Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa's die uit Nederland komen maar ook tijdens de vakantie in Marokko werken???

Pagina's : [1] 2

Meryam20
24-09-2003, 16:23

Hoi, Ik ben op zoek naar een neggafa die uit Nederland komt maar ook in Marokko werkt. Aangezien ik van de zomer ga trouwen wil ik graag een negaffa die uit nederland komt nemen. Of kennen jullie misschien een hele goede negaffa die uit omgeving Al Hoceima komt??? kom op mensen help me, dan slecht het weer een hele zorg minder!! Groetjes Een stressie bruidje!!

Yossra
24-09-2003, 18:53
er is wel een negafa uit amsterdam die soms ook in marokko werk hangt ervan af of ze op vakantie gaat (maar je kan het haar wel alvast vragen) als jullie interesse hebben dan kan ik jullie haar nummer geven stuur maar een pm ik hoor het wel

najet
24-09-2003, 23:16
hallo ik ken wel iemand negaffa nadia uit maastricht ze heeft vorig jaar op mijn bruiloft gewerkt in larache ik weet niet of ze ook in jullie streken werkt ze komt zelf uit tetouan maar je zou haar even moeten belen haar nummer staat hier ook ergens op de site groetjes zineb

Meryam20
25-09-2003, 00:32
Origineel gepost door HighClassLady Sorry ik kan je niet helpen...:( Maar ik ben zelf ook opzoek...dus als jullie zo iemand kennen, maar dan voor Oujda in plaats van Al Hoceima, laat me dat dan aub weten. Alvast bedankt! Heel veel succes Meryam! :kusgrijs: HCL. Jij ook meid heel veel succes!!!!

Meryam20
25-09-2003, 00:36

Origineel gepost door najet hallo ik ken wel iemand neggafa nadia uit maastricht ze heeft vorig jaar op mijn bruiloft gewerkt in larache ik weet niet of ze ook in jullie streken werkt ze komt zelf uit tetouan maar je zou haar even moeten belen haar nummer staat hier ook ergens op de site groetjes zineb Dank je wel meid. Ik ga het zeker proberen!!!! :zwaai:

Atlas_Gebergte
25-09-2003, 10:10
Saliha uit Leiden, ze woont in de buurt van Nador en werkt in de vakantie ook in marokko. Wa Sallaam Alikoum

power_flower
25-09-2003, 10:16
Atlas_gebergte heb je misschien haar nummer of haar mailadres? en is ze een goede(professionele) opmaakster?

hanoa
25-09-2003, 12:39
IN MAROKKO HEBBEN ZE OOK HELE GOEIE NEGEFFA'S ze zijn meestal zelfs beter dan hier, alleen moet je er goed naar zoeken. zoals jullie natuurlijk ook weten komen alle spullen daar vandaan. je hebt daar meer keus etc. mjah... xx hanoa :zwaai:

Atlas_Gebergte
25-09-2003, 15:59
Sorry meid ik heb haar tel niet, maar ben hem kwijt geraakt, ik heb wel gehoord, dat ze een heel goeie negaffa is. Maar ik denk dat ik achter de telefoonnr kan komen, je zal het horen van me. WA Sallaam ALikoum

Meryam20
26-09-2003, 10:50
weten jullie nog andere negaffa's???? Kom mensen!!! Help de stressie bruidjes voor van de zomer!!

power_flower
30-09-2003, 17:07
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Sorry meid ik heb haar tel niet, maar ben hem kwijt geraakt, ik heb wel gehoord, dat ze een heel goeie neggafa is. Maar ik denk dat ik achter de telefoonnr kan komen, je zal het horen van me. WA Sallaam ALikoum en heb je al achter die nummer zien te komen???? ;)

jabrimaroc
30-09-2003, 17:14
ik ben neggafa, maar dan voor mannen. hahahahaha. Ik hoop dat je iemand vind en hoop dat het een leuke bruiloft gaat worden. Het enigste wat ik je kan aanbieden is en henni lik. hahaha

Atlas_Gebergte
01-10-2003, 10:09
en heb je al achter die nummer zien te komen???? Nee nog niet, maar Bruidje heeft dat wel, ze komt hier ook, ik zal haar een pmtje sturen zodat ze die kan doorgeven. Wa Sallaam Alikoum

tegna
01-10-2003, 13:46
he meryam kom je nie toevallig uit den bosch????

Meryam20
01-10-2003, 14:01

Origineel gepost door tegna he meryam kom je nie toevallig uit den bosch???? nee ik kom niet uit Den Bosch!!!

Pagina's : [1] 2