Bekijk originele versie : De ideale man
De ideale man
Bestaat de ideale man nog wel ? of trouw je gewoon met de eerst de beste man die er een beetje goed uitziet, en die je omkoopt met zijn mooie woorden, zijn mooie ogen en zijn prachtige glimlach. Is er eigelijk wel zo iets als de ware, of is het maar een puur beeld dat behoort tot je illusie.
Zelf is voor mij de ideale man degene die goed bij je past, hij moet er natuurlijk wel goed uitzien, een beetje humor mag er ook wel bij en voor de rest moet hij lief zijn betrouwbaar en heeeeel eerlijk. Dat is wat betreft karakter, daarnaast moet hij een absoluut goedgelovige moslim zijn of althans die richting streven en hij moet zich strikt houden aan de regels van de islam.
Dat is mijn mening, ik zou graag jullie mening willen horen.
Origineel gepost door chebba_shaima
De ideale man
Bestaat de ideale man nog wel ? of trouw je gewoon met de eerst de beste man die er een beetje goed uitziet, en die je omkoopt met zijn mooie woorden, zijn mooie ogen en zijn prachtige glimlach. Is er eigelijk wel zo iets als de ware, of is het maar een puur beeld dat behoort tot je illusie.
Zelf is voor mij de ideale man degene die goed bij je past, hij moet er natuurlijk wel goed uitzien, een beetje humor mag er ook wel bij en voor de rest moet hij lief zijn betrouwbaar en heeeeel eerlijk. Dat is wat betreft karakter, daarnaast moet hij een absoluut goedgelovige moslim zijn of althans die richting streven en hij moet zich strikt houden aan de regels van de islam.
Dat is mijn mening, ik zou graag jullie mening willen horen
Voor reacties kun je kijken bij : de positie van de Marokkaanse vrouw.... De Ware?? gepost door rachida
Zinagirl21
24-09-2003, 12:43
Ideale man bestaat niet de ware ook niet althans mijn mening..
Origineel gepost door Zinagirl21
Ideale man bestaat niet de ware ook niet althans mijn mening..
bestaat wel :p
Ik heb die mijne al gevonden......:D
Origineel gepost door zahia
Ik heb die mijne al gevonden......:D
Me too! :Iluvu:
Maroc_oogjes
24-09-2003, 12:59
De Ideale Man is ---> M'n Aanstaande... :D
AbaHoeCh
24-09-2003, 13:05
Waarom denken jullie nu al aan trouwen? :rolleyes:
Ik ga er eerst voor zorgen dat ik incha'Allah mijn diploma haal, rijbewijs hebben en dan gaan werken. Dus ervoor zorgen dat ik dan zelfstandig word. Dan pas zal ik aan trouwen denken.
Mijn moeder zegt het zelf tegen mij: 'denk er nu nog niet aan, je bent veel te jong!'
Zinagirl21
24-09-2003, 13:09
Origineel gepost door Safia21
bestaat wel :p
Vindt van niet maar jah :rolleyes:
Maroc_oogjes
24-09-2003, 13:10
Origineel gepost door Miss_Magrebia
De ideale man......
De man is .....die je liefde geeft..... die je een knuffel geeft op dat moment dat je het nodig hebt.... die je vetrouwd... je 2de IK..... je alles......de vader van je (toekomstige) kinderen....je vriend...... je maatje.... je ander helft......die je je respect geeft....alles met je deelt.... je nooit zal laten schrikken.... oprechte moslim....etc etc...
zo kan ik nog eeuwen doorgaan....
Oftewel.. Mijn Aanstaande.. :D
Weet 't .. Ben weer vervelend.. :p
AbaHoeCh
24-09-2003, 13:17
trouwen komt vanzelf.... el mektab....werken, rijbewijs en school kan ook als je getrouwd bent... liever vroeg trouwen dan lange tijd haram realties hebben....
(voel je niet aangesproken!)
Ik voel me niet aangesproken. ;)
Maar alhamdoelilah heeft men mij geleerd van jonge leeftijd niet aan haram relaties te beginnen. :o
Ik wil liever die 3 belangrijke dinges doen vóór ik getrouwd ben incha'Allah.
Maar zoals je al zei; alles is el mektab. :)
Maroc_oogjes
24-09-2003, 13:20
Mabrouk.... Moge Allah jullie huwelijk zegenen....;)
Inch'Allah!! .. :o .. dank je.. !!
Origineel gepost door AbaHoeCh
Waarom denken jullie nu al aan trouwen? :rolleyes:
Ik ga er eerst voor zorgen dat ik incha'Allah mijn diploma haal, rijbewijs hebben en dan gaan werken. Dus ervoor zorgen dat ik dan zelfstandig word. Dan pas zal ik aan trouwen denken.
Mijn moeder zegt het zelf tegen mij: 'denk er nu nog niet aan, je bent veel te jong!'
Ik ben al getrouwd... heb mijn diploma en heb mijn rijbewijs al 3 jaar... tja ik was er vroeg bij :D
Origineel gepost door Zinagirl21
Vindt van niet maar jah :rolleyes:
omdat je em nog niet tegengekomen bent! :p
yasmineNR1
24-09-2003, 15:11
komt goed meiden komt goed :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.