Bekijk originele versie : Praktiserende zuster ( niet marokkaans ) zoekt een praktiserende Marokkaanse broeder.
GeenZekerheid
10-06-2007, 22:02
Salamo alaykum
Een zuster ( geen marokkaanse, ze is bekeerd )wilt graag trouwen met een praktiserende marokkaanse broeder die taqwa heeft en zich zoveel mogelijk wilt houden aan de koran en sunnah. Hij hoort te bidden, vasten, zijn baard te laten staan, en als het mogelijk is islamtische kleding dragen. Wat ze verder belangrijk vind is dat de broeder een goed gevoel voor humor moet hebben, zorgzaam en natuurlijk begripvol moet zijn. Leeftijd tussen de 20 en 29 jaar.
Ze zuster is 20 jaar en wonend in Amsterdam en draagt ghimar en woont bij haar moeder.
Wollah dit is serieus en de zuster is niet een type die echt vaak naar buiten gaat, dus het is moeilijk voor haar om een partner te vinden.
Vragen kan via PM en ik geef haar alles door.
broeders en zustera aub geen vervelende opmerkingen maken.
dank jullie
wa salam alaykum
probeer het ook via zusters in de moskee oeghty...je hebt genoeg moskeeen in amsterdam...en die zusters zullen vast wel connecties hebben...als er nu mensen gaan reageren dan zullen het mannen zijn die zullen je gaan pmen en zoals je weet hoort dat niet in de dien en een echt praktiserende man zal je nooit pm-en begrijp je wat ik bedoel
mensen met aqlaak en taqwa vindt je in de moskee en niet op marokko.nl
GeenZekerheid
10-06-2007, 23:26
ik ben met mijn broer hamdl en het vinden van een huwelijkspartner kan op elke manier zuster, ik ken meerdere zusters die hun man hier hebben ontmoet Mesje Allaah.
mensen met aqlaak en taqwa vindt je in de moskee en niet op marokko.nl
Mogen we dan concluderen dat jij geen taqwa hebt en een slechte aklaaq hebt :hihi:
GeenZekerheid
11-06-2007, 01:15
Goed gezegd broeder!
Mogen we dan concluderen dat jij geen taqwa hebt en een slechte aklaaq hebt :hihi:
Blijkbaar niet:D
The_Rebel
11-06-2007, 11:30
Hahaha het eerste wat er in me op kwam
eensimpelemeid
11-06-2007, 17:35
Waarom persé een marokkaan?
GeenZekerheid
11-06-2007, 21:11
Dat is der voorkeur( ze gaat niet iemand zomaar weigeren verder als hij het niet is, maar wel taqwa heeft ). Ze heeft haar redenen.
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.