Wamen
04-08-2002, 18:16
Ik chat heel af en toe uit verveling als ik echt niets te doen heb.Gewoon voor de lol. Wat ik wil vragen is welke vragen stellen ze vaak aan jou. Ik zal eerst beginnen dit zijn de vragen die ze meestal stellen aan mij:
meandme
04-08-2002, 18:19
je vergeet er een.. hoe zie je eruit...
kiss
DePaRaBier
04-08-2002, 18:19
Hoe heet je in het egt?
waar woon je in NL en Mar?
Heb je MSN?
Kan ik je bellen?
mag ik langskomen, ik heb drank!
etc..........
meandme
04-08-2002, 18:20
Origineel gepost door Emshoom
je bent de belangerijkste vergeten , mij stellen ze altijd deze vragen;
- mag je buiten ?
- draag je een hoofddoek?
- ben je maagd?
- heb je broers?
- mag ik je foto ?
- mag ik je tel nr ?
maar die stellen ze pas na een tijdje... ze beginnen altijd met waar woon je, hoe oud ben je en al die andere standaard vragen...
kiss
Wamen
04-08-2002, 18:23
Origineel gepost door Emshoom je bent de belangerijkste vergeten , mij stellen ze altijd deze vragen; - mag je buiten ? - draag je een hoofddoek? - ben je maagd? - heb je broers? - mag ik je foto ? - mag ik je tel nr ? Hahaha verry funny :D Mohiem ik heb het soms gehad dat ze me vroegen of ik een hoofddoek draag.Dan zeg ik nee ik draag er geen.Dan zitten ze te zeggen jij bent geen goede moslima en je een meisje moet een hoofddoek aandoen.Meestal als ze te horen krijgen dat ik geen hoofddoek aandoe haken ze direkt af.Dat snap ik dus echt niet zo'n jongens. Ik bedoel ik kom chatten voor de fun.Nu weet ik waarom ze direkt afhaken meestal zijn het die jongens die een eventuele partner zoeken.
TonyM
04-08-2002, 18:25
Ik geef meestal gesloten vragen (je weet toch, die vragen die met 'ja' of 'nee' beantwoord kunnen worden) ... meestal dan:
Klopt dit voor jou, niet jonger dan 16, niet zwaarder dan 60 kilo (tenzij je zware botten hebt :hihi: ), niet langer dan 1.70m en botergeil?
Als ze dan alleen met 'ja' worden beantwoord, tja dan ... ;)
:schrik:
JXL.
DePaRaBier
04-08-2002, 18:26
hahaha draag je hoofdoek
wat n vraag, is meer iets voor yasmina op iRC,
trouwens dat bestaat cker niet, vast wel n goed idee voor
de Makers van deze site, gewoon IRC kanaal #Yasmina
net als #maroc_nl van Maroc.nl!!!!
Wamen
04-08-2002, 18:28
een goede raad voor jou meid, stuur nooit jou foto, want dan krijg je pas ongelukken, ze gaan echt gek worden, die hufters :D
Nee nee zo dom ben ik niet om mijn foto te sturen.
Ze vragen ook soms hoe ik er uit zie.Dan zeg ik meestal dat ik lelijk ben,dik,... Gewoon kijken hoe'n reactie ze geven.Zo zijn er dan jongens die willen afhaken en zeggen sorry je bent mijn type niet.
Dan zeg ik weet je het zeker die beschrijving die ik heb gegeven was gelogen.Ik zeg oooooh je moest mij eens zien op foto dan zou je anders fluiten.Dan vragen ze om die foto op te sturen.Dan zeg ik nee dat doe ik niet want jij bent het niet waard je kijkt alleen naar uiterlijk.Ik ben gemeen hé :D
mell
04-08-2002, 18:31
vreselijk dat gechat. ik dacht gisteravond, ik verveel me dood
laat ik maar ff chatten. en ja hoor, meteen de eerste vraag, wat is je
tel.nr? dan denk ik jongen denk je nou echt dat ik jou mijn nummer ga geven?? ik denk inderdaad dat er veel jongens zijn die toch echt op zoek zijn naar hun partner via chat.
DePaRaBier
04-08-2002, 18:31
hahaha Wamen :lol:
Te Errugg,
Chatten???
Wamen
04-08-2002, 18:34
Origineel gepost door mell
vreselijk dat gechat. ik dacht gisteravond, ik verveel me dood
laat ik maar ff chatten. en ja hoor, meteen de eerste vraag, wat is je
tel.nr? dan denk ik jongen denk je nou echt dat ik jou mijn nummer ga geven?? ik denk inderdaad dat er veel jongens zijn die toch echt op zoek zijn naar hun partner via chat.
Er zijn er zowel de dames als de heren die op zoek gaan naar een partner via de chat.Zelf zou ik zoeits nooit serieus nemen ik bedoel tegenwoordig weet je niet wie je moet vertrouwen.Niemand die de waarheid vertelt over zijn verleden,naam,woonplaats,.....
Mijn toekomstige partner zal ik zeker niet ontmoeten door de chat echt niet.
Wamen
04-08-2002, 18:36
never say never wamen :D
Nee ik gebruik mijn verstand en mijn ouders zullen me met een vies gezicht aankijken je partner onmoet via de chat gekker kan niet.
The_Jackal
04-08-2002, 18:39
bwaah
een héél belangrijke kenmerk van de mens is extreme nieuwsgierigheid,
soms worden de vragen gesteld uit nieuwsgierigeheid,
om te 'zien' met wie ze te maken hebben,
je kan op de chat onmogelijk tegen een 'onbekende' chatten hoor
dus dat er meestal dezelfde vragen voorkomen is een feit, maar het is na die reeks vragen dat belangrijk is?
gaat hij/zijn meer in op je 'amuseerleventje' of begint hij/zij zich zorgen te maken om je 'thuisleventje' enz...
chat is een communicatiemiddel en communiceren is een aspect van het sociale leven
p.s.: het is dankzij msn (onrechtstreeks) dat ik vele mensen ken in nederland (naar bijeenkomsten geweest enz...)
hoe socialer je bent, des te aangenamer msn is,
tenzij je msn enkel aanschaft voor 1 enkel speciefieke doel, dan kan ik wel begrijpen dat het niet altijd koek en ei is
:zwaai:
Wamen
04-08-2002, 18:39
Origineel gepost door DePaRaBier
hahaha Wamen :lol:
Te Errugg,
Chatten???
Ja ik weet het ik kan soms erg zijn :D en de chat is voor de lol en zeker niet voor iets serieus.
Wamen
04-08-2002, 18:42
Origineel gepost door Emshoom en toch gebeurt het vaker dan je denkt, hahahaha, en de meeste ouders trekken sowieso een vies gezicht als je met een partner komt aanzetten die NIET hun keuze is :D Als ik met een jongen aankom die mijn ouders niet willen dan zal het dit zijn :stomp:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.