Bekijk originele versie : Het zal je maar overkomen..........
Wat zou jij doen?
In een tijdschrift.. (bij de tandarts..:D ) las ik het verhaal van de marokkaanse mina..(niet haar echte naam).
Mohiem lang verhaal..
Getrouwd met een vent , haar ouders waren tegen..(dus dit keer geen uithuwlijking...:rolleyes: )
Veel problemen..maar ze kon nooit terug naar haar ouders..
Nu was haar vent een paar weken naar Marokko geweest..na thuis komst merkt ze dat ze last heeft van afscheiding..
Hij heeft haar dus een sexueel overdraaglijke ziekte gegeven.. :kwaad:
Bij haar man weg gaan durft ze niet..voor de reacties van haar ouders..en ze durft geen HIV test te doen, omdat ze bang is voor de uitslag...:maf:
Ik zat echt zo :wow: te lezen.. en het ergste aan dit alles is.. dat de laatste pagina's uit dat tijdschrift is gescheurd...:moe:
Ik kan dus ook niet het einde lezen...
Wat zou jij doen? Scheiden.. HIV test doen(dat zo wie zo), maar wat als je HIV hebt... zou je het aan je familie vertellen?
ALLAH JEGFED, WA JEGFED JAMI3 ELMOUSLIMIEN!!
Maar 1 reactie...
Zeker een ver van je bed..verhaal... :rolleyes:
Nou het gebeurt kennelijk echt.. ik zag laatst aan show bij Oprah waar getrouwde mannen het met andere mannen doen en vervolgens weer met hun eigen vrouw slapen en hun dus een ziekte overbrengen waar ze geeneens weet van hebben....
bellydancefan
09-06-2007, 21:10
Dat is zeker heftig. Ik zou mijn kop niet in het zand steken (in verleden al genoeg gedaan :moe: ) en een test laten doen. Ik heb mezelf ook op HIV laten testen en dat was een week ziek van ellende van het wachten, maar gelukkig was het goed. Overigens was dit meer preventief omdat ik bij mijn volgende partner schoon wilde zijn.
Ik zou het wel vertellen als ik HIV had, aangezien dit soms in praktische situaties belangrijk is. Wat als ik me in mijn hand snijd en veel bloed verlies. Dan is het wel goed als de omgeving weet van de hoed en de rand.
Daarnaast zou ik mijn vent confronteren met de uitslag van de SOA-test. Hij mij besmetten, hij mij dan ook luid en duidelijk uitleg geven, het liefst terwijl hij door het stof kruipt!
Enne, heeft niemand anders het artikel gelezen, ik vind het zo sneu voor je dat je het eind van het verhaal niet kent. :hihi:
Sweettt_girl
09-06-2007, 21:49
Wat zou jij doen?
In een tijdschrift.. (bij de tandarts..:D ) las ik het verhaal van de marokkaanse mina..(niet haar echte naam).
Mohiem lang verhaal..
Getrouwd met een vent , haar ouders waren tegen..(dus dit keer geen uithuwlijking...:rolleyes: )
Veel problemen..maar ze kon nooit terug naar haar ouders..
Nu was haar vent een paar weken naar Marokko geweest..na thuis komst merkt ze dat ze last heeft van afscheiding..
Hij heeft haar dus een sexueel overdraaglijke ziekte gegeven.. :kwaad:
Bij haar man weg gaan durft ze niet..voor de reacties van haar ouders..en ze durft geen HIV test te doen, omdat ze bang is voor de uitslag...:maf:
Ik zat echt zo :wow: te lezen.. en het ergste aan dit alles is.. dat de laatste pagina's uit dat tijdschrift is gescheurd...:moe:
Ik kan dus ook niet het einde lezen...
Wat zou jij doen? Scheiden.. HIV test doen(dat zo wie zo), maar wat als je HIV hebt... zou je het aan je familie vertellen?
