Bekijk originele versie : Hersen-Scan
Dames, ik heb binnekort een afspraak bij de Neuroloog voor een Hersenscan... ik heb al jaren op 1 plek een drukkende pijn die komt en gaat en de arts wil voor de zekerheid foto's laten maken
Nou is m'n vraag... wie kan me vertellen hoe het bij zo'n scan aan toe gaat... moet ik in zo'n tunnel liggen (wat je vaak op tv ziet) of is het gewoon foto's maken zoals ze bij de tandarts doen maar dan van je hoofd
Felicity
09-06-2007, 22:28
http://www.tweelingenregister.org/nederlands/onderzoek/Hersenscan.htm
Het stelt niks voor meid ....
http://www.tweelingenregister.org/nederlands/onderzoek/Hersenscan.htm
Het stelt niks voor meid ....
Dus toch liggend.... maar 35 minuten stil liggen is wel erg lang...
Bedankt nog voor de info Felecity!
Felicity
09-06-2007, 22:37
35 min is inderdaad erg lang ....
Je moet liggen en dat ding waar je op ligt gaat heen en weer.
ik wens je veel sterkte in ieder geval!:goedzo:
Felicity
09-06-2007, 22:39
Het ging mij eigenlijk meer om het plaatje dat ik je wilde laten zien, ik heb de tekst niet gelezen.
ik wens je veel sterkte in ieder geval!:goedzo:
Thanx Meid!
Het ging mij eigenlijk meer om het plaatje dat ik je wilde laten zien, ik heb de tekst niet gelezen.
Geeft niet hoor, nou weet ik in ieder geval wat me te wachten staat...
Felicity
09-06-2007, 22:43
Hoop dat het niks ernstigs is ...veel sterkte :sjans:
Felicity
09-06-2007, 22:46
Geeft niet hoor, nou weet ik in ieder geval wat me te wachten staat...
Het stelt echt niks voor...en de keren dat ik het heb gezien, duurde geen 35 min.
cherinne
09-06-2007, 23:01
ik heb ook last van 1 plek en het is tussen boven en achter mijn oog en doet ontzettend pijn soms kan ik echt niet bukken ik heb nog gisteren last van gehad ik denk dat ik door de week naar de huisarts gaan om te vragen
trouwens succes meid voor je scan Allah(swt) iratek sbar inchallah
_Ought_Aicha_
09-06-2007, 23:05
Insha'Allaah is het niets ernstigs. Moge Allaah het voor je vergemakkelijken!
Ik heb nu al een tijdje steeds terugkerende heel gevoelige hoofdpijn. Heb bloed laten prikken, foto's laten maken maar er is niets uitgekomen. De huisarts wist het ook niet meer en heeft me doorverwezen naar een neuroloog, heb daar aankomende week een afspraak.. Wat heeft hij de eerste keer bij je gedaan, alleen maar gevraagd wat je precies voelt?
Ogtyfiedien
09-06-2007, 23:52
ik heb ook last van 1 plek en het is tussen boven en achter mijn oog en doet ontzettend pijn soms kan ik echt niet bukken ik heb nog gisteren last van gehad ik denk dat ik door de week naar de huisarts gaan om te vragen
trouwens succes meid voor je scan Allah(swt) iratek sbar inchallah
Vanwege de centrale pijn boven en achter je oog lijken je klachten op een migraine aanval, maar omdat je zegt dat je niet kan bukken van de pijn zou het ook een voorhoofdsholte ontsteking kunnen zijn. In beide gevallen moet je naar de huisarts voor onderzoek/behandeling.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.