Bekijk originele versie : Wat ik niet snap he...
Is dat als er een meisje van ongeveer 17 a 18 jaar wil trouwen en ze woont in europa...dan zeggen ze je bent gek en jong en je weet niet wat voor verantwoordelijkheden het met zich meebrengt....
Maar toch als die jongens wat ouder zijn...gaan ze een meisje uit marokko halen die ook net zo oud is..
dan snap ik niet wat is het verschil..
:maf:
Lady_moi
24-09-2003, 19:00
en wete wa ik nie snap?waarom madam altijd offline is bij mij :kwaad:
Origineel gepost door Femme___FataLe_
en wete wa ik nie snap?waarom madam altijd offline is bij mij :kwaad:
Ik ben online..:hihi:
Lady_moi
24-09-2003, 19:05
I see :D
SweetRose
24-09-2003, 19:05
Omdat die meid in die jongens hun ogen 'volwassener' is en (bijna) alles van de keuken kan :rolleyes:....
Maar ze moesten hun REAL face zien..ze zouden er van verschieten :jammer:
Heeeeeeeeeeeel zelden kom je ouders tegen die zeggen 'Onze schoondochter die we uit maghreb hebben gehaald is ons heel nauw bij het hart, het is een schatje, we kunne ni zonder haar'....
:)
Origineel gepost door Femme___FataLe_
I see :D
Ik zeg iets...
JIJ zegt niets... :kwaad:
Origineel gepost door zin 'n midar
Omdat die meid in die jongens hun ogen 'volwassener' is en (bijna) alles van de keuken kan :rolleyes:....
Maar ze moesten hun REAL face zien..ze zouden er van verschieten :jammer:
Heeeeeeeeeeeel zelden kom je ouders tegen die zeggen 'Onze schoondochter die we uit maghreb hebben gehaald is ons heel nauw bij het hart, het is een schatje, we kunne ni zonder haar'....
Ik kan ook alles in de keuken...:hihi:
maar anyway...mijn oom is met zo een meisje getrouwd...en dat is een schatje hoor....ze kan ook goed met mijn opa en oma opschieten...ze is echt lief..whehehehe.. :Iluvu:
lady_farah
24-09-2003, 19:07
Juist dat is t... :rolleyes:
Origineel gepost door Samorra
tja, een keukenprinses hoeft niet per sé een lieverdje te zijn he??
Ik ben gewoon een gewone prinses...Prinses Samorra :D
ken ook heeeeeeel leuk zijn!! :D
:hihi:
SweetRose
24-09-2003, 19:13
Ja kheb het nu niet over de keuke a dombo's :D
bij wijze van spreken!!!
Maar ook de manne van hier gaan dan een meid halen vandaar om die in de keuken te stoppen en braafjes de kinderen mag opvoeden..:jammer:
Maar tot die vrouwen streken krijgen..
En hoe jonger je ze haalt uit maghreb...hoe meer kans je hebt dat ze een niet echt geliefde schoondochter word..
ps: kspreek uit eigen ervaring..ik kijk rondom mij..kheb zelf drie vrouwen van mijn broers die uit maghreb komen dus mij moet je zeker niet vertellen hoe ze in elkaar steken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kheb het nu niet over de keuke a dombo's :D
bij wijze van spreken!!!
Maar ook de manne van hier gaan dan een meid halen vandaar om die in de keuken te stoppen en braafjes de kinderen mag opvoeden..:jammer:
Maar tot die vrouwen streken krijgen..
En hoe jonger je ze haalt uit maghreb...hoe meer kans je hebt dat ze een niet echt geliefde schoondochter word..
ps: kspreek uit eigen ervaring..ik kijk rondom mij..kheb zelf drie vrouwen van mijn broers die uit maghreb komen dus mij moet je zeker niet vertellen hoe ze in elkaar steken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow zo ik dacht over de keuken.. :D
maar anyway...rotte appels heb je overal he... ;)
Lady_moi
24-09-2003, 19:18
Origineel gepost door naisha
Ik zeg iets...
JIJ zegt niets... :kwaad: haha I know sorry kwas al aant type :D
SweetRose
24-09-2003, 20:24
Ow zo ik dacht over de keuken.. :D
maar anyway...rotte appels heb je overal he... ;)
Helaas hebben wij er 3.
:(
PACINOchick
24-09-2003, 20:27
Is dat als er een meisje van ongeveer 17 a 18 jaar wil trouwen en ze woont in europa...dan zeggen ze je bent gek en jong en je weet niet wat voor verantwoordelijkheden het met zich meebrengt....
Maar toch als die jongens wat ouder zijn...gaan ze een meisje uit marokko halen die ook net zo oud is..
dan snap ik niet wat is het verschil..
:maf: :rolleyes: je had mij toch aangemeld ooit halve eeuw geleden toen bij dat rijtje van die lelijke mensen we zouden toch ooit vergadering houden :rolleyes: :maf3: hoe zit dat dan..met die afspraak :rolleyes: je hebt toch geen marokkaanse afspraak :)
Origineel gepost door PACINOchick
:rolleyes: je had mij toch aangemeld ooit halve eeuw geleden toen bij dat rijtje van die lelijke mensen we zouden toch ooit vergadering houden :rolleyes: :maf3: hoe zit dat dan..met die afspraak :rolleyes: je hebt toch geen marokkaanse afspraak :)
:lol: hahahahahaha ik was dat helemaal vergeten...
ik ga effe die oude topic opzoeken.. :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.