Bekijk originele versie : Krulletjes...
hoi allemaal
ik heb een vraag voor jullie :confused: ik ben een meisje met krullend haar maar heb soms een probleem ze willen niet altijd zitten
hebben jullie soms een tip voor mij? hoe hou ik me krullen mooi en in vorm ik gebruik cocos vet en schuim mouse van taft maar dat helpt niet altijd
ik wil gewoon mooie natuurlijke krullen met vollume en beweging er in
alvast bedankt voor jullie tips xxxx :zwaai:.
DePaRaBier
05-08-2002, 00:17
Sabar seld dial daw,
oe 7sih fi sa3rik et voila Coupe Zwiena!
DePaRaBier
05-08-2002, 00:22
Kifash kain moppentrommel??
fain fain.......
ana wghit 3ir n3awnek ewa smah7li
ma dirlisi gleijk haatdragende reacties.......
Safi suc4 met je zoektoch!!!
PB!
Hot_n_Spicy
05-08-2002, 02:00
Origineel gepost door Ibtissame
hoi allemaal
ik heb een vraag voor jullie :confused: ik ben een meisje met krullend haar maar heb soms een probleem ze willen niet altijd zitten
hebben jullie soms een tip voor mij? hoe hou ik me krullen mooi en in vorm ik gebruik cocos vet en schuim mouse van taft maar dat helpt niet altijd
ik wil gewoon mooie natuurlijke krullen met vollume en beweging er in
alvast bedankt voor jullie tips xxxx :zwaai:
hey meid....ik heb zelf permanent maar ik kan je nog wel helpen
ik doe altijd na shampoo ook conditioner erin en daarna meteen cocos vet (maar niet teveel) en dan fohnen en tegelijk wat gel erin doen...bij mij werkt het meestal wel...
en je moet onder de douche ook goed kammen als je conditioner er in hebt gedaan...
succes :zwaai:
Mizz_Teeq
05-08-2002, 08:33
Een tipje, gebruikt de olie van BABYOLIE(zwifstal) die helpt goed
Apen mensen (negerins) gebruikt vaak een babyolie....... NOOIT VAN GEHOORD???
fatimael
05-08-2002, 08:34
Dag meid,
Ik heb ook krullen, ik gebruik Fructis Wax, zo een klein potje (een aanrader) Echt waar, ik combineer dat met Mousse ook van Fructis, weel een extra strong of ulta of zo......
Wat ook kan helpen is als je er mousse in doet, je kullen zelf vormen, hiermee bedoel ik je neemt de slierten en draait ze 1 per 1 rond .
groetjes
Schorpioentje
05-08-2002, 10:33
Je moet juist geen vet in je haar doen. Dus ook geen olie enz. Daardoor worden je krullen heel klein en ziet het er zo vies uit.
Wat mij echt goed bevalt is Junior Schuim van Schwarzkopf. Neem maar sterkte nummer 2.
De groetjes,
MoCrO_MaGiC
05-08-2002, 11:28
Kee, hier nog een krullertip: Zet gewoon krullers!! Tjah, klinkt raar. Je hebt al krullen maar toh zetten? jah inderdaad. Ga naar de Hema en koop een aantal pakjes (gaan 3 per pakje, ligt aan hoeveel haar je hebt dus). Je haar wassen, dan beetje conditioner, wax/schuim combi van Wella en zet ze erin. Afspuiten met haarspray en laten drogen in de lucht, niet met fone wordt kroezelig van. Na uitgehaald te hebben weer beetje afspuiten het haarlak. Resultaat: je krullen worden(als je kleine hebt in iedergeval) groter en je haar lijkt zowiezo veel voller en vooral met krullen is dat mooi vind ik dan he.
Hmm wat ook wel helpt bij mij om mooie krullen te krijgen is Keune Straight&style. Jah ik weet het ook niet, het moet helpen je haar stijler te maken maar bij mij maakt het alleen maar me haar mooier gekruld.
Je kan verder ook gewoon aleen de schuim van Wella nemen, die combi met wax. DIe is ook heel fijn om mooie krullen van te krijgen
Sow, Khoop dat je er wat aan hebt.
KoesZz²
Hindaatje
05-08-2002, 12:30
ik heb ook krullen,en wat echt helpt(neem maar van mij aan) is polisch das van de hema...ik dacht eerst nee dat helpt niet,want ik heb echt van alles uitgeprobeerd,maar het heplt echt...
succes hinda
freemale
05-08-2002, 13:10
kam je haren NIET. Met nat haar gaan slapen en niet kammen en dan in de ochtend met gel modelleren. Perfect!!! (Althans, bij mij...)
Miss_Hexie
05-08-2002, 14:22
Hey meid, ik raad je aan om na het wassen ff je haar invetten, heel weinig hoor en dan laten drogen.
miss_maghrebia
05-08-2002, 14:51
Origineel gepost door freemale
kam je haren NIET. Met nat haar gaan slapen en niet kammen en dan in de ochtend met gel modelleren. Perfect!!! (Althans, bij mij...)
ookal kam je het, komt het weer in klitten, daarom kam ik het ook niet :D
ik gebruik herbal essences. die helpt ook goed :duim:
LELIJKERD
05-08-2002, 15:26
ik gebruik frituurvet, je haar blijft echt de hele dag mooi glanzend gekruld
Heb die probleem soms ook
Ik gebruik een wax met cocos da helpt echt maar het is wel een dure zene
amai heb er lang achter gezocht en eindelijk gevonden
wat ook helpt als je je haar wast en het ligt de volgende morgend ni goed terug natmaken met een heel heel klein beetje wax en voila daarna vormen ze zichzelf
xxxx
MoCrO_MaGiC
05-08-2002, 18:05
Ik gebruik ook Herbal Essence. Cker wel wel okayz!!!
Ook een aanrader jah. En je moet krullen zowiezo noooooit kammen, alleen modelleren met je vingers.
Kam als ze nat zijn en dan beetje glisskur hairrepair erin die je niet uit hoeft te wassen en klaar.
Maar als je een dagje egt leuke krullen wil en je hebt de tijd dan raad ik egt die krullers aan. Is trouwens ook heel leuk om te doen met een vriendin:D
Doe het af en toe met me zus, we hebben altijd hetzelfde probleem met dat haar en zo een dagje is en leuk en je hebt daarna een mooie coupe!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.