Bekijk originele versie : Hoe kom je er...........
achter of je vriend je vriendin leuk vind?????
Weet iemand hoe of aan wat je dat kunt merken???
Of hoe je er achter kunt komen of het zo is????
MissBlaBla
23-09-2003, 22:57
Door het aan hem te vragen.
BlaBla
door een bloemmetje te pakken en die blaadjes t plukken.
dan ga je zo, hij vind me leuk, hij vind me niet leuk...
en wat er bij de laatste blaadje uitkomt is het :D
:stout:
Miss_Honey
23-09-2003, 23:12
Origineel gepost door babyboy
Hahahahaha...logica ;)
:D
als je met je vriendje bent...je vriendin niet mee nemen niet meer in de buurt houden,,,
als hij niet bij je blijft of telkens naar haar vraagt of haar opzoekt weet je genoeg
Marrakchia_86
24-09-2003, 09:18
Origineel gepost door babyboy
Waahahahahah, standaar Marokkaanse opmerking he....!!! :lol:
Het is niet mijn vriendje maar mijn aanstaande. Voor ik die stap neem wil ik het honderd procent zeker weten.
Door bepaalde
opmerkingen heb ik het vermoeden gekregen dat hij haar wel mooi vind en meschien wel leuk.
Miss Magrabia wat moet ik denken van jou smilie???
Origineel gepost door saba
Het is niet mijn vriendje maar mijn aanstaande. Voor ik die stap neem wil ik het honderd procent zeker weten.
Door bepaalde
opmerkingen heb ik het vermoeden gekregen dat hij haar wel mooi vind en meschien wel leuk.
je verloofde kan toch niet met jou willen trouwen en intussen je vriendin leuk vinden??
Hij had haar nog nooit gezien.
Alleen op foto en toen had hij haar n keer zien lopen en toen zei hij van dat lijkt me een rustig meisje lipe in de winkel keek niet om en liep er weer uit. Dan heb ik zoiets van hmmmm hield jij haar in de gaten ofzo. Kon mij ook vertellen wat ze aan had enz. dat we dezelfde kleding stijl hebben. En nog meer van die opmerkingen. Het is een lang verhaal en als je het wil horen laat me weten dan krijg je een pm van me.
Luister als je twijfelt, dan zou ik nog maar eens goed erover nadenken(t huwelijk)..........Ik persoonlijk zou t hem direct vragen, als t goed is ken je hem wel goed genoeg om te kunnen zien of hij liegt (aan zijn reactie)!!!
Meid heel veel suc6 .........lijkt me echt een vervelende situatie!!!
Ik heb het meerdere malen gevraagd. En elke keer zweert hij op de koran en op zijn vader en moeder dat hij er niks mee bedoelde en haar niet leuk vind t enz. Maar toch blijft het gevoel en af en toe is het zo sterk dat ik zo kwaad wordt. Nu mijn trouwdatum dichterbij komt hoe meer ik ga twijfelen wat ik moet doen.
Ik weet het echt niet wat ik moet denken.
Noufissa
24-09-2003, 12:33
Origineel gepost door saba
Ik heb het meerdere malen gevraagd. En elke keer zweert hij op de koran en op zijn vader en moeder dat hij er niks mee bedoelde en haar niet leuk vind t enz. Maar toch blijft het gevoel en af en toe is het zo sterk dat ik zo kwaad wordt. Nu mijn trouwdatum dichterbij komt hoe meer ik ga twijfelen wat ik moet doen.
Ik weet het echt niet wat ik moet denken.
meid, ik denk dat het helemaal niets voorstelt, ik bedoel hij zweert zelfs op de heilige koran en op zijn ouders.
ik denk dat je gewoon erg zenuwachtig bent en daarom dingen ziet die er niet zijn.
:zwaai:
He Noufissa,
Dit speelt al twee jaar. Al vanaf het begin dat ie naar NL is gekomen hij heeft naar haar gevraagt hoe ze is ? Wat voor meisje en toen heeft hij te horen gekregen dat het niet zo'n "goed" meisje is.
Het zijn niet de zenuwen, jammer genoeg niet.
Lalamoslima
24-09-2003, 12:48
Salaam alaikum,
ALs je het gevraagd hebt aan hem, en hij ontkent het. Dan heb je in ieder geval je best gedaan. En zou ik me concentreren op je huwelijk. Waarschijnlijk is het saytaan die met j gedachten speelt. Trek er niets van aan, en moge ALLAH swt je huwelijk zegenen!
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.