Bekijk originele versie : Winkelcentrum Brussel
Wie kan mij helpen?
Ik wil binnenkort met de trein naar het winkelcentrum van Brussel, maar weet alleen niet op welk station ik moet uitstappen. Ik heb trouwens een OVkaart, dus kan tot de grens gratis reizen, maar waar moet ik dan een kaartje kopen naar Brussel?
Alvast erg bedankt voor jullie reacties
tiyaah22
11-06-2007, 17:07
tot brussel noord , daar neem je de tram richting brussel zuid bv tram 55,56,91,....
eerste halte stap je af , Rogier is dat , dan ben je in het winkelcentrum
tot brussel noord , daar neem je de tram richting brussel zuid bv tram 55,56,91,....
eerste halte stap je af , Rogier is dat , dan ben je in het winkelcentrum
Heel erg bedankt! Weet jij of ik met korting (van OVkaart) kan reizen naar Brussel? moet ik voor de grens nog een kaartje kopen?
bubelgirl
12-06-2007, 14:05
Kaartje naar antwerpen is 8 euro (retourtje) want je krijgt studentenkorting brussel weet ik niet hoe duur
Coconut_Milk
12-06-2007, 14:11
Wie kan mij helpen?
Ik wil binnenkort met de trein naar het winkelcentrum van Brussel, maar weet alleen niet op welk station ik moet uitstappen. Ik heb trouwens een OVkaart, dus kan tot de grens gratis reizen, maar waar moet ik dan een kaartje kopen naar Brussel?
Alvast erg bedankt voor jullie reacties
neem een kijkje op www.nmbs.be
Jouw rit van de grens tot Brussel ga je waarschijnlijk moeten betalen.
S.samira
12-06-2007, 15:54
je betaald vanaf roosendaal. je kan je kaartje gewoon op het station kopen waar je instapt. dus als je in amsterdam ben koop je het daar en zegt erbij dat je een ov hebt, dan wordt het kaartje zoiezo berekent vanaf roosendaal.
achhhhhhh meid zonde van je tijd...je bedoeld reu du brabant die grote winkel straat.
ben er nog vorige week geweest.
het is gewoon beverwijk..niets meer en niets minder.
ps..de belgen lopen zo 10jaar achter met het modebeeld van tegenwoordig.
en ja ook de marokkaanse kleding.
NaDiA_Tachelhit
12-06-2007, 22:47
Je kan ook de trein neme tot brussel centraal en daar uitstappen ben je in de stad zelf maar dat is wel ondergronds :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.