Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : # Product Voor Krullen.

Pagina's : [1] 2 3 4

alhoceimagek
10-06-2007, 17:28

# Ik heb zelf golvend haar, maar als ik douche & mijn haren beetje in de war doe, beetje vlechten, krijg ik volgende dag krulletjes. Maar ik wil dat zo dan houden, met welke product kan dat het beste?

BLABLAA_
11-06-2007, 01:52
Ik heb krullen maar gebruik gel douchen en dan voor het slapen je hoofd onderste boven goed overal insmeren en dan slapen en als je wakker word nog paar plaatsten smeren en j bent klaar:p Ik verdeel me haar in 3/4 laagjes bind het vast met een elastiekj en smeer het zo anders zijn er plekken waarin geen gel zit :hihi:

alhoceimagek
12-06-2007, 00:21
Ik doe dat ook zo met een creme voor je haren. Me haren wassen, daarna onderste boven me haren doen. & Dan insmeren, volgende dag ook nog. Welke gel douchen gebruik je dan? Ik heb krullen maar gebruik gel douchen en dan voor het slapen je hoofd onderste boven goed overal insmeren en dan slapen en als je wakker word nog paar plaatsten smeren en j bent klaar:p Ik verdeel me haar in 3/4 laagjes bind het vast met een elastiekj en smeer het zo anders zijn er plekken waarin geen gel zit :hihi:

LolitaLempicka
12-06-2007, 01:15
creme voeding..of schuim

Mami_Vanilla
12-06-2007, 09:24

john frieda heeft een nieuwe lijn het is zo een spuitflesje die is echt heel erg goed het zorgt ervoor dat je haar niet gaat pluizen en dat je mooie krullen krijgt ik weet niet of het voor golvend haar ook goed is maar voor mijn krullen werkt ie wel goed prijs is iets van 8 á 9 euro

Lady_Leila
12-06-2007, 11:52
Kan er iemand voor mij hier een goeie zelfgemaakte Haarmasker ingrediënt plaatsen:o ?

maroclady111
12-06-2007, 12:59
john frieda heeft een nieuwe lijn het is zo een spuitflesje die is echt heel erg goed het zorgt ervoor dat je haar niet gaat pluizen en dat je mooie krullen krijgt ik weet niet of het voor golvend haar ook goed is maar voor mijn krullen werkt ie wel goed prijs is iets van 8 á 9 euro zou je misschien een plaatje ervan willen plaatsen? of beschrijven hoe t eruit ziet en wat er opstaat, alvast bedankt :goedzo:

alhoceimagek
24-06-2007, 23:03
# Thanx ladys. Nog meer meiden?

BLABLAA_
24-06-2007, 23:14
Ik doe dat ook zo met een creme voor je haren. Me haren wassen, daarna onderste boven me haren doen. & Dan insmeren, volgende dag ook nog. Welke gel douchen gebruik je dan? Whahahahaha ik bedoelde dat ik gel gebruik.. dat ik ga douchen en dan voor het slapen je hoofd .......... Maar ik gebruik gewoon de gel van bijv. kruidvat gwn merk van de kruidvat die goedkope:p Wat voor creme gebruik je en hoe zien je krullen er dan uit? Ik heb nieuwe creme voor je haar gevonden kwam het tegen op m.nl.. Het is van kruidvat huismerk.. Het heet creme voeding het zit in een wit/gele flacon.. best wel goot ietsje breder dn shampoo zelf.. Het kost één euro nog iets.. niet meer dan €2 in ieder geval.. Ik doe gewoon precies zelfde als bij gel.. maar het droogt in dit geval heel snel op.. Maar als je geen pluisjes wil MOET je echt 2x erin smeren.. Gwn 1x smeren als het echt helemaal gedroogt is nog een xtje.. goed overal verspreiden.. in verdeel me haar in laagjes en dan smeer ik laagj voor laagj in.. Ik plaats strax of morgen wel een foto ervan :D & ik wil graag een foto zien van die van John Frieda:o worden je krullen hard of zacht daarvan?

