Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan de manne!!! hoe voelen jullie zich als je word afgewezen doo een meissie?

kelk
24-09-2003, 13:03

salam allemaal alles goed?? eey ik vraag me welis af als je jullie een meisje om der hand vragen en jullie worden afgewezen hoe voelen jullie dan?? boussa kelk :zwaai:

iki_mocro
24-09-2003, 13:04
zwaar klo.te!

AbaHoeCh
24-09-2003, 13:07
Origineel gepost door MijnFansForum Rot..verdriettig..moordpogingen..kwaad..bitter..ha at Heb je het zelf meegemaakt?

MisterOujda
24-09-2003, 13:08
Origineel gepost door kelk salam allemaal alles goed?? eey ik vraag me welis af als je jullie een meisje om der hand vragen en jullie worden afgewezen hoe voelen jullie dan?? boussa kelk :zwaai: ik zou me dan Goed voelen, het zou blijkbaar toch niets geworden zijn :D

kelk
24-09-2003, 13:09

hahahahah ok en als het nu jouw grote liefde is en je ouders of haar ouders accepteren nie dat je met der trouwt wat dan??? boussa kelk

MisterOujda
24-09-2003, 13:12
Origineel gepost door kelk hahahahah ok en als het nu jouw grote liefde is en je ouders of haar ouders accepteren nie dat je met der trouwt wat dan??? boussa kelk je bedoelt de ouders keuren het af???? dat is voor mij geen afwijzing, vroeg of laat gaan die arme mensen toch inzien, dat wij niet zonder elkaar kunnen .En dan gaan ze alsnog akkoord!!!!!! Ik dacht dat zij je afwijzt, dan zou ik een gat in de lucht springen...pffffffff wat denk der moer wel..!!!!1

SaMiax
24-09-2003, 13:15
Origineel gepost door MijnFansForum Rot..verdriettig..moordpogingen..kwaad..bitter..ha at moordpogingen nog wel :eek:.. heheh msekkien !! wat we jullie allemaal aandoen :jammer:

kelk
24-09-2003, 13:17
hahahah misteroujda je hebt gelijk boussa kelk

AbaHoeCh
24-09-2003, 13:23
Origineel gepost door MijnFansForum de vraag was hoe zou je voelen en niet of ik dat meegemaakt heb a kletskous van jewelste oké aub vergeef mij dat ik het je gevraagd heb