Bekijk originele versie : lees!
miss_thamza
24-09-2003, 11:59
Asalaam oe ailaikom
ik ga iedereen nu wat vertellen over een meisje lairhamha (genaamd kautar)
ze was altijd zo erg, vervelend luisterde nooit naar haar ouders kortom een shaitan.
Ze was altijd zo erg onvriendelijk. Zodra iemand haar wat normaals vroeg ging ze zich helemaal uitpuffen en schreeuwen van QOUED(opdonderen) het was voor de meeste mensen niet zo leuk. Ze was ook altijd zo een pester, zodra ze iemand ziet die helemaal geradbraakt is (helemaal kapot) ofzo gaat ze die gene keihard uitlachen vreselijk gewoon. Het was ook het zelfde verhaal met de gehandicapten, als ze een handicap zag begon ze hart te grinniken… enz
Op een dag zei haar moeder miskiena heel normaal: Kautar 3mel 3aqlek swija (Kautar gedraag je een beetje normaal)
Kautar zei tegen haar moeder bemoei je met je eigen leven e HEKS!
Miskiena die moeder heel normaal. zij nietss. ze kon alleen blijven janken….
zo erg vondt ze het!
Na een tijdje bleef het zo door gaan. ze deed heel raar, ging naar feesten snacht’s met jongens pitten alles kortom, luisterde nooit!!!. Niks. haar moeder miskiena was een alleenstaande moeder voor 2 kinderen (kautar) en haar broertje imad..
Ze wist nooit zo goed hoe ze moest omgaan met een kind zoals kautar.
Op een dag vroeg ze aan een Imam Alah ja rabi hoe moet ik omgaan met zo een dochter, en ze vertelde precies hoe kautar was
De imam zij allah oe akbar ….
Je moet die meid slaan is niet verboden in de koran!!! slaan slaan!
dus de moeder luisterde naar de imam.
De volgende vroege ochtend, ging kautar naar school. Ze had een minirokje aan en een topje en echt kilo’s make-up op
haar moeder vondt dat natuurlijk afschuwelijk! wat ze deed ze pakte haar bij de haren en Sloeg haar keihard met een zweep! Maar ja dat hielp niet!……
Mensen als jullie verder willen horen laat het me weten?:zwaai:
Als dit een verhaal is moet ik je doorverwijzen naar ons verhalenrubriek...
Ik hoor het wel zodat ik em kan verplaatsen, ok?
Zakaria_Magrabi
24-09-2003, 12:03
Origineel gepost door miss_thamza
Asalaam oe ailaikom
ze was altijd zo erg, vervelend luisterde nooit naar haar ouders kortom een shaitan.
Ze was altijd zo erg onvriendelijk. Zodra iemand haar wat normaals vroeg ging ze zich helemaal uitpuffen en schreeuwen van QOUED(opdonderen) het was voor de meeste mensen niet zo leuk. Ze was ook altijd zo een pester, zodra ze iemand ziet die helemaal geradbraakt is (helemaal kapot) ofzo gaat ze die gene keihard uitlachen vreselijk gewoon. Het was ook het zelfde verhaal met de gehandicapten, als ze een handicap zag begon ze hart te grinniken… enz
Op een dag zei haar moeder miskiena heel normaal: Kautar 3mel 3aqlek swija (Kautar gedraag je een beetje normaal)
zo erg vondt ze het!
Na een tijdje bleef het zo door gaan. ze deed heel raar, ging naar feesten snacht’s met jongens pitten alles kortom, luisterde nooit!!!. Niks. haar moeder miskiena was een alleenstaande moeder voor 2 kinderen (kautar) en haar broertje imad..
Op een dag vroeg ze aan een Imam Alah ja rabi hoe moet ik omgaan met zo een dochter, en ze vertelde precies hoe kautar was
De volgende vroege ochtend, ging kautar naar school. Ze had een minirokje aan en een topje en echt kilo’s make-up op
haar moeder vondt dat natuurlijk afschuwelijk! wat ze deed ze pakte haar bij de haren en Sloeg haar keihard met een zweep! Maar ja dat hielp niet!……
ja vertel verder dan nu wil ik de rest ook weten.....
Zinagirl21
24-09-2003, 12:04
Origineel gepost door miss_thamza
Asalaam oe ailaikom
zo erg vondt ze het!
Wow :eek: erg wat een mesgota die meisje :kwaad: ga verder :zwaai:
Zakaria_Magrabi
24-09-2003, 12:13
Origineel gepost door Miss_Magrebia
vertel in 1 x zonder te stopppen... dat haat ik echt.....
je hebt KAPOT gelijk hihih ik kan er ook niet tegen als iemand dan opeens stopt omdat je dan de rest wilt weten.......
Zakaria_Magrabi
24-09-2003, 12:17
Origineel gepost door Miss_Magrebia
:cool: KAPOT
Zwaar Kapot.....:bril:
miss_thamza
24-09-2003, 17:28
Oke ik ga zo verder sorry mensen ik kon niet verder omdat ik stage had:(
Gremling
24-09-2003, 17:30
Please ga verder :D!
sweet_karima
24-09-2003, 17:32
ok is goed, ik wacht...
miss_thamza
24-09-2003, 17:34
Toen ging ze slaan!.. wat Kautar deed was haar moeder duwen en ze gooide de deur keihard dicht!
haar moeder miskiena bleef tegen de deur aan leunen en jankte zachtjes en zij is haar zelf *allah wat moet ik doen*!
