maare okay........
HEB ALLEEN GEEN VRIEND........Misschien klinkt het wel zielig.....maar toch......altijd wanneer ik een jongen vind knap ik daarvan AF!!!!!!!!!
:D
VIND OOIT WEL DE WARE vraag ik me zelf AF! Ik zeg eerlijk ik vind zelf dat ik wel wat moois heb....Bruin lang haar en groene goen met blauw...ben niet dik......en heb krullend haar.....geen pukkels schone huid...maarjah..................Ben zelf ook heel erg lief....MAAR komt DE WARE LIEFDE ZEKER VAN ZELF OF NIET>>>.................?????????????? :confused: :confused: :confused: :confused:
Ciao................
P.S. Maak eerst jullie huiswerk......en dan aan Jongens denken............................................ ..... :rolleyes: Begrepen DAMES............. :D
*****Ichraq Moeilijk he groeten op msn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat ben jij ECHTE vriendin.........................begin ik eens van een echte vriendin te houden************* :kwaad:
lieverdje vriendje is haram ;) nu je toch goed bezig bent maak het af en neem geen vriendje, maar als je echt aan een relatie toe ben trouw dan. :Iluvu: en innsallah komt het goed
MissMilion
24-09-2003, 20:40
Ben je maar 14????????
Sjoooooooow meid, ik dacht ook dat je wat ouder was.
Nou in dat geval, geniet van alle tijd die je hebt. Een man tegenkomen is "Elmoektab". Wie weet heb je je ware al ontmoet. Je moet gewoon afwachten tot de tijd rijp is, lieverd ;)
En ik sluit me ook aan bij wat 'Noortje2003' heeft gezegd!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.