Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle Marokkaanse mannen willen een maagd als vrouw, ook al zijn zij dat maagd!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Jamal2002
04-08-2002, 19:24

Alle Marokkaanse mannen willen een maagd als vrouw, ook al zijn zij niet maagd! Waarom zijn moslimmannen/jongens zulke grote hyprocrieten? Moslimjongens zijn vaak erg duidelijk. Ze willen trouwen met een moslimmeisje dat nog maagd is, dat is het grootste ideaal. Seks hoort bij het huwelijk. Zowel jongen als meisje moeten als maagd het huwelijk ingaan. Met elkaar naar bed gaan voor het huwelijk is dus verboden. Dit staat allemaal in de Koran. De Koran leert zuiverheid en reinheid. Als je je houdt aan de voorschriften dan heb je geen problemen. Omdat we in de Nederlandse cultuur vaak open en vrij met seks omgaan, is het voor veel moslimjongens verleidelijk met een meisje naar bed te gaan voor het huwelijk. Vaak zijn dit juist geen moslimmeisjes, omdat zij weten dat maagd zijn heel belangrijk is. Aangezien veel jongens nogal eens opscheppen over hun 'bed-prestaties' willen moslimjongens niet achterblijven. Het niet-maagd-zijn bij jongens is natuurlijk ook goed te verbergen. Toch is het maagd-zijn van meisjes wel erg belangrijk. Als een meisje geen maagd meer is, dan kwetst zij de familie. Waarom zijn moslimmannen/jongens zulke grote hyprocrieten? Er zijn ook een aantel mooie, gelovige en goede moslimsvrouwen/meisje die geen maagd zijn? worden die verbannen mogen zij niet meer trouwen? Wat zou jij doen? Je komt een hele lieve, mooie, gelovige en goede moslimman of vrouw tegen. Jullie leren elkaar kennen maar wat blijkt hij of zij is geen maagd meer omdat hij of zij eerder getrouwd is? wat dan? kijk je er over heen en ga je verder met deze persoon of verlaat je hem of haar? Waarom kunnen wij geen voorbeeld nemen de profeet (vzmh) Khadijah, zijn eerste vrouw, die was een weduwe. Ik neem aan dat zij daar voor getrouwd is geweest en op het moment dat zij met de profeet (vzmh) ging trouwen dat zij geen maagd was. Toch heeft de profeet (vzmh) haar geaccepteerd en hij trouwde met haar uiteindelijk. Waarom kunnen wij moslims dit niet? Ma3asalama :zwaai:

mell
04-08-2002, 19:27
Wat is dit een goeie vraag zeg? ik zou inderdaad eens willen horen wat de jongens voor antwoord hierop geven.

Apophis
04-08-2002, 19:28
Ik heb geen idee. Echt niet. Ik hoef trouwens geen maagd. Het is belangrijker dat ze lief voor je is.

mell
04-08-2002, 19:38
Juist, ik geef toe, ik ben geen maagd meer. Maar ik heb een ontzettende lieve vriend, ik heb al 4 jaar met hem een relatie, hij heeft me ontmaagd, terwijl ik voor hem ook een andere vriend heb gehad, maar bij hem voelde ik me niet goed, terwijl ik bij mijn huidige vriend me geweldig voel. Ik hou heel veel van hem, hij ook van mij, we gaan binnenkort trouwen. Mijn vriend is erg gelovig, geloof is alles voor hem, maar dat aspect is niet belangrijk voor hem omdat ik hem heel goed behandel, met veel respect, ik laat hem in zijn waarde en het allerbelangrijkste ik maak hem heel gelukkig.

Najib26
04-08-2002, 19:41

Origineel gepost door mell Juist, ik geef toe, ik ben geen maagd meer. Maar ik heb een ontzettende lieve vriend, ik heb al 4 jaar met hem een relatie, hij heeft me ontmaagd, terwijl ik voor hem ook een andere vriend heb gehad, maar bij hem voelde ik me niet goed, terwijl ik bij mijn huidige vriend me geweldig voel. Ik hou heel veel van hem, hij ook van mij, we gaan binnenkort trouwen. Mijn vriend is erg gelovig, geloof is alles voor hem, maar dat aspect is niet belangrijk voor hem omdat ik hem heel goed behandel, met veel respect, ik laat hem in zijn waarde en het allerbelangrijkste ik maak hem heel gelukkig. Het geloof is alles voor hem? En dan ontmaagd hij jou? Sorry hoor, maar een iemand die echt praktiseerd heeft geen gemeenschap voor het huwelijk. Ook al is hij lief, jij en hij hebben een zonde begaan. Ik hoop dat je dat inziet en berouw toont.

Najib26
04-08-2002, 19:44
Origineel gepost door Jamal2002 Waarom kunnen wij geen voorbeeld nemen de profeet (vzmh) Khadijah, zijn eerste vrouw, die was een weduwe. Ik neem aan dat zij daar voor getrouwd is geweest en op het moment dat zij met de profeet (vzmh) ging trouwen dat zij geen maagd was. Toch heeft de profeet (vzmh) haar geaccepteerd en hij trouwde met haar uiteindelijk. Waarom kunnen wij moslims dit niet? Ma3asalama :zwaai: Je geeft een krom voorbeeld. Khadija was getrouwd, had gemeenschap TIJDENS het huwelijk. Ik zou het ook absoluut niet erg vinden als een gescheiden vrouw 1000 keer gemeenschap heeft gehad. Als het maar TIJDENS het huwelijk is. Maar over het overige heb je gelijk in. Als je als man zijnde geen maagd meer bent, dan moet je dat ook niet van de vrouw eisen. Ikzelf ben alhemdoelilah maagd (dwz geen gemeenschap en geen enkel ander fysiek contact). Ik zou ook het liefst een maagd willen trouwen, dus een meisje die geen relatie voor het huwelijk heeft gehad. Maar heeft ze berouw en heeft ze het niet te bont gemaakt, dan strijk ik over mijn hart.

