Bekijk originele versie : Zwangere Dames Help Ik Ben Een Monster Geworden!!!!!
benie-Touzine87
09-06-2007, 11:59
salaam wa3likoem meiden,
ik ben 4maande en 3dagen zwanger elhamdoelila....
maar er is een probleem ik eet naamelijk als een monster :maf:
als ik bv aant eten ben dan denk ik van wat ga ik hier na eten :rolleyes:
is dit wel normaal? :moe:
alvast bedankt
teletubbie
09-06-2007, 12:18
na 3 maanden misselijk, haal je alles in!
Had ik namelijk ook, toen ik zwanger was van m'n dochtertje.
Door de misselijkheid was ik enorm afgevallen, daarna kwam ik als een gek aan, daarna werd het steeds minder.
je moet wel oppassen met snoepen!
hahah dat heb ik ook daarom heb ik fruit als niewe verslaving hahaha lekker kersen enzo ik wordt er ook gek van ben ik aan het eten denk ik aan o zometeen een lekkere loempia en resultaat ik ben nu bijna 21 weken en ben al 7 kilo aangekomen niet normaal mijn onder goed zit vet strak en snijd aan alle kanten hahah
roemaisa78
09-06-2007, 12:34
salaam wa3likoem meiden,
ik ben 4maande en 3dagen zwanger elhamdoelila....
maar er is een probleem ik eet naamelijk als een monster :maf:
als ik bv aant eten ben dan denk ik van wat ga ik hier na eten :rolleyes:
is dit wel normaal? :moe:
alvast bedankt EEN MEISJE! die veroorzaken altijd vreetzucht:hihi:
haha ik die vreet buien heb ik ook en ben niet eens zo ver... gister had ik dat nou voelde me toch misselijk van al dat eten pffffffff, toen dacht ik nooit meer, maar nu heb al zoiets van wat zal ik straks eten:hihi:
en waar verlangen jullie dan naar om te eten ?
Oem_Prinsesje_
09-06-2007, 13:59
Ik weet wat je voelt :haha: Ik ben nu nog in m;n beginfase en ben onwijs misselijk maar s'nachts kom ik helemaal los...Van pizza tot ijs, van Shoarma tot friet..:o Iewl, maar nu :kots:
DonnaBella
09-06-2007, 14:12
Stop er een kurk in :hihi:
Tis zo vreemd bij mij, ik heb soms de hele dag door honger maar geen zin om te eten :kweetnie:
benie-Touzine87
09-06-2007, 14:13
na 3 maanden misselijk, haal je alles in!
Had ik namelijk ook, toen ik zwanger was van m'n dochtertje.
Door de misselijkheid was ik enorm afgevallen, daarna kwam ik als een gek aan, daarna werd het steeds minder.
je moet wel oppassen met snoepen!
hey meid,
dat is het juist ik snoep onwijs veel niet normaal meer:jammer:
maar ik ben ook niet aangekomen dat is echt heel raar...
en ik heb ook niet z'n groote buik, normaal met 4maande heb je al wel een groote buik toch:confused: alvast bedankt
benie-Touzine87
09-06-2007, 14:13
dank jullie wel meiden voor jullie reacties. veel kusjes
miss_3kids
09-06-2007, 14:25
nou ik ben 17 weken zwanger en ik ben 8 kilo aangekomen en heb ook een buik netof ik 7 maanden zwanger ben.ach ja als het kind er is gaan we gewoon dieeten he maar nu lekker onszelf vol vreten
Alhamdoelillah
09-06-2007, 15:10
Same here! Ik schrok gewoon van mezelf..ik had dan echt ineens zoooo'n honger, he! Dan begon ik helemaal te trillen...leek wel een suikerpatient, allah yehfed! Ik werd soms ook echt zo'n honger wakker.
Maar gelukkig is het na mijn 4e maand wat minder geworden..zorg gewoon dat je gezonde dingen eet, dan is het geen probleem..
Leila1982
09-06-2007, 16:18
Dat had ik ook, ik was een heel grote vreetzak, ik bleef maar eten en eten en eten, ik at wel 12 boterhammen op een dag plus avondeten. En ik moest altijd jam op mijn brood hebben, iets dat ik normaal nauwelijks eet.
Ik at voor 10 ipv voor 2.
komkommer
09-06-2007, 16:31
ik heb er ook best last van...heb continu lekkere trek en ik snoep best veel. Maar voor de rest probeer ik me echt in te houden.
Ben ook flink aangekomen, 14 kilo!(schijnt normaal te zijn, maar ik vind ut veel)
Maar na de zwangerschap gaat incha'allah alles er af!!
Moslima22
09-06-2007, 17:01
HIer nog eentje :o
Maar alhamdoulilah ben ik niet zoveel aangekomen (6 kilo ongeveer tot nu toe) dus ik vind dat nog meevallen.
Het is bij mij inderdaad ook veel snoepen. Maar ik heb mezelf nu voorgesteld deze "snoepgoed" niet meer in huis te halen en dan ben je wel gewezen op andere dingen. Ik eet nu veel perzik, ananas uit blik, is ook heerlijk. Mijn mond lijkt geen rust meer te hebben en vooral als ander mensen er wat van zeggen schaam ik me, maar ik kan er echt niets aan doen, mijn lichaam heeft het gewoon nodig. Als ik effe probeer vol te houden om niets te eten voel ik me gewoon niet meer goed :( dus monster kan ik mezelf wel noemen :hihi:
Ps al die bakerspraatjes zijn onzin!!! ik eet ook veel zoetigheid en mijn buik zet in de breedte uit, en alle andere onzin die ervan uitgaat dat het een meisje wordt, want het is gewoon een jongen (insha allah)... dus daar moet je echt niet in geloven...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.