Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pistool op de kop....

Pagina's : [1] 2 3

Nysha
10-06-2007, 23:54

Wat vinden jullie hiervan... jongen en meisje gaan met elkaar naar bed...jongen ontmaagt meisje..meisje is dol op jongen. ouders van het meisje weten het en vertellen het haar broer. broer van meisje gaat met pistool naar familie van jongen. broer van meisje zegt: jij hebt 2 keus of je trouwt met haar of je gaat dood. en nu gaan ze trouwen... wat vinden jullie hiervan? Ik vind: lang leve zulke broers....:banana: misschien dat dit die jongeren van tegenwoordig is wat tempert :hihi:

Felicity
10-06-2007, 23:57
Maar zal hun huwelijk stand houden :kweetnie:

snipertje_
10-06-2007, 23:57
Leuk.

Nysha
11-06-2007, 00:03
ik denk niet dat de jongen het meisje nog enig onrecht aan zal doen :hihi:

shariza
11-06-2007, 00:03

als t huwlijk geen stand houdt dan gaat broerlief gewoon weer met zn pistool..................................

noona
11-06-2007, 00:06
is dit echt?:wow: ja zulke broers zijn wel in trek waldatto MRA! zeggen we dan:hihi:

2_Heartbreak_3
11-06-2007, 00:30
Als de jongen van haar gaat scheiden na een gedwingen huwelyk kunne ze niet meer zegge van ' trouw terug '

marocloubna
11-06-2007, 00:41
Moeilijk!!! Ik denk dat die jongen de komende 100 jaar nog heel erg bang zal zijn voor die broer, dus die zal dat meisje niks meer flikken. Maar wat voor huwelijk is het als je GEDWONGEN word om met iemand te trouwen.. Het is allebei hun schuld, ik vind dat hiermee alleen de jongen word beboet.......

Nysha
11-06-2007, 00:53
ik vind het serieus een kanjer van een broer....wedden dat geen van de jongens uit zijn vriendenkring het nog waagt een meiske te playen /ontmaagden.... :hihi: hoe goed het huwelijk zal zijn? je ne sais pas...maar het was al een stelletje dus jah..

Miss_Magrebia
11-06-2007, 09:18
Lang leve Tbahdila! Het was wijs genoeg om haar benen te spreiden, laat haar dan ook wijs genoeg zijn om haar eigen dingen te klaren.

eva2
11-06-2007, 09:19
en toen leefden ze nog lang en (on)gelukkig :rolleyes:

excesivo
11-06-2007, 09:42
vind het een goede zaak dat hij min of meer gedwongen is met haar te trouwen, had ie haar maar niet moeten ontmaagden. En het hoeft helemaal niet slecht te zijn, ken een koppel die op deze manier getrouwd zijn en ze zijn nog steeds dolgelukkig met elkaar. Ze waren heel verliefd toen ze met elkaar het bed deelden en nadat ze moesten trouwen waren ze alleen maar gelukkiger.

Gypsymeid
11-06-2007, 10:53
Nou ik vind het echt niet kunnen, dat meisje lagf er zelf toch met haar benen wijdt...... Wie weet was het gewoon een list van dat wijf, ze is toch helemaal gek op hem en dacht als ik nou met em naar bed ga en het me ouders vertel dan MOET ie wel met me trouwen..... Alleen die gozer wordt nu gestraft, haha alsof die huwelijk stand gaat houden....

excesivo
11-06-2007, 10:56
en die jongen lag er toch bovenop, of ben je dat vergeten. Het is een probleem die ze samen hebben gemaakt en dus ook samen dienen op te lossen, en trouwen is dan het beste. Het hoeft totaal geen straf te zijn, InshaAllah zullen ze heel gelukkig worden

allemaal
11-06-2007, 10:59

Wat vinden jullie hiervan... jongen en meisje gaan met elkaar naar bed...jongen ontmaagt meisje..meisje is dol op jongen. ouders van het meisje weten het en vertellen het haar broer. broer van meisje gaat met pistool naar familie van jongen. broer van meisje zegt: jij hebt 2 keus of je trouwt met haar of je gaat dood. en nu gaan ze trouwen... wat vinden jullie hiervan? Ik vind: lang leve zulke broers....:banana: misschien dat dit die jongeren van tegenwoordig is wat tempert :hihi: En wie weet krijgt deze familie ook binnenkort een bezoekje met een pistool, omdat deze lieve broer ook niet van andermans zusjes kan afblijven!!!

Pagina's : [1] 2 3