Bekijk originele versie : Ik heb een relatie
Hoi
Ik heb een relatie ben ik nu verkeerd? Oeps heb me versproken ja ik ben geen heilige Maria hier zoals sommige haram haram zehma ze hebben nog nooit een relatie gehad.You can't fool my
Dus stop de sceinheiligheid hier op de forum want je houd je alleen voor de gek en niemand die er nog intrapt !!.
SaraZena
24-09-2003, 19:13
en toen?
jawhara1
24-09-2003, 19:14
Origineel gepost door Kadieja
Hoi
Ik heb een relatie ben ik nu verkeerd? Oeps heb me versproken ja ik ben geen heilige Maria hier zoals sommige haram haram zehma ze hebben nog nooit een relatie gehad.You can't fool my
Dus stop de sceinheiligheid hier op de forum want je houd je alleen voor de gek en niemand die er nog intrapt !!
:confused:
MissChica
24-09-2003, 19:14
Gefeliciteerd dat je een relatie hebt :rolleyes:
Origineel gepost door SaraZena
en toen?
vraag ik me ook af... :confused:
Lady_moi
24-09-2003, 19:16
das haram ma goed da weet ge zelf ook your prob not mine!
jawhara1
24-09-2003, 19:17
Origineel gepost door naisha
vraag ik me ook af... :confused:
THE END
sweet_karima
24-09-2003, 19:18
ja en dan...
Lady_moi
24-09-2003, 19:25
Origineel gepost door Ashanty
goed in de ban der demonen
chitaan wint bij jou blijkbaar
happy loser :jammer:
:hihi:
MOcROzINA
24-09-2003, 19:32
Origineel gepost door MissChica
Gefeliciteerd dat je een relatie hebt :rolleyes:
hahaha :giechel: :giechel: ik bedoel maaar :rolleyes: :rolleyes:
eyes_of_maroc
24-09-2003, 19:49
Tegenwoordig is het de normaalste zaak om een relatie te hebben, ook de ouders van de meisjes vinden het normaal.
Ik heb zelf nooit een relatie gehad, maar ik zie hoe mijn vriendinnen een vriend hebben.......
en de ouders weten er van..
Ik heb er zelf ooit een discussie met mijn moeder over gehad...
verliefd worden is niet haram dat is bij elke persoon, maar om een relatie te nemen wel, want hoe weet je dat die persoon "de ware " is.
Ik ben weleens verliefd geweest en de jongen ook dus op mij, maar wanneer houd een jongen van je als hij niks harams doet met je, ik heb aan vele jongens gevraagd of ze het zouden accepteren dat hun "toekomstige vrouw" al eerder een relatie heeft gehad, dus ook een andere jongen haar heeft gezoend en aangeraakt. de meeste accpeteren het niet. dus een meisje moet nooit aan verliefdheid denken maar aan de toekomst, als de jongen echt van je houd, dan komt hij je verloven en tuurlijk mag je hem leren kennen voordat je met hem verloofd als hij dus niet "de ware" is dan gaat het niet verder.
maar iedergeval geen relatie nemen.
maar ouders spelen ook een rol,
ik heb een ouder "mijn moeder"dus, en die is streng opgevoed maar ze begrijpt me wel als ik verliefd word, want wie word er niet verliefd. meisjes zien nu niet dat ze meestal worden gebruikt en het kan zijn dat de jongen van je houd maar je weet niet honderd procent zeker dat je met hem trouwt.
denk daar goed aan!!
MOcROzINA
24-09-2003, 19:54
jaa het is ook beter als je ouders het weten dan helemaal niet weten of er achter moeten komen ik ken ook een meisje waarvan de ouders het weten het is ook beter :D
Hoi
Dus stop de sceinheiligheid hier op de forum want je houd je alleen voor de gek en niemand die er nog intrapt !!
Wat leuk!! :)
jawhara1
24-09-2003, 20:06
Ben jij dat op die foto? Mooi ;)
yep ben ik
Dank je wel :o
Origineel gepost door SaraZena
:melig:
Hey jij!!! :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
Missed ya... :(
Ohja>>> :) :) :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.