Opeens stormde Imad naar beneden e yema wat is er. ze zij die mesgota die kehba die hoertje!!!!! kautar.
Ze gooide alle woorden uit haar mond.!
imad die zij niks hij bleef alleen kijken.. en trooste zijn moeder een beetje
zo ging het alsmaar door om de dag erge dingen van alles. die moeder had veel sbar*
En die meisje had helemaal geen respect voor haar moeder,.
ze ging gewoon door met erge dingen.
haar moeder die had een zus . en die had hele normale meiden en kinderen. Ze vergeleek altijd kautar met hun.! als ze boos was zij ze altijd.! Sjoefie sjoefiee el ***** kijk jou nichten zo mooi netjes hoofdoek en jij lijkt net een hoertje. zoiets zou een moeder dus nooit zeggen. maar deze die kon het niet meer volhouden meskienA.
miss_thamza
24-09-2003, 17:46
En zo ging het alsmaar door.. en door...en doorr....
Later werd het erg. de moeder die vondt er een keer in de bosjes met jongens aan het flik flooien.. Dat vond haar moeder meskiena zooo erg!
ze wist meteen dat ze zeker 100% ontmaagd was,.!
haar moeder nam er mee naar huis, en wat ze deed slaan slaan meppen meppen van alles. ze kon het miskiena niet volhouden.
iwa jah. zou ieder mens wel doen als een meisje in de bosjes zit met jongens :o elmohiem. Dat was dus nog niet genoeg:jammer:
Kautar bleef haar gang maar gaan.
laat in de avond thuis enz'
Ik ga zo verder met de laatste vervolgje mensjes dan is het afgelopen bye:zwaai:
:goedzo: go....................
miss_thamza
24-09-2003, 17:56
Op een dag ging ze slapen..
Ze voelde wat raarrsss.
ze voelde gewoon niks meer, ze voelde zich leeg!:jammer:
Ze ging slapen eerste nacht dat ze vroeg thuis was en ging slapen.
In de nacht had allah haar meegenomen soebhana allah!
Ze was weg bij allah.
haar moeder vondt een lege bed in de ochtend en dacht natuurlijk weer dat ze weg was, en ze begon weer te huilen. maar nee hoor. ze kwam niet terug niks geen spoor te vinden niemand die haar buiten had gezien op straat bij iemand thuis NIX!:schrik:
Haar moeder was natuurlijk zo overstuur van alles. het was al 1 week dat ze er niet was..
miss_thamza
24-09-2003, 18:06
Daar bij allah gebeurde dit Soebhana allah!
Ze was daar bij allah ze had hele mooie kleren aan at lekkere eten en alles. Ze had opeens witte haren als een oma:jammer:
in een keer,! hoe dat kwam allah oe 3lam.
Ze was daar en allah sprak haar toe. hij zij kautar alles wat je hebt gedaan wordt vergeven! alles... je moet aan mensen laten zien. dat wat je hebt gedaan nooooit mag.
1e normale kleding
2e respect tonen aan je moeder miskiena:jammer:
3e mensen normaak behandelen.!
zo ging allah(swt) maar door
maar ze zag hem niet ze zag alleen een hele mooie uitzicht ze zag moeders die kinderen de borst gaven en kinderen spelen vogels.!
ze barste kapot van het gejank ze besefte wat in het Islam afspeelt!
terwijl ze daar nooit rekening mee heeft gehouden.
Allah (swt) vroeg
kautar je moet terug op aarde een grote (sadaka ) geven met veeeeel mensen en ze alles vertellen wat je hier hebt gezien en waar mensen bang voor moeten zijn. hij liet een deur openen maar je zag niet waar allah(swt) was,.. en je zag niet wie de deur opende
je zag daar de (hel) sjahnama ze zag vuur en schoten bloed en van alles. zoo bang was ze,
hij gaf haar 7 dagen om dit te uitten aan mensen.
ze keerde terug met een hoofdoek (gimar) en een djelleba helemaal bedekt zoals het hoort in de islam.
haar moeder schrok zich kapot ze zij wie ben jij?
ze herkende haar dochter allaihfad niet meer terug. ze deed haar hoofdoek af en begon te vertellen waar ze was en wat ze moet vertellen en dat alles haar speet. haar moeder miskiena stond vol tanden en vergeefde haar dochter alhamdoelilah ,...
De dag erna heeft ze een sadaka gegeven, en iedereen alles verteld iedereen schrik zich kapot en iedereen ging er aan beginnen om op het islamse pad te lijden en te richten.
ze had 7 dagen. en ja
allah nam haar mee, en heeft haar in de hemel geplaatst
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF was waargebeurt wat erg:jammer:
miss_thamza
24-09-2003, 18:17
Niemand die leest:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.