Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezellige mensen aanwezig?

LZN
04-08-2002, 18:49

Hallo broeders en zusters!!!!!!!!! zijn er hier ook mensen die niet op vakantie zijn???????????? Heeft er iemand nog iets leuks te melden? of iets leuks meegemaakt? ik verveel me nu een beetje erg vandaar, het regent hier heel hard..... of zijn er misschien mensen uit Den Haag aanwezig? mohim ik zie het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o.

selim
04-08-2002, 18:53
hallo zuster tarifesht!! Ik ben ook niet op vakantie en inderdaad het regent en het was de bedoeling dat ik ging leren maar daar komt nu ook niets meer van terecht !! Maar goed jij komt dus uit Den Haag wees maar niet bang mijn naam is wel SElim maar ik ben geen jongen dat is een ding dat ik WEL zeker weet!! Kijk maar naar mijn profiel als je het niet geloofd! Maar goed valt daar niets te beleven in knoflookstad?

igzeneej
04-08-2002, 19:04
Niet gezellig maar wel uit den haag !

wasima2000
04-08-2002, 19:07
hahaha he selim je laat me altijd weer lachen...nee hier valt nix te beleven...EN WE MOETEN STUDEREN!!!! UITLOGGEN DUS MEVROUWTJE Hee Tarifesht er valt teveel te beleven voor mij(voor selim iets minder)....er liggen 2 DIKKE PILLEN SMACHTEND OP MIJ TE WACHTEN! ik heb vrijdag tentamen en ik MOET hem halen. See ya...liefs Wasim

selim
04-08-2002, 19:08

Origineel gepost door igzeneej Niet gezellig maar wel uit den haag ! We hadden niets anders verwacht daar bedoel ik allebei de aspecten mee dus en dat je niet gezellig bent (geintjuh) en dat je een igzeneej bent want volgens mij komen alle igzeneen uit Den Haag!!! :zwaai:

DePaRaBier
04-08-2002, 19:49
Hartstikke Psycho maar geen haagenees!

Missrapster
04-08-2002, 19:52
Ik ben een echte psycho en kom ook nog uit Den haag....en wat is het toch saai hiero...fffffffff...

The_Jackal
04-08-2002, 22:14
ben vaak in rijswijk centrum wie kent dat in den haag?

Missrapster
04-08-2002, 22:56
moi the_jackal...ik woon in de stad tarifscht ken je de elandstraat?Nou daar in de buurt en jij? The_jackal ken je daar een paar mensen?

The_Jackal
04-08-2002, 23:00
Origineel gepost door Missrapster moi the_jackal...ik woon in de stad tarifscht ken je de elandstraat?Nou daar in de buurt en jij? The_jackal ken je daar een paar mensen? euh enkelen (sommige van andere sites leren kennen) had ze ontmoet in het volksbuurtmuseum (ken je wel zeker en vast) eneuh een familielid woont daar

Asri
05-08-2002, 00:31
Emzterdem in tha House :boogie:

cheetah
05-08-2002, 01:14
Geen Rotterdammers??? Ik ga trouwens volgende week naar Marokko... Laterssss