alhoceimagek
24-06-2007, 23:23
# Ik gebruik gewoon brylcreme, maar als je dat maakt je haar zo vettig. Het zijn niet echt krullen krullen, omdat ik van mezelf geen krullen heb. Daarom wil ik een product, een goeie. Ik ga die van kruidvat dan maar proberen hihi. Whahahahaha ik bedoelde dat ik gel gebruik.. dat ik ga douchen en dan voor het slapen je hoofd .......... Maar ik gebruik gewoon de gel van bijv. kruidvat gwn merk van de kruidvat die goedkope:p Wat voor creme gebruik je en hoe zien je krullen er dan uit? Ik heb nieuwe creme voor je haar gevonden kwam het tegen op m.nl.. Het is van kruidvat huismerk.. Het heet creme voeding het zit in een wit/gele flacon.. best wel goot ietsje breder dn shampoo zelf.. Het kost één euro nog iets.. niet meer dan €2 in ieder geval.. Ik doe gewoon precies zelfde als bij gel.. maar het droogt in dit geval heel snel op.. Maar als je geen pluisjes wil MOET je echt 2x erin smeren.. Gwn 1x smeren als het echt helemaal gedroogt is nog een xtje.. goed overal verspreiden.. in verdeel me haar in laagjes en dan smeer ik laagj voor laagj in.. Ik plaats strax of morgen wel een foto ervan :D & ik wil graag een foto zien van die van John Frieda:o worden je krullen hard of zacht daarvan?

BLABLAA_
24-06-2007, 23:30
http://i17.tinypic.com/5z509x4.jpg Dit is em.. k vind brylcream geen goede product.. ( teminste.. voor mijn haren) Oowja als het gedroogt is niet meer kammen! Heel klein beetje nat maken en dan voor de 2e x erin smeren Alleen als je haren nat zijn kammen anders komen van die witte stukjes in je haar

Zonnebloempjeuh
24-06-2007, 23:38
Anti-friz van fructis werkt ook goed

SAMMYGIRL
24-06-2007, 23:44
Je hebt verschillende producten.. Ik gebruik om mijn haren te wassen de producten van Andrelon: - Andrélon Shampoo Perfecte Krul - Andrélon Crèmespoeling Perfecte Krul Na het wassen doe ik Andrélon Krul Control Crème Perfecte Krul in mijn haar. Hierna volgt de mousse.. Dit is van het merk Got2B. Ik gebruik er 2 doorelkaar: 1. - Die oranje: Curl Mousse 2. - De rode: Big Volume Mousse Als je haar een beetje droog is, kan je er nog eventueel haarspray op sprayen (niet te veel, anders wordt t echt hard).. Eindstand: Mooi resultaat, trust me! Tis ook zo dat als je er een nachtje mee slaapt, je krullen mooier gevormd zijn.. Dus maybe een idee om t dus voor 't slapen gaan te doen.. XxX

BLABLAA_
25-06-2007, 14:57
Anti-friz van fructis werkt ook goed http://torebka.kafeteria.pl/photos/76e50fe51b086234e731954468301525.jpg Is dit 'em? Wat doet het dan bij je haar.. Hoe komt je haar eruit te zien?

BLABLAA_
25-06-2007, 14:58

Je hebt verschillende producten.. Ik gebruik om mijn haren te wassen de producten van Andrelon: - Andrélon Shampoo Perfecte Krul - Andrélon Crèmespoeling Perfecte Krul Na het wassen doe ik Andrélon Krul Control Crème Perfecte Krul in mijn haar. Hierna volgt de mousse.. Dit is van het merk Got2B. Ik gebruik er 2 doorelkaar: 1. - Die oranje: Curl Mousse 2. - De rode: Big Volume Mousse Als je haar een beetje droog is, kan je er nog eventueel haarspray op sprayen (niet te veel, anders wordt t echt hard).. Eindstand: Mooi resultaat, trust me! Tis ook zo dat als je er een nachtje mee slaapt, je krullen mooier gevormd zijn.. Dus maybe een idee om t dus voor 't slapen gaan te doen.. XxX Maar ik wil een product dat me haar zacht houdt :jammer: anders zou ik het wel gewoon op gel houden.. werkt ook goed :p & is ook nog goedkoop :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4