Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dj rachid

LZN
24-09-2003, 14:17

hallo :zwaai: ik zou graag willen weten wie van jullie ervaring heeft met dj rachid!! wat voor muziek draait hij en kan hij uberhaupt goed draaien!! alvast bedankt groetjes :zwaai:.

Beni_Bouyachie17
24-09-2003, 15:53
Origineel gepost door Momi Als je hem neemt , is je bruiloft verpest ps : ik ken hem Soebhanelah volgens mij is niemand goed genoeg voor jou En als we het ook nog eens hebben dat je ze allemaal hebt meegemaakt wajek :rolleyes: Tazz

Beni_Bouyachie17
24-09-2003, 16:13
Oh tuurlijk hoor vooral als het op de waarheid is berust :D :zwaai:

Beni_Bouyachie17
24-09-2003, 17:03
Meid mij zou je nooit horen zeggen dat ik the best ben... Nooit niet ik ben niet egoistisch... Maar klaarblijkelijk jij wel als ik je zo hoor praten :rolleyes: Waar het mij opgaat is als men zegt dat ik het oke doe , dat jij dan hel en brand roept dat het niet zo is ... En er achteraan ook nog dat ik me eigen zogenaamd promoot ??? Ik begrijp uberhaupt niet hoe je daarop komt samen met een paar anderen... soebhanelah.. En dat is dus waar ik niet tegen kan ,Leugens ! ik kan tegen alles en ook erg op kritiek want ik word alleen beter van als ik m n zwakke punten inwerk ... Dus je vind mij slecht draaien met alles er op en eraan oke dat begrijp ik dan .... maar waarom bekritiseer je dat keer op keer ??? Met anderen woorden je kent mij niet , je hebt me nooit meegemaakt en het enigste dus wat je wil doen is me zwart maken.... Mag ik vragen wie jij bent :confused: en op wiens feest in r dam had ik met jou gepraat????en wanneer.... En nu heb ik zo n vermoeden dat jij dat feest in buurthuis post west gaat opnoemen die van zakkie en karima .. :rolleyes: Maar goed ben benieuwd meid...

fatima24
28-09-2003, 00:41

als je een goeie dj wil hebben op een feest dan moet je dj appie nemen want hij is echt goed. zijn telefoonnr. staat bij ********** bij boekingen succes

gizot
28-09-2003, 20:45
dj rachid vind ik zelf niet echt goed.hij draait steeds dezelfde nummers :S thalla

anissa_amir
22-02-2004, 17:54
Ik vind dat dj rachid heel is goed is maar dat is heel persoonlijk hoor. Hij ging heel netjes om met de mensen, geen versierder of zo. Als ik ga trouwen neem ik hem!! :zwaai:

miss19oujdia
22-02-2004, 18:12
neeeeeem dj saif die is passsssss goeddddddddddddddd

anissa_amir
23-02-2004, 21:12
dj saif is ook goed maar ik vind hem toch meer voor gewone feesten.Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik heb hem horen draaien en hij is ook super :zwaai:

model27
24-02-2004, 14:14
dj rachid daar heb ik dus nooit van gehoord!