Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse mannen gebruikt door meiden uit marokko

Pagina's : [1] 2

alij
04-08-2002, 21:56

hoe vaak komt het voor dat een marokkaans jongen naar marokko gaat en getrouwd terug komt.en minder dan een jaar gedumpt wordt omdat die meiden denken dat ze al hun papieren hebben.ja dan hebben ze een probleem.deze meiden .en dan willen ze in een keer niet meer scheiden.wat doen we hiermee. wat moeten deze jongens doen : -scheiden en haar terug laten sturen -de drie jaar afmaken en daar na scheiden -of gewoon doorgaan met het huwelijk en net alsof doen of er echte liefde in het spel is en alles vergeten. nou dames en heren wat vinden jullie ervan.

Cazeres
04-08-2002, 22:00
waarom doen alsof. 3 jaar is lange tijd. scheiden, en terug naar ouders. veel beter.

alij
04-08-2002, 22:02
ik ben het met jou eens maar ja stel je voor dat het familie is met wie die jongens zijn getrouwd.dan heeft de hele familie mot

respectvol
04-08-2002, 22:04
Iwa wat moet een jongen met zo'n meid...ik dek simpel..ze wilde slim spelen mag ze het lekker bij haar moeder doen...dus ik kies voor het eerste . Terug met die handel. iwa safie en trouwens je kan moeilijk doen netals of er liefde is, Het zal je een jaar lukken maar niet meer. dat was mijn menig ff :zwaai:

alij
04-08-2002, 22:05

hahahah dank je wel respectvol voor je mening we horen graag ook meningen van onze marokkaanse dames

alij
04-08-2002, 22:07
dank je wel eemshoorn maar wat is remresh.leg eens uit

alij
04-08-2002, 22:14
oh is dat zo als er mensen zijn die het met emshoorn eens zijn ,gooi het in de groep,he ems hoorn waar kom jij vandaan belgie,zie je dit fenomeen vaak daar of komt het zelden voor

respectvol
04-08-2002, 22:16
hayy alijj waarom ben je off line ...of heb je me geblockt :kwaad: .

Wamen
04-08-2002, 22:24
Ik was gisteren op familiebezoek en mijn tante vertelde een verhaal dat waar gebeurd was bij haar familiekring. Het ging over een jongeman die was getrouwt met een meid van Marokko.Hij was voorgesteld aan haar via mijn tante.Mijn tante zei dat het een braaf meisje was en etc.Het meisje haar ouders waren overleden en zij leek echt een meskiena.Ze droeg een hoofddoen en etc. Mohiem de jongen heeft het meisje gezien en hij zei ja is goed ik zal met haar trouwen. Ze hadden trouwfeest gedaan en die jongen heeft echt moeite gedaan voor haar. Zij kwam niets te kort.Toen ze één week in Nederland verbleef begon ze echt nare dingen te doen.Zij luisterde niet naar haar man en ze begond die hoofddoek af te doen en strakke kledij aan te dragen.Ze zei tegen haar man ik doe wat ik wil en jij hebt niets te zeggen over mij. Mohiem ze hadden meningsverschillen en hij probeerde met haar te praten maar luisterde niet.Zij wou haar zin doen ze dacht ja ik ben nu in Nederland je kent dat. Na 2 maanden ongeveer was de maat vol voor de jongen.Ze gingen deze zomer op vakantie en hij heeft haar daar achtergelaten in Marokko.Hij zei ik moet haar niet meer hebben.Hij gaat van haar scheiden. De tante schrok zich dood toen ze te horen kreeg dat het meisje opstandig begon te worden en niet luisterde.Zij zei dat ze echt als een meskiena leek en daarom dat ze die meisje aan die jongen voorstelde. Zo zie je maar weer sommige meiden van Marokko .

DePaRaBier
04-08-2002, 22:27
niet trouwen, maare vrouwen zijn oorzaak van ruzies........ helaas :jammer:

Missrapster
04-08-2002, 22:52
echt niet...ik ben heel erg trouw en ik luister...ben soms een beetje opstanig maar daar kan wat aangedaan worden...en ben heel lief...en....heeeeeeeeeeeel............ja dat wil je wel weten he..just kidding.

respectvol
05-08-2002, 00:37
Origineel gepost door Wamen Ik was gisteren op familiebezoek en mijn tante vertelde een verhaal dat waar gebeurd was bij haar familiekring. Het ging over een jongeman die was getrouwt met een meid van Marokko.Hij was voorgesteld aan haar via mijn tante.Mijn tante zei dat het een braaf meisje was en etc.Het meisje haar ouders waren overleden en zij leek echt een meskiena.Ze droeg een hoofddoen en etc. Mohiem de jongen heeft het meisje gezien en hij zei ja is goed ik zal met haar trouwen. Ze hadden trouwfeest gedaan en die jongen heeft echt moeite gedaan voor haar. Zij kwam niets te kort.Toen ze één week in Nederland verbleef begon ze echt nare dingen te doen.Zij luisterde niet naar haar man en ze begond die hoofddoek af te doen en strakke kledij aan te dragen.Ze zei tegen haar man ik doe wat ik wil en jij hebt niets te zeggen over mij. Mohiem ze hadden meningsverschillen en hij probeerde met haar te praten maar luisterde niet.Zij wou haar zin doen ze dacht ja ik ben nu in Nederland je kent dat. Na 2 maanden ongeveer was de maat vol voor de jongen.Ze gingen deze zomer op vakantie en hij heeft haar daar achtergelaten in Marokko.Hij zei ik moet haar niet meer hebben.Hij gaat van haar scheiden. De tante schrok zich dood toen ze te horen kreeg dat het meisje opstandig begon te worden en niet luisterde.Zij zei dat ze echt als een meskiena leek en daarom dat ze die meisje aan die jongen voorstelde. Zo zie je maar weer sommige meiden van Marokko . :goedzo: voor die jongen..hij doet nog zo veel voor haar en moet ze stoer gaan doen. we hebben ook zo'n uitdrukking ik weet niet of jullie die kenne....mel hmar el tijara. van ezel tot vliegtuig en ja dan kan je de luxe niet meer aan en de vrijheid en ga je domme dongen doen.

cheetah
05-08-2002, 00:44
Gewoon.. NIet met een meisje uit Marokko trouwen... Echte liefde kennen veel niet, die denken alleeeeen maar aan een ding: Papers

alij
05-08-2002, 18:15
ik ben het met jou eens maar ja stel je voor dat het familie is met wie die jongens zijn getrouwd.dan heeft de hele familie mot

fatimab
05-08-2002, 18:39

Origineel gepost door alij ik ben het met jou eens maar ja stel je voor dat het familie is met wie die jongens zijn getrouwd.dan heeft de hele familie mot zoals emshoum zie in elke marokaanse familie is er al mot! en ik denk dat als je onder elkaar gaat trouwen dat er alleen maar meer ruzie van komt, dus je moet niet met iemand van je familie trouwen!

Pagina's : [1] 2