Bekijk originele versie : Dames, wat werken jullie allemaal binnen tijdens de zwangerschap?
Rasheedah
10-06-2007, 00:32
Salam alikoem
Er zijn vrouwen die tijdens hun zwangerschap rare eetgewoontes op nahouden en sommigen eten zelfs zaken die ze daarvoor niet mochten.
Dus dames, wat werken jullie allemaal binnen EN waaraan hebben jullie een hekel gekregen?
Mijn vriendin wilde vorige week 'kapsalon'om 1 s'nachts. Gelukkig was het op vrijdag. Dan zijn de meeste zaken nog wel open. En hij maar halen en zij mij wakker bellen om de tijd te doden. Zij heeft best een shoarmatic, een ander heeft een ijstic. Let wel; hiervoor aten ze beide weinig vn wat ze nu naar binnen proppen.:haha:
Bij mij wisselt het... het enige dat ik tot vorige week at waren fugi appels en beschuit met warme melk. Nu ben ik into beschuit met hagelslag en asperges met kaas uit de oven (!).
Met Omar had ik een oliebollentik, dan haalde ik 10 oliebollen en vrat ze onderweg en op mijn werk allemaal op en sinasappels echt veel per dag... oh ja en hutspot met rookworst.
Oh ja, ik heb nu ook een Mac friet met frietsaus tik, normaal vind ik dat vies.
Ikiekiki
10-06-2007, 17:28
ijsblokjes heel veel ijsblokjes.
Weet iemand btw of dat slecht is?
VaniLLa_flavour
10-06-2007, 18:10
In tegenstelling tot veel zwangere vrouwen heb ik dat niet. Niet bij deze zwangerschap en niet bij de vorige.
Ik eet enkel meer dan normaal maar een voorkeur voor iets heb ik niet.:)
Sara_Samia
10-06-2007, 18:16
ik ben gek op ijs, friet en kersen en perziken en snoep.
ik at nooit ijs of was absoluut geen fruit type en snoep was bij bij in huis nooit te vinden.
Wat ik absoluut niet meer kan eten is vlees, in welke vorm dan ook, en boterhammen met kaas....
ik at elke dag 4 boterhammen met kaas, ik krijg dat nu echt niet binnen.
koffie en thee kan ik ook niet meer drinken, krijg gelijk braakneigingen.
ik ontbijt nu dageliks met croissantjes en verse sinasappelsap...heerlijk.
Ik at eerst normaal, maar nu eet ik de hele dag door.
10 weken en 4 dagen zwanger
Groet,
Samia
Naseeni_dounya
10-06-2007, 20:21
Nou dit is mijn eerste zwangerschap en at tot 5 maanden zw-sch. niet veel. S'ochtends een sneetje brood of alleen twee beschuitjes en wat te drinken en dan s'middags twee sneejes brood en een appel maar het avond eten is altijd nog een probleem. Ik weet niet wat ik wil eten en heb niet veel zin bepaalde maaltijden.
Een echte tik die nu is begonnen is een lekkere patatje!! Ik eet dit twee keer per week max. Owja en waterijsjes>>raketjes:hihi:
Ik ben nu 27 wkn zwanger.
mijn meubilair heeft het in ieder geval overleefd:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.