Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie moeten vanavond naar de herhaling van Oprah kijken...

wortelsapje
08-06-2007, 15:56

Gaat over hoe vrouwen aan een man kunnen komen. Echt lachen :hihi: Allemaal tips voor vrouwen wat ze moeten doen en hoe ze zich moeten gedragen zodat mannen op je vallen. :maf:

Kenza
08-06-2007, 16:33
hoe laat komt het en welke net? dan hou ik het in de gaten... toch niks meer op tv tegenwoordig.

wortelsapje
08-06-2007, 16:39
Komt wel laat, maar was echt leuk dit keer. Herhaling komt op rtl 4 om 00:07 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omaima0
08-06-2007, 16:52
hahaah wees gewoon je zelf man!

LHBIBAA
08-06-2007, 16:59

haha blijft leuk om te horen hoe 'n stel elkaar heeft ontmoet, was ooit n topic over geopend ik heb me rot gelachen...

Omaima0
08-06-2007, 17:01
k check het wel ben toch laat wakker. Kijken wat ze er allemaal voor doen :hihi:

Z_A_Z
08-06-2007, 17:38
Gaat over hoe vrouwen aan een man kunnen komen. Echt lachen :hihi: Allemaal tips voor vrouwen wat ze moeten doen en hoe ze zich moeten gedragen zodat mannen op je vallen. :maf: Yeah Right Oprah! Daar heeft een echte vrouw jou echt niet bij nodig hoor!!

lala_oujdia15
08-06-2007, 17:43
die heb ik net toevallig gezien :D best interessant

wortelsapje
08-06-2007, 17:48
Yeah Right Oprah! Daar heeft een echte vrouw jou echt niet bij nodig hoor!! Ik heb niet gezegd dat de tips voor iedereen handig moeten zijn, ik heb alleen gezegd dat het grappig was om naar te kijken:D Niet alles wat je op tv kijkt hoeft perse nuttig te zijn :maf:

Z_A_Z
08-06-2007, 17:51
Ik heb niet gezegd dat de tips voor iedereen handig moeten zijn, ik heb alleen gezegd dat het grappig was om naar te kijken:D Niet alles wat je op tv kijkt hoeft perse nuttig te zijn :maf: Das probleem van NL t.v zenders,weinig educatiefs! Ps; mijn eerdere reactie was niet persoonlijk meis ;)

wortelsapje
08-06-2007, 17:53
die heb ik net toevallig gezien :D best interessant Ja vond ik ook. :D Vooral toen de mannen aan het woord kwamen. Meestal denk je dat mannen allemaal stoere binks zijn, maar eigenlijk zijn ze allemaal bange haasjes, bang om afgewezen te worden. :hihi: En wat die vrouw op het laatst zei, zat ook wel wat in over the law of attraction. Dat je dat gene aantrekt waarover jezelf beschikt. Ik val altijd op foute mannen, dus misschien dat ik me daar maar wat meer in moet verdiepen. :maf:

wortelsapje
08-06-2007, 17:55
Das probleem van NL t.v zenders,weinig educatiefs! Ps; mijn eerdere reactie was niet persoonlijk meis ;) Oke meid. :kus: Nee, ik dacht dat je het dom vond dat ik daar naar keek. :hihi:

Z_A_Z
08-06-2007, 17:57
Oke meid. :kus: Nee, ik dacht dat je het dom vond dat ik daar naar keek. :hihi: Was het vorige keer nog gelukt met patcha??