ALLAH JEGFED, WA JEGFED JAMI3 ELMOUSLIMIEN!!
wat heeft afscheiding dan met hiv te maken? wat heeft het uberhaupt methaar man te maken...
ze is gewoon 9 van de tien keer geil joh
wat heeft afscheiding dan met hiv te maken? wat heeft het uberhaupt methaar man te maken...
ze is gewoon 9 van de tien keer geil joh
:rolleyes:
Je moet beter lezen.. ze heeft een sexueel overdraaglijke ziekte via hem gekregen.. en dan heb je ook een kans dat je HIV hebt opgelopen..
Sweettt_girl
10-06-2007, 18:57
:rolleyes:
Je moet beter lezen.. ze heeft een sexueel overdraaglijke ziekte via hem gekregen.. en dan heb je ook een kans dat je HIV hebt opgelopen..
Jij zegt in je tekst dat ze veel afscheiding had DUS hij heeft haar een seksuele overdraagbare ziekte gegeven.....
Maar waarom leg jij de link bij soa....mijn vraag dus sinds wanneer is afscheiding een kenmerk van een soa, heb namelijk nooit van gehoord
bentbled
10-06-2007, 19:13
ze bedoelt dat ze naar aanleiding van die afscheiding naar de dokter is geweest en er toen achter kwam dat ze een soa had
Moehiem ze heeft t allah ie ster
wat een erg verhaal, ik had vorig jaar een programma gezien over aids in marokko echt erg voor woorden mannen die t doen met andere vrouwen en vervolgens krijgen hun eigen vrouwen en zels kinderen het zo afschuwelijk en zielig
ze hadden gesproken met verschillende vrouwen het was echt emotioneel en erg om te zien ewa allah ie hfad oe safi het is allemaal niet voor niks verboden in de islaam
ellouisa
10-06-2007, 19:27
erg hoor, snap niet wat dat voor mannen zijn maargoed.
Ik zou me wel laten testen, je kan het maar beter weten en eventueel medicijnen krijgen, hoe eng het ook is om het te weten te komen....
Plus mocht je ooit zwanger worden, dan geef je het aan je kind mee. Er zijn echt veel dingen waarje rekening mee moet houden en dan niet meer vanzelfsprekend zijn.
Maarja wij kunnen wel zeggen ik zou dit doen of dat doen, uiteindelijk is het altijd heel moeilijk om er een mening over te vormen als je het niet zelf meemaakt.... Vind het echt erg als dit iemand overkomt...
bellydancefan
10-06-2007, 19:31
Jij zegt in je tekst dat ze veel afscheiding had DUS hij heeft haar een seksuele overdraagbare ziekte gegeven.....
Maar waarom leg jij de link bij soa....mijn vraag dus sinds wanneer is afscheiding een kenmerk van een soa, heb namelijk nooit van gehoord Afscheiding kan zeker een reactie zijn op iets wat je van je partner hebt gekregen, hoor.
Karma he,
what goes around comed around
Maar waarom leg jij de link bij soa....mijn vraag dus sinds wanneer is afscheiding een kenmerk van een soa, heb namelijk nooit van gehoord
Dat zei ik niet..
Afscheiding kan een van de tekenen zijn dat je een bacterie bij je draagt..en dat is ook zo bij sexueel overdraaglijke ziektes..
En ja, ze hoorde van haar huisarts dat ze die afscheiding had, omdat ze een soa bij zich had.. die ze dus van haar man had gekregen...
snap je het nou wel...? Trouwens heb jij nooit sexuele voorlichting op school gehad>? :confused:
Sweettt_girl
10-06-2007, 23:45
Dat zei ik niet..
Afscheiding kan een van de tekenen zijn dat je een bacterie bij je draagt..en dat is ook zo bij sexueel overdraaglijke ziektes..
En ja, ze hoorde van haar huisarts dat ze die afscheiding had, omdat ze een soa bij zich had.. die ze dus van haar man had gekregen...
snap je het nou wel...? Trouwens heb jij nooit sexuele voorlichting op school gehad>? :confused:
Ik heb seksuele voorlichting gehad ja...Hoe je dus voorkomt dat je zwanger word en soa krijgt....
Maar heb niks gehad over soa's inhoudelijk en hun kenmerken:moe:
dit is niet echt nieuws, het komt dagelijks voor in marokko, of ze nou uitgehuwlijkt of niet zijn.............en dan praat ik over gezinnen met kinderen............allahjesterna................. .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.