Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje aan de zusters met hijaab

Nisrine01
24-09-2003, 19:18

Salaam, Welke zusters weten waar ik lange sjaals kan kopen in Rotterdam die ik kan gebruiken als hijaab. Ik heb overal gezocht maar ik kan ze maar niet vinden :( alleen maar van die korte sjaals maar die vind ik niet lang genoeg. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Aleikoum a Salaam

manla
24-09-2003, 21:19
salame ik koop de mijne altijd hier in Antwerpen maar dat is een beetje te ver voor je denk ik hoop dat je er vindt inscha allah ze zijn echt handig ze bedekken alles wat je moet bedekken wa salaam

gooja
24-09-2003, 23:16
In Rotterdam kun je het proberen bij : -Bazar Tafilalet, vierambachtstraat (maar die mensen zijn nog op vakantie!) -Pakistaan die stof verkoopt op de west-kruiskade (als je van bonte kleuren houdt :D) - Zaterdag markt op blaak (daar zul je zekers slagen inchaAllah) -Khadija Mode, Zwartjanstraat.... -Heel soms kun je nog wat vinden bij de V&D en Bijenkorf..... Veel succes !

Nisrine01
24-09-2003, 23:26
Origineel gepost door gooja In Rotterdam kun je het proberen bij : -Bazar Tafilalet, vierambachtstraat (maar die mensen zijn nog op vakantie!) -Pakistaan die stof verkoopt op de west-kruiskade (als je van bonte kleuren houdt :D) - Zaterdag markt op blaak (daar zul je zekers slagen inchaAllah) -Khadija Mode, Zwartjanstraat.... -Heel soms kun je nog wat vinden bij de V&D en Bijenkorf..... Veel succes ! Shokran ik denk dat ik maar weer eens naar de markt ga op blaak, ik ben al een hele tijd niet geweest en bij Khadija ben ik al geweest maar die had alleen korte sjaaltjes en normale hijaabs misschien dat ze nu weer nieuwe dingen hebben. Bedankt voor je reactie. Beslamma :zwaai:

Amal112
24-09-2003, 23:47

Hier in adam hebben ze wel veel van die sjaals...dus dan moet je maar deze kant opkomen:zwaai:

Saliiee
25-09-2003, 10:41
Salaam Meid, je hebt ze op elke markt te koop in r'dam, hele mooie, je hebt ook verschillende, va die lange heb je, en die driehoek soort, wat je maar wilt. Ga naar de markt, daar kom je goedkoper uit dan in de winkel. Wasalaam.

nadoriazin
26-09-2003, 11:09
in Marokko heb je hele lange en mooie

zoya
29-09-2003, 22:43
Je kan inderdaad kijken bij de V&D, daar heb je soms leuke sjaals. Anders moet je een keer kijken bij de Beverwijkse Bazaar, waarschijnlijk kan je daar ook wel iets geschikts vinden. Succes, Beslama :zwaai:

Nisrine01
29-09-2003, 23:18
thnxxxx ladies, voor jullie reacties. Ik ben inmiddels een stuk wijzer geworden, maar ik heb nog geen tijd gehad om opzoek te gaan. Aankomende week InshAllah ga ik er maar weer eens op uit ;) Beslamma :zwaai: