Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vroeg zwanger zijn is stoer....

Pagina's : [1] 2 3

MaRoCcInA
10-06-2007, 17:08

Bij de Surinaamse/antiliaanse lady's. Echt ik ken er zoveel, en vanuit hun verhalen als ik met ze praat over persoonlijke familieleden en vrienden met wie ze omgaan en aan wie ze me hebben voorgesteld zijn de meeste allemaal zwanger. De dames zijn rond 17/18/19 jaar enz.. en bij elk is het een ander verhaal. -Jah, mijn vriend wil niet meer met mijn verder omdat ik toch blijf roken aangezien ik zwanger ben. Jah sorry hoor maar ik kan het gewoon niet stoppen, hij moet maar begrijpen dat ik niet kan stoppen met roken ook al is het gevaarlijk voor het kind. Ander verhaal: Jah.. ik ben onverwachts zanger geworden omdat ik teveel had gedronken de nacht ervoor en tijdens mijn zwangerschap kwam ik errachter toch lesbish te zijn. :moe: Echt toen ik haar zag met haar kind en haar "vriendin" toen ze mijn collega kwam ophalen ik zat zo: :eek: Het is dus echt waar. Je zag ze gewoon samen knuffelen enz.. elkaar een zoen geven. Als ik dit allemaal zo zie en hoor ben ik zo blij dat ik islamitish ben. Bij ons zou dit echt noooitt vaak voorkomen, maar bij hun gemeenschap/volk echt heel vaak. Het meisje die dit mij vertelde was zelfs al ontmaagd op haar 16e. Ik wil niet discrimineren ofzo, maar ik vraag me af waarom dat zo is dat die vrouwen zo snel het bed induiken zonder het veilig te doen en vroeg zwanger worden. Ligt het aan de ouders?

Oumaima_rose
10-06-2007, 17:25
alaikoem salaam, Ewa el hamdouilah dat het in ons geloof maar zelde voorkomt. Ben gelukkig getrouwd ben 19 jaar en alweer bijna aan het einde van me zwangerschap. En jong mama zijn is echt leuk wallah.. Want mensen op straat bekijken je zo.. :eek: Zo grappig weet echt niet wat er in hun bol omgaat. :maf: Oumaima_rose

ellouisa
10-06-2007, 17:26
Ik zie t ook vaak en dan vaak alleenstaande moeders al. Ze hebben seks met een of andere player (vaak in ruil voor een telefoon, kledingstuk, geld of iets anders, moderne prostitutie dus eigenlijk) en komen dan alleen te staan. Wat moet er van die kinderen worden denk ik dan??? Op zich niks mis met jong moeder worden, maar dan wel op een normale manier. Veel meisje gaan later ook janken dat ze verkracht werden door een groep jongens. Ja wat doe je dan alleen met een groep jongens bij een van hen thuis??? Verwacht je monopolie te gaan spelen ofzo???

MaRoCcInA
10-06-2007, 17:37
alaikoem salaam, Ewa el hamdouilah dat het in ons geloof maar zelde voorkomt. Ben gelukkig getrouwd ben 19 jaar en alweer bijna aan het einde van me zwangerschap. En jong mama zijn is echt leuk wallah.. Want mensen op straat bekijken je zo.. :eek: Zo grappig weet echt niet wat er in hun bol omgaat. :maf: Oumaima_rose Jah maar lieve schat, alhamdoullilah jij bent getrouwd en je bent zwanger. Is echt mooi om te zien een jonge mamma natuurlijk, maar ze moet getrouwd zijn.

MaRoCcInA
10-06-2007, 17:40

de marokkaanse meisjes nemen het nu over van de antiliaanse dames weet hoeveel marokkaanse meisjes in rotterdam zwanger zijn van antilianen en surinamers echt veel niet normaal en allemaal weggelopen en in de bijstand whahahaha ik heb er geen medelijden mee Ik woon in Rotterdam, en nee ik zie dat niet vaak gebeuren. Of ze houden het geheim, maar antilianen enz.. praten er echt heel openlijk over en soms is het net alsof ze er echt trots op zijn ook over de manier waarop ze leven. Zelfs als ze zwanger zijn gaan ze uit om te dansen in nachtclubs enz. Ze heeft mij foto's laten zien van veel partypeeps van haar vrienden/familie / omgeving dat ik echt zo stond :eek: .

OemAbdoellah
10-06-2007, 17:42
Vergis je niet.. zijn veel marokkaanse **eren die nu het zelfde doen!! Smeerlappen

MaRoCcInA
10-06-2007, 17:43
Ik zie t ook vaak en dan vaak alleenstaande moeders al. Ze hebben seks met een of andere player (vaak in ruil voor een telefoon, kledingstuk, geld of iets anders, moderne prostitutie dus eigenlijk) en komen dan alleen te staan. Wat moet er van die kinderen worden denk ik dan??? Op zich niks mis met jong moeder worden, maar dan wel op een normale manier. Veel meisje gaan later ook janken dat ze verkracht werden door een groep jongens. Ja wat doe je dan alleen met een groep jongens bij een van hen thuis??? Verwacht je monopolie te gaan spelen ofzo??? Allayhfed, Seks hebben voor Materialisme. Echt zielig. Er is zeker niks mis mee met een jonge mama zijn, maar dan op een goede manier. En niet dat ze hem net een maand kent en dan al haar benen spreid en op het einde oeps ik ben zwanger , en wat nu? :moe: Die meiden denken niet aan hun leven en aan de toekomst van hun kind, ze denken alleen aan hunzelf op het moment en willen alleen maar genieten van het leven en consequenties denken ze niet aan.

MaRoCcInA
10-06-2007, 17:53
Kben een 17jarige Marokkaans meisje Kben ook zwanger.:jammer: Mijn vriend is half Surinaam en half Marokkaan en inderdaad het klopt bij hun zijn er erg veel meiden die zwanger raken op jonge leeftijd En niet erg veel moeite doen voor het kindje. Ben je hier trots op?

Oumaima_rose
10-06-2007, 17:57
Jah maar lieve schat, alhamdoullilah jij bent getrouwd en je bent zwanger. Is echt mooi om te zien een jonge mamma natuurlijk, maar ze moet getrouwd zijn. alaikoem salaam, Daar heb je gelijk in... :kus: Oumaima_rose

MaRoCcInA
10-06-2007, 18:01
ze zal zeker trots zijn op haar kindje als het geboren is en zo hoort het ook;) Zo hoort het niet ;) Ze moet spijt hebben van wat ze heeft gedaan en vergiffenis vragen aan Allah (swt) Dit is zeker niet iets om trots op te zijn. Wat het kind betreft dit kind heeft niks gedaan. Moge Allah het kind inshallah als een moslim laten opgroeien en dat het kind geen domme fouten maakt als zijn mama en pappa.

eva2
alaikoem salaam, Ewa el hamdouilah dat het in ons geloof maar zelde voorkomt. Ben gelukkig getrouwd ben 19 jaar en alweer bijna aan het einde van me zwangerschap. En jong mama zijn is echt leuk wallah.. Want mensen op straat bekijken je zo.. :eek: Zo grappig weet echt niet wat er in hun bol omgaat. :maf: Oumaima_rose er is niks mis mee om jong kinderen te krijgen zolang je maar getrouwd bent :) heeft ook zijn voordelen toch!

MaRoCcInA
Neen,dit is niet iets om trots op te zijn ! Klopt zeker niet nee, mag ik vragen hoe het contact met je ouders is op dit moment?

Riema20
10-06-2007, 18:03
Sorry maar echt veel is het niet hoor. Het zullen er misschien 1 op de 25 zijn. Dat is wel veel, maar laten we niet meteen doen alsof er nog maar een paar meiden zijn die normaal zijn. Om te roepen dat het er superveel zijn is al echt overdreven. Iedereen die ik ken kent er wel bijna 1 maar daartegen kennen ze wel 30 waar het niet zo bij is. IK zit met een antiliaanse meid op school en ze is op haar 16de zwanger geworden. Ze heeft moeite met moederschap. Het kind isnu wat ouder en de vader heeft ze nooit meer gezien. Op tv was er een programma over tienermoeders en toen bleek dat het aantal onder Surinamers en antilanen super hoog is. Ook het aantal soa-gevallen. Als ik ze op school hoor praten, dan verwacht ik niks anders. Ze hebben het over discotheken waar meiden zonder ondergoed tegen jongens schuren. Of jongens die gemeenschap heeft met een meid waar iedereen bij is. Ik word er misselijk van

Oumaima_rose
10-06-2007, 18:03
er is niks mis mee om jong kinderen te krijgen zolang je maar getrouwd bent :) heeft ook zijn voordelen toch! alaikoem salaam, Zeker te weten.. :) Oumaima_rose

eva2
10-06-2007, 18:05

Zo hoort het niet ;) Ze moet spijt hebben van wat ze heeft gedaan en vergiffenis vragen aan Allah (swt) Dit is zeker niet iets om trots op te zijn. Wat het kind betreft dit kind heeft niks gedaan. Moge Allah het kind inshallah als een moslim laten opgroeien en dat het kind geen domme fouten maakt als zijn mama en pappa. ik had het verwijderd omdat ik het anders wilde formuleren:o ik bedoel niet dat ze trots moet zijn omdat ze zwanger is geworden zonder huwelijk.(omdat ze een zonde heeft gepleegd) maar dat ze trots mag zijn op haar kindje als het geboren is (haar kindje heeft daar niks mee te maken;)

Pagina's : [1] 2 3