Bekijk originele versie : Je beste vriendin
Bachelorette
24-09-2003, 16:31
Salaam lieve yasminaleden :D
Niemand van jullie zal wel hebben gemerkt dat ik even weg was he :rolleyes:
maar ik zou dus voor een anderhalve week op mezelf gaan wonen met me beste vriendin. ik zou vorige week donderdag al gaan maar telkens kwam er wat tussen. in het begin vond ik het niet erg..t was maar een dag of twee. maar elke keer had ze wel een smoes waardoor het niet door kon gaan. nu een week later zit ik nog steeds thuis terwijl ik allang mn kookkunsten had kunnen oefenen :D
Ik vertelde haar dat ik er genoeg van heb dat ze het telkens verschuift. en wat denk je dat ze zegt...je bent makkelijk te flashen zerdele7...k kreeg een klap in me gezicht :( en ze meende het ook nog.
en dit moet mijn beste vriendin voorstellen....ze zal het vast niet zo hebben bedoeld hoor, maar pijn doet het nog!
normaal had ik haar allang weer gebeld en gedaan alsof er niets aan de hand was, maar deze keer mag zij haar vriendschap aan mij bewijzen.
:verdriet:
of moet ik weer doen of ik er niet mee zit. :(
yasmineNR1
24-09-2003, 16:38
ik weet niet wat jy denkt meisie, maar ik zou haar dubbel flashen en haar niet opzoeken. Een echte vriendin doet zoiets niet, denk daar maar ´s over na, veel su6 :D
Lady_moi
24-09-2003, 16:40
ayaw gewoon voorda u meppe ik zou haar het dubbelle terug gegeve hebbe :eek:
yasmineNR1
24-09-2003, 16:43
zo ist :goedzo: gewoon :zweep: die handel
Bachelorette
24-09-2003, 16:55
nee joh, we zijn volwassen :)
ik ga niet slaan of meppen of wat dan ook.
het is dan wel kinderachtig van mij dat ik het hier zet....ach...what tha fak....ze heeft gelijk. ik ben makkelijk te flashen
ik ben naief, mensen maken gemakkelijk mis(ge)bruik van me. bovendien vergeef ik mensen te snel hoe hard ze in me hart ook hebben getrapt!
en nu doel ikniet alleen op me vriendin :jammer: :rolleyes:
ik ben echt te lief voor deze faktop wereld!!!
Lady_moi
24-09-2003, 16:58
geloof nie wa ze zegt ge zijt ne goeie meiske tbarakallah :goedzo:
Bachelorette
24-09-2003, 17:02
Origineel gepost door Femme___FataLe_
geloof nie wa ze zegt ge zijt ne goeie meiske tbarakallah :goedzo:
lahy barak fiek
ik trek mezelf voorlopig even terug. ik zie wel hoe alles loopt ;)
Lady_moi
24-09-2003, 17:04
komt wel goed :)
Bachelorette
24-09-2003, 17:09
inshallah
Bachelorette
26-09-2003, 11:41
tis weer kewl tussen ons :D
ik kan nou eenmaal niet lang boos blijven
tachelhit102
26-09-2003, 11:54
ALhamdoulillah..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.