Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zeveren jongens veel?

The_Jackal
04-08-2002, 17:36

hoi allen hoe ervaren de meiden de jongens van tegenwoordig op het gebied van 'gezellig kletsen'? zijn ze saai? vallen ze in herhaling (dus ze zeggen enkel datgene dat je steeds van jongens hoort, cliché) of kunnen ze wel eens romantisch zijn of ... p.s.: met zeveren bedoel ik zagen/saai doen/ in de herhaling vallen/ ... en wat denken de jongens over de meiden in dit geval? ciaoen wat denken de jongens over de meiden in dit geval?

Sarahsalima
04-08-2002, 17:39
euhhhh euhhhh wat is zeveren ?

Hindaatje
04-08-2002, 17:39
Origineel gepost door The_Jackal hoi allen hoe ervaren de meiden de jongens van tegenwoordig op het gebied van 'gezellig kletsen'? zijn ze saai? vallen ze in herhaling (dus ze zeggen enkel datgene dat je steeds van jongens hoort, cliché) of kunnen ze wel eens romantisch zijn of ... ciao sommige kunnen best HEEL lief zijn :D

Sarahsalima
04-08-2002, 17:43
Origineel gepost door Sarahsalima euhhhh euhhhh wat is zeveren ? ik heb het ondertussen opgezocht op www.vandale.nl ze·ve·ren (onov.ww.) 1 flauwe praat, onzin vertellen => zaniken, zeiken 2 [in Belg.] kwijlen thanks anyway

DePaRaBier
04-08-2002, 17:47

haha Nou ik ben parabier, onder mn vrienden beter bekend als Lopend Woordenboek! Dus Zeveren, laten we zeggen dati k zelfs in mn slaap politieke verhitte discussies hou! PB!

Sarahsalima
04-08-2002, 17:49
Origineel gepost door DePaRaBier haha Nou ik ben parabier, onder mn vrienden beter bekend als Lopend Woordenboek! Dus Zeveren, laten we zeggen dati k zelfs in mn slaap politieke verhitte discussies hou! PB! nou ik merk anders niks van jouw aanwezigheid op de actualiteiten forum :D

The_Jackal
04-08-2002, 17:51
Origineel gepost door Sarahsalima nou ik merk anders niks van jouw aanwezigheid op de actualiteiten forum :D hahaahahaha deze was onder de gordel mskien deparabier

LELIJKERD
04-08-2002, 17:53
HAHAHAH PARABIER :D GEEF HAAR DIE HARDE DISSACTIE HOOR

DePaRaBier
04-08-2002, 17:59
Origineel gepost door Sarahsalima nou ik merk anders niks van jouw aanwezigheid op de actualiteiten forum :D Ik ga mn hersens niet laten werken op mn vrije tijd, a benti ik ben hier voor mn sjware lol, als iemand shi discussie met mij wil, welk onderwerp dan ook, PM me maar en wegaan lekker rwiena maken op MSN, Zelfs Avondje weg ruil ik zo in, voor een Nice Debat!! En neuh! die harde disactie heeft ze nite verdiend, jij bent wel slim jonge, je aan mijn zijde scharen in dehoop zelf geen dis te ontvangen.......bij deze! :)

LELIJKERD
04-08-2002, 18:01
jawel disacties verdient ze zekersss ik ken haar persoonlijk en ze is een kreng a 3oedoe bielah !!! ik word gek van haar Sarah vertel ze wat je mij aandoet :stomp: dit doet ze nou elke dag

DePaRaBier
04-08-2002, 18:06
Lelijkerd (damn is geen leuke nick) jij moet mijn stukje ff goed lezen, of is dat (lezen) ook een van je overschatte capaciteiten!

DePaRaBier
05-08-2002, 03:17
Heh waarom daarna geen reactie meer, nou ga ik slapen, Ey lelijkerd morgen verw8 ik n goede reply, en ik wil n Harde SCOT!! PB!

LELIJKERD
05-08-2002, 15:30
Origineel gepost door DePaRaBier Heh waarom daarna geen reactie meer, nou ga ik slapen, Ey lelijkerd morgen verw8 ik n goede reply, en ik wil n Harde SCOT!! PB! HUH ?? :confused: verwachtte je echt een reactie van mij ? euhhh wat zal ik zeggen even denken hoor, ik ben niet zo goed in scotten geef me even de tijd