Bekijk originele versie : meisjes slechte naam hier NL ???????!
ik word echt zat van al die discussies over hoe slecht de meisjes momenteel zijn en dat mannen meer trekken naar de meisjes van marokko en bla bla bla
jongens zullen niet zo praten over meisjes als ze hier niet echt ervaring mee hebben gehad, ik vind het ook niet normaal hoe de jongens van tegenwoordig zijn met marokkaanse meisjes maar ze zouden niet zo zijn als meisjes ook niet mee zouden doen.
als meisjes zich nou eens normaal zouden gedragen met jongens dan krijgen ze misschien ook nog een goede naam, maar momenteel is het gewoon te erg voor woorden wat er gebeurt in een relatie, ik heb het nooit gedacht maar ben er pas achter gekomen toen ik naar het MBO ging waar ik pas echt met marokkanen begon om te gaan.
kortom: dat de meisjes hier NL een slechte naam hebben, hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, en ze verpesten het voor de meiden die wel een trots hebben en wel waarde hechten aan hun naam en eer..
Origineel gepost door Ouafae
ik word echt zat van al die discussies over hoe slecht de meisjes momenteel zijn en dat mannen meer trekken naar de meisjes van marokko en bla bla bla
jongens zullen niet zo praten over meisjes als ze hier niet echt ervaring mee hebben gehad, ik vind het ook niet normaal hoe de jongens van tegenwoordig zijn met marokkaanse meisjes maar ze zouden niet zo zijn als meisjes ook niet mee zouden doen.
als meisjes zich nou eens normaal zouden gedragen met jongens dan krijgen ze misschien ook nog een goede naam, maar momenteel is het gewoon te erg voor woorden wat er gebeurt in een relatie, ik heb het nooit gedacht maar ben er pas achter gekomen toen ik naar het MBO ging waar ik pas echt met marokkanen begon om te gaan.
kortom: dat de meisjes hier NL een slechte naam hebben, hebben ze gewoon aan zichzelf te danken, en ze verpesten het voor de meiden die wel een trots hebben en wel waarde hechten aan hun naam en eer. :goedzo: GOED GEZEGD
Origineel gepost door Miss_Magrebia
blablablabla..... hier hebben we het zovaak over gehad wordt er http://www.my-smileys.de/uglystupid1.gif van......
das wel zo..maar ik denk dat je het niet vaak genoeg kunt zeggen :rolleyes:
MissBlaBla
24-09-2003, 10:14
Wat kunnen mij die jongens nou schelen...
Doe vooral wat je niet laten kunt, en laat mensen met rust.
BlaBla
Atlas_Gebergte
24-09-2003, 10:23
Ieder moet voor zich zelf weten, maar de meiden hier hebben alle vrijheid die willen vandaar dat ze khuffaars achterna gaan en doen ook slechte dingen die in de islam haram zijn, b.v. een relatie voor je huwelijk. Maar ieder word voor zijn eigen zondes gestraft hamdoulillah.
Wa Sallaam Allikoum
douniaberkania
24-09-2003, 10:58
ze nemen van marokko omdat je meiden niks weten van NL die mannen kunnen allles doen zondaar dat die vrouw wat weet want ze is hier gewoon vreemd dom als een schaap....maar die meiden van hier weten alles en dat is een bedreigen voor de mannen
Je hebt overal rotte appels bij zitten. En om een klein deel zo te beoordelen dat zegt mij genoeg over de persoon in kwestie zelf.
Leef en laat leven!
P.S: laten we voor de verandering ons zelf in de gaten te houden ipv contineu andere te bekritiseren.
Origineel gepost door Miss_Magrebia
je hebt ook mensen doe een onschuldig iemand een slchte naam willen geven.... :jammer: :rolleyes: jah daar heb je er genoeg van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.