Bekijk originele versie : PAS OP!!! Boottickets Almeria-Nador bij CT SEABRIDGES
Sallaam Oea Allaikoem,
Bij Deze Wil Ik Jullie Allen Waarschuwen Om Niet Bij Ct seabridges Te Diemen Je Boottickets Almeria-nador Te Boeken.
Het Zijn Een Stel Oplichters Daar. Zij Zeggen Dat Wanneer Je Je Boot Mist Je Gewoon De Volgende Boot Kunt Nemen. Echter Ben Ik Daar een keer Geweest Om Te Gaan Boeken. En Wat Bleek:
In Hun Algemene Voorwaarden Staat Het Volgende: Indien Je De Boot Mist En Dit Te Laat Doorgeeft, Moet Je Een Nieuwe Ticket Aanschaffen.
Met Andere Woorden: Je Bent Je Geld Kwijt!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw Al Je Kennissen En Familieleden Hierover.....
Allahie 3ouwenkoem En Triek Sellema Voor De Degene Die Naar Marokko Gaan Inscha Allah....
Alleikoem Assallaam Wa Rahmattoe Allahie Wa Barrakkatoe....
bazatoen
08-06-2007, 15:33
Daarom koop ik ook pas bij de boot ;)
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren onderweg
Nogmaals Pas op....Het zijn OPLICHTERS
Dounyaaa
10-06-2007, 14:46
Ik ben ook zwaar opgelicht door hun!!
Mensen pas OP voor CT SEABRIDGES!!
hoeveel kost een bootticket per persoon?
mar0kkaantje
10-06-2007, 23:37
Mijn nicht die werkt bij comarit. Ze vertelde me pa laatst de prijzen maar weet niet meer hoeveel. Wij zijn in totaal met ons zevenen en inclusief auto en al was het ongeveer 1045 euro.
Daarom koop ik ook pas bij de boot ;)
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren onderweg
Vorig jaar zijn ong. 5000 toeristen gestrand op de havens van Almeria en Cueta omdat de boten volzaten, en moesten mensen ongeveer 3 nachten doorbrengen op de havens. Om dit te verkomen kan je beter hier alvast je ticket kopen om dit te voorkomen. En je kan het een beetje uitrekenen en anders neem je gewoon een dag speling, beter een dag doorbrengen daar dan 3 nachten.
Marokko heeft gezegd dit jaar meer boten in te zetten, maar je weet maar nooit.
mar0kkaantje
11-06-2007, 13:26
hoeveel kost een bootticket per persoon?
45 euries.
Retourtje: 90
45 euries.
Retourtje: 90
is (90 euro) retourtje heen en weer?
of als we terug komen
fatihamarokaans
11-06-2007, 21:29
hmm hebben ze ook een site???
is (90 euro) retourtje heen en weer?
of als we terug komen
retourtje is almeria-nador, nador-almeria. dus ook als je terugkomt
alhoceima_city
13-06-2007, 03:29
Sallaam Oea Allaikoem,
Bij Deze Wil Ik Jullie Allen Waarschuwen Om Niet Bij Ct seabridges Te Diemen Je Boottickets Almeria-nador Te Boeken.
Het Zijn Een Stel Oplichters Daar. Zij Zeggen Dat Wanneer Je Je Boot Mist Je Gewoon De Volgende Boot Kunt Nemen. Echter Ben Ik Daar een keer Geweest Om Te Gaan Boeken. En Wat Bleek:
In Hun Algemene Voorwaarden Staat Het Volgende: Indien Je De Boot Mist En Dit Te Laat Doorgeeft, Moet Je Een Nieuwe Ticket Aanschaffen.
Met Andere Woorden: Je Bent Je Geld Kwijt!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw Al Je Kennissen En Familieleden Hierover.....
Allahie 3ouwenkoem En Triek Sellema Voor De Degene Die Naar Marokko Gaan Inscha Allah....
Alleikoem Assallaam Wa Rahmattoe Allahie Wa Barrakkatoe.... waarom boek je niet vanuit almeria bij comanav
Mijn nicht die werkt bij comarit. Ze vertelde me pa laatst de prijzen maar weet niet meer hoeveel. Wij zijn in totaal met ons zevenen en inclusief auto en al was het ongeveer 1045 euro.
hallo,
is die 1045 alleen heen of met retour.
mar0kkaantje
17-06-2007, 18:26
Is een retourtje, inclusief alles.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.