Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een 6-jarige kleuter van basisschool Berkenveld heeft wéér Ontucht gepleegt

Sharmutta_Ana
11-06-2007, 20:16

'Kleuter basisschool Heerle weer in de fout' HEERLE - Een 6-jarige kleuter van basisschool Berkenveld in Heerle die eerder werd beschuldigd van seksspelletjes met klasgenootjes is afgelopen week na terugkeer op school opnieuw in de fout gegaan. Het adviesbureau Bijstand en Ondersteuning Bij Omgangsonrecht (BOBO), dat enkele ouders vertegenwoordigt, heeft dat zondag laten weten. Volgens Marion Greveling van BOBO heeft het jongetje een even oud meisje aan de haren getrokken, de keel dichtgeknepen en tussen de benen betast. De ouders van het meisje hebben het incident gemeld bij haar lerares, de schooldirectie en later ook bij de oudervertegenwoordiging, zegt Greveling. Vorige maand werd bekend dat drie kleuters van Berkenveld naar schatting bijna twintig peuters hebben gedwongen tot seksueel getinte handelingen. Directeur Ad Stadhouders van Berkenveld erkende toen dat er dingen zijn gebeurd die niet kunnen, maar hij wilde daar niet verder op ingaan in verband met de privacy. Begin deze week ontstond onrust onder ouders en leerlingen toen de 6-jarige jongen voor het eerst weer terug was op school. Zondag reageerde de directie niet op verzoeken om commentaar. [:lol: Alatief :lol: The next Jack the ripper :cool: ]

brownie74
11-06-2007, 20:19
[:lol: Alatief :lol: Echt een st0ere mannetje:cool: ] wat gaat ie doen als ie 14 is ?

Miss_CrazyMocro
12-06-2007, 02:15
:wow: Allatief... iK ben sprakeloos!

GewoonMens
12-06-2007, 08:53
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiervan denken moet. Het ligt voor de hand om een corrigerend vingertje naar dat jongetje te richten. Maar aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre het verhaal uit zijn verband is getrokken. Kinderen van 6 plegen geen ontucht, kinderen van 6 ontdekken en spelen doktertje. Misschien komen die beschuldigingen wel van ontzettende zeikerige mensen. Net als dat dichtknijpen van de keel. Kom nou, ik kan niet geloven dat een jongetje van 6 al zo een crimineel gedrag heeft. Maar goed, aan de andere kant is de wereld verrot genoeg om dit soort duiveltjes te creëren.

Ware_liefde
12-06-2007, 09:32

Misschien neemt ie dit soort gedrag van de tv van tegenwoordig over of zijn ouders:jammer: Maar Allahoe A3lam

GewoonMens
12-06-2007, 09:36
Misschien neemt ie dit soort gedrag van de tv van tegenwoordig over of zijn ouders:jammer: Maar Allahoe A3lam Daar geloof ik dus niet in! Iedereen is geneigd de TV overal de schuld van te geven! Waarom schiet ik dan niemand dood of misbruiken mijn kinderen dan geen leeftijdsgenootjes? Onzin dus! Als je door de TV op het idee gebracht wordt heb je al een kronkel in je hoofd. Al dan niet door je ouders aangebracht.

Ware_liefde
12-06-2007, 09:39
Daar geloof ik dus niet in! Iedereen is geneigd de TV overal de schuld van te geven! Waarom schiet ik dan niemand dood of misbruiken mijn kinderen dan geen leeftijdsgenootjes? Onzin dus! Als je door de TV op het idee gebracht wordt heb je al een kronkel in je hoofd. Al dan niet door je ouders aangebracht. Geloof me bij vele is dat wel het geval. Ze willen imiteren en trouwens omdat jouw kinderen geen mede leerlingen misbruiken betekent niet dat andere kinderen dat niet ook doen:)

GewoonMens
12-06-2007, 10:14
Geloof me bij vele is dat wel het geval. Ze willen imiteren en trouwens omdat jouw kinderen geen mede leerlingen misbruiken betekent niet dat andere kinderen dat niet ook doen:) Ik ben er nog steeds niet van overtuigd. Ik geloof er gewoon niet in. Alles komt op "normen en waarden" neer. En die worden je door je ouders bijgebracht. Zo zijn er ook ouders die altijd weer de "verkeerde vriendjes" de schuld geven. Overigens doen die ouders van die "verkeerde vriendjes" dat op hun beurt ook weer! Ik vind het altijd een typisch geval van geen verantwoordelijkheid durven dragen voor het gedrag van je kinderen. Met andere woorden: ouders geven voor het wangedrag van hun kinderen graag anderen de schuld zodat zijzelf geen blaam treffen. TV en Verkeerde Vriendjes zullen bij sommige kinderen heus wel iets van invloed hebben maar lang niet zoveel als men beweerd.

LADY_JEN
12-06-2007, 10:26
Gedragsstoornis ??!! Ik denk dat men in zulke gevallen onderzoek moet doen bij die kinderen thuis, de leefomgeving. Wie weet wordt hij zelf wel misbruikt???? Maar ja het is de verantwoordelijkheid van de ouders om hun kinderen goed op te voeden.

MarocStar
12-06-2007, 13:06
[:lol: Alatief :lol: Echt een st0ere mannetje:cool: ] totdat jij ooit een dochtertje krijgt waarbij dit overkomt

GewoonMens
12-06-2007, 13:07
totdat jij ooit een dochtertje krijgt waarbij dit overkomt Gewoon negeren, gewoon negeren. ;)

HAJET75
12-06-2007, 13:34
..of het kind is/wordt misbruikt of het is bezeten door een demon, zag eens een filmpje van een uitdrijving op een meisje van 6 brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

GewoonMens
12-06-2007, 13:39
..of het kind is/wordt misbruikt of het is bezeten door een demon, zag eens een filmpje van een uitdrijving op een meisje van 6 brrrrrrrrrrrrrrrrrrr Of geen van beiden.