Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb vandaag een meisje der hand gevraagd, en ben afgewezen!

Pagina's : [1] 2

babyboy
23-09-2003, 23:48

ik heb vandaag een meisje der hand gevraagd. ik kom bij haar thuis, ik was erg verlegen. oppeens gebeurde het, mama van babyboy: jah hij is een goede jongen, en studeert.... :cool: mama van dat meisje: stil ff, er is een aanslag gepleegd in irak ff kijken. babyboy wist al hoe laat het was. 10 min later toen nieuws was afgelopen, mama van babyboy: okkie babyboy is een goede kerel :cool: mama van dat meisje: ik begrijp je maar mijn dochter zit nog op school mama van babyboy: kom nou, dan kunnen ze samen studeren :( mama van dat meisje: nee, mijn dochter gaat niet trouwen, klaar :kwaad: babyboy: dus we kunnen gewoon vertrekken, en het houd op? mama van het meisje: ja jullie kunnen beter weggaan. mama babyboy: kom op nou? mama van het meisje: ga weg babyboy: maar... :( mama van het meisje: hoor je niet wat ik zeg :kwaad: ewa we liepen weg, en ik wilde huilen :( toen ging ik weer terug aanbellen, en rende die keuken in en pakte mijn suiker terug, want die krijgen ze niet zomaar :D nu maar hopen dat ik een andere vind :(

Sfenza
23-09-2003, 23:50
vervelend.

Miss_Honey
23-09-2003, 23:50
Whahahahahahahahahaha...echt een marokkaan (met je suiker) Kom wel goed lieverd...don't worry! :) Als we naar de dokter gaan voor ons andere probleem bespreken we meteen deze oke? ;)

gooja
23-09-2003, 23:51
hhahahahahahahahaha :D

bazz
23-09-2003, 23:52

hai, je hebt gewoon een slecht tijdstip gekozen babyboy, altijd voor zessen moet je aan, laat dit een wijze les voor je zijn :)

Nisrine01
23-09-2003, 23:53
Yeah Right, zeker gewoon een verzinsel :rolleyes:

babyboy
23-09-2003, 23:53
Origineel gepost door nadyaa Semmmm Moran :boos: heb ik je zitten trainen en dan flik je me zoiets wat heb ik he nou gezegd, hou die plan aan en suc 6 garanted !!!!!!!!!! sorry :(

babyboy
24-09-2003, 00:10
ik voel me verrot en niemand steunt me :jammer:

babyboy
24-09-2003, 00:15
Origineel gepost door nadyaa U always Have mY back en my help with the Ladies :D Dus ehh support hier ben ik........... :D als je mij ooit nodig hebt, dan kun je me vinden he ;)

Zinagirl21
24-09-2003, 00:37
Origineel gepost door babyboy ik heb vandaag een meisje der hand gevraagd. ik kom bij haar thuis, ik was erg verlegen. oppeens gebeurde het, mama van babyboy: jah hij is een goede jongen, en studeert.... :cool: mama van dat meisje: stil ff, er is een aanslag gepleegd in irak ff kijken. babyboy wist al hoe laat het was. 10 min later toen nieuws was afgelopen, mama van babyboy: okkie babyboy is een goede kerel :cool: mama van dat meisje: ik begrijp je maar mijn dochter zit nog op school mama van babyboy: kom nou, dan kunnen ze samen studeren :( mama van dat meisje: nee, mijn dochter gaat niet trouwen, klaar :kwaad: babyboy: dus we kunnen gewoon vertrekken, en het houd op? mama van het meisje: ja jullie kunnen beter weggaan. mama babyboy: kom op nou? mama van het meisje: ga weg babyboy: maar... :( mama van het meisje: hoor je niet wat ik zeg :kwaad: ewa we liepen weg, en ik wilde huilen :( toen ging ik weer terug aanbellen, en rende die keuken in en pakte mijn suiker terug, want die krijgen ze niet zomaar :D nu maar hopen dat ik een andere vind :( Wahahhahaha suiker gewoon weer meenemen yek :giechel:

Soefy
24-09-2003, 01:04

ZonderzonlevenD
24-09-2003, 01:58
klote en dat meisje, heeft ze je daba gedumpt of staat ze nog achter je?

mounia_arabia
24-09-2003, 08:49
Maak je nou een grap of meen je het? Je bent nog behoorlijk jong hoor!

kelk
24-09-2003, 08:53
hahahhaha babyboy is dit egtgebeurd ik lach me dood boussa kelk

missroses_nadia
24-09-2003, 08:58

wuahahaha :lol:

Pagina's : [1] 2