Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verwennen van kids....

Nysha
10-06-2007, 20:00

Ik vind het zo moeilijk om nee tegen te zeggen... maar ik word blut zo:hihi: en dan zeggen ze...tante nysha mag ik asjeblieeeeeeeeeft een milkshake...en ze hebben al zoveel gehad...dan zeg ik toch weer jah:moe: hoe doen jullie dat? voel je je niet schuldig als je neeh zegt?

LoveBaby20
10-06-2007, 20:02
Hier nog 1, ik stop de kids van me zus zoveel chips en ijsjes toe,dat het gewoon niet gezond meer is. Alleen kan echt gwn geen NEE tegen ze zeggen,als ze weer eens iets in hun handen hebben en willen kopen.

Nysha
10-06-2007, 20:05
jaaah! en ze kijken je ook zo aan met hen grote ogen ...hahaha ik smelt dan helemaal... en het is niet dat ik niet streng voor hen ben, want ik heb duidelijke regels hoor...maar als we in de winkel zijn en ze willen iets wat het ook is, dan koop ik het ...als ik het geld heb... ze zijn ook zo schattig ( opscheppen) :hihi:

noona
10-06-2007, 20:07
gelukkig heb ik daar met mijn kids niet zooo veel last van, bij uitjes etc. vinden ze 1 traktatie meestal wel genoeg tenzij we echt een heeele dag weg zijn.

LellaMarrakchia
10-06-2007, 20:08

aangenaam dames :D Dat heb ik ook met de kids van me zussen en ook me andere neefjes en nichtjes....en zelfs die niet eens kunnen praten verwen ik met van alles en nog wat :o Die ogennnnn die je dan aankijken als ze iets willen....sorry maar die kan ik al helemaaaal niet weerstaan :hihi:

Nysha
10-06-2007, 20:10
het gaat echt om veel kleine dingen, tante nysha kom je voetballen? oke tante nysha mag ik op je hakkepak? oke tante nysha mogen we achter de laptop? oke tante nysha , kom zullen we een lekker ijsje halen ? oke tante nysha , we hebben zooooo'n zijn in een film huren, we vervelen ons nu zooo erg! oke en ga zo maar door :hihi: ik straf ze ook wel, en er zijn wel regels...maar hen iets weigeren vind ik echt moeilijk

Asssie08
10-06-2007, 20:15
Hey meiden, Jah ik ben zelf ook tante en me jongste neefje is 3. Neen ik ben hel hard in dat soort dingen natuurlijk koop ik af en toe een ijsje voor ze maar op zijn tijd. Want ik erger me dood aan die fucking kinderen die dan in zo een winkel staan schreeuwen en huilen (krokodillentranen) omdat ze geen snoepje krijgen. Of als ze op bezoek zijn zo het hele bordje leeg graaien. Kinderen zijn heel gevoelig voor suiker en glucose, het is ook geen gezicht als ze met grijze/zwarte tandjes rond lopen. Ik bedoel ze kunnen het ook zien als een beloning pas als ze hun broodje met pindakaas en appel hebben gegeten krijgen ze een snoepje. Dat gedrag leren ze aan en kan nare consequenties hebben. Aha jah ik praat over de kinderen van me zus, en niet over mijn kinderen (niet dat k ze heb :hihi: ) Anyway wees verstandig in dat soort dingen, en denk vooral aan hun gezondheid ik bedoel ma van je wenst ze toch ook het allerbeste. xxx

LoveBaby20
10-06-2007, 20:32
Ik neem aan dat tante's en Oma's sowieso veel meer van de verwennerij zijn. En dat weten die kinderen dan ook..die proberen het ook altijd bij hun oma,tante,oom.. het lijkt me een tikje anders als moeder/vader-zijnde.. Ik denk niet dat ik mijn eigen kids zal verwennen hoe ik nu de kids van me zus verwen, ook wel natuurlijk..maar niet overdreven veel zoals nu.