Hot_n_Spicy
04-08-2002, 19:49
Origineel gepost door mell Juist, ik geef toe, ik ben geen maagd meer. Maar ik heb een ontzettende lieve vriend, ik heb al 4 jaar met hem een relatie, hij heeft me ontmaagd, terwijl ik voor hem ook een andere vriend heb gehad, maar bij hem voelde ik me niet goed, terwijl ik bij mijn huidige vriend me geweldig voel. Ik hou heel veel van hem, hij ook van mij, we gaan binnenkort trouwen. Mijn vriend is erg gelovig, geloof is alles voor hem, maar dat aspect is niet belangrijk voor hem omdat ik hem heel goed behandel, met veel respect, ik laat hem in zijn waarde en het allerbelangrijkste ik maak hem heel gelukkig. zie je, zij is nou eerlijk en er wordt meteen fel gereageerd door najib....vind ik nergens op slaan... als ze echt van elkaar houden is dat toch mooi om samen met elkaar iets unieks doen....want als je dat doet dan wordt je relatie nog closer..... goed zo meid...je bent tenminste eerlijk...heel veel mensen hier zijn scheinheilig!!!

TonyM
04-08-2002, 19:55
Maagdelijkheid van een vrouw wordt gezien als iets puur en zuiver ... als een diamant door vele handen wordt aangeraakt verkleurt deze en wordt troebel, zo ook met een vrouw... Aan de andere kant, wat is er nou zo maagdelijks aan een hangend hompje vlees ... :schrik: TM.

mell
04-08-2002, 19:56
dank je Hotje. Ik wist dat ik deze reactie kon krijgen maar voor mij is het belangrijkste dat wij, mijn vriend en ik er geen problemen mee hebben en wat anderen denken zoals Najib doet me niks. Er zijn hier inderdaad veel schijnheiligen.

Wamen
04-08-2002, 19:56
Origineel gepost door Hot_n_Spicy zie je, zij is nou eerlijk en er wordt meteen fel gereageerd door najib....vind ik nergens op slaan... als ze echt van elkaar houden is dat toch mooi om samen met elkaar iets unieks doen....want als je dat doet dan wordt je relatie nog closer..... goed zo meid...je bent tenminste eerlijk...heel veel mensen hier zijn scheinheilig!!! Want als je dat doet word je nog closer?? Dat denk ik niet hoor als je het doet voor het huwelijk dan laat je vriend je dumpen.Dan zall hij denken ahhh zo waar is haar eer gebleven.

Najib26
04-08-2002, 19:58
Origineel gepost door Hot_n_Spicy zie je, zij is nou eerlijk en er wordt meteen fel gereageerd door najib....vind ik nergens op slaan... als ze echt van elkaar houden is dat toch mooi om samen met elkaar iets unieks doen....want als je dat doet dan wordt je relatie nog closer..... goed zo meid...je bent tenminste eerlijk...heel veel mensen hier zijn scheinheilig!!! Jij zegt goedzo? Je relatie hechter? Dus jij moedigt iets dat Allah ons duidelijk heeft verboden aan? Meid ga aub vergeving vragen. En wat bedoel je met schijnheilig? Als je het over mij hebt: ik heb in mijn leven nooit een vrouw aangeraakt, laat staan ontmaagden. PS Het begint een trend te worden om iemand die de regels van de islam verkondigt schijnheilig te noemen. Besef dat dat een hele grote zonde is.

Najib26
04-08-2002, 19:59
Origineel gepost door mell dank je Hotje. Ik wist dat ik deze reactie kon krijgen maar voor mij is het belangrijkste dat wij, mijn vriend en ik er geen problemen mee hebben en wat anderen denken zoals Najib doet me niks. Er zijn hier inderdaad veel schijnheiligen. Het is ook niet belangrijk wat Najib, Mustafa of Hassan ervan vindt. Het is wel belangrijk wat Allah (swt) ervan vindt. Dat probeer ik je duidelijk te maken, maar het wil maar niet tot je doordringen.

Hot_n_Spicy
04-08-2002, 20:03
eey wamen....licht eraan wat voor vriend je hebt...als jij inderdaad zo een vriend hebt die je daarna dan dumpt dan is dat heel triest maar je zit toch als je de goede hebt gekozen dan gebeurt zoiets je niet kijk maar naar mell... en najib....je bent neem ik aan 26 en nog nooit een vriendin gehad...ik denk dat allah dat ook niet wou...want nu weet je niet hoe vrouwen in elkaar zitten en als je er 1 moet kiezen om mee te trouwen kies je de verkeerde omdat je er geen ervarong mee hebt...en dan gaat je leven er heel lelijk uitzien als je niet de goede hebt gekozen...tenzij je geen vrouw wilt..

mell
04-08-2002, 20:04
Ik heb een vraagje Najib, heb jij nu een vriendin?

Najib26
04-08-2002, 20:05

Origineel gepost door mell Ik heb een vraagje Najib, heb jij nu een vriendin? Ik heb geen vriendin, nooit een gehad en wil er ook geen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9