Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veranderende menstruatie

nanana
11-06-2007, 10:50

Dag dames, Het is inmiddeld 9 jaar geleden dat ik voor het eerst ongesteld ben geworden. Ik heb gemerkt dat ik steeds korter ongesteld ben en dat de pijn de 1e dag steeds heviger wordt. Hebben jullie dat ook?

excesivo
11-06-2007, 10:52
pijn bij mij is wel heviger geworden maar niet korter,

sahab
11-06-2007, 11:14
ik precies het zelfe: is sinds paar maanden veranderd, normaal had ik eerste dag bruin en de volgende dag kwam de bloeding. en nu eerste dag wat bruins 2dag mischien niets de volgende dag weer bruins en dag 3 pas de bloeding en duurt echt 4dagen maar de totale dagen is het zelfde ongeweer 8. ik denk dat het met de voeding heeft te maken, ik eet laatst tijd heel weinig en drink ook weing (mischien 3 bekers water/fris drank per dag) brood en beleg eet ik ook heel erg weinig. ik denk dat lichaam vitamines zeker nodig hebt om ook de menstruatie normaal te laten verlopen. bv in ramdaan merk ik dat mijn cyclus heel kort is(21dagen!) en normaal is dat 26dagen.

nanana
11-06-2007, 12:37
pijn bij mij is wel heviger geworden maar niet korter, slik jij bepaalde medicijnen tegen de pijn. Ik heb zowat al alle medicijnen gehad, maar niets helpt nu nog :-(

excesivo
11-06-2007, 12:53

slikte vroeger aleve voor vrouwen, maar dat is heel slecht voor je maag/darmkanaal dus dat doe ik niet meer, warme kruik en een rugmassage en ff doorbijten