Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 4 girls only..ook al weet ik dat er jongens gaan reageren,maar goed.....

saidaaatje
04-08-2002, 15:46

hey meiden ik vroeg me eens wat af.ik bedoel,ik heb alle tyd om zo na te denken over t leven aangezien ik nie onder de palmbomen lig :kwaad: soms dan loop ik over straat en dan staan er jongens of mannen me aan te klotsen en dan kyk ik altyd boos.niet omdat ik een attitude heb maar gewoon ze moeten niet kyken!!maar ik heb er dan ook meteen spyt van,want ik bedoel,ze kyken tog alleen ze zeggen nix ofzo ik trek ook vaak te snel conslusies over andere marokanen merk ik.... ik vroeg me af of dat by andere ladies hiero ook t geval is of ben ik een lone wolf???

selim
04-08-2002, 18:36
Origineel gepost door saidaaatje hey meiden ik vroeg me eens wat af.ik bedoel,ik heb alle tyd om zo na te denken over t leven aangezien ik nie onder de palmbomen lig :kwaad: soms dan loop ik over straat en dan staan er jongens of mannen me aan te klotsen en dan kyk ik altyd boos.niet omdat ik een attitude heb maar gewoon ze moeten niet kyken!!maar ik heb er dan ook meteen spyt van,want ik bedoel,ze kyken tog alleen ze zeggen nix ofzo ik trek ook vaak te snel conslusies over andere marokanen merk ik.... ik vroeg me af of dat by andere ladies hiero ook t geval is of ben ik een lone wolf??? Inderdaad gatverdamme wat een ezels!! Het IQ van een drol dat ten eerste ten tweede gele tanden van het roken en allerlei andere vieze bezigheden en ga zo maar door. Net als pas geleden loop je rustig richting de trein naar Hilversum staat er een of andere sukkel met de fiets in de hand uiteraard te wuiven OF hij had last van vliegen OF hij had een of andere tick waar hij allahisen 3awen niks aan kan doen. Ik zag hem van ver staan hij stond ook heeel centraal moet ik zeggen. Maar goed ..ik liep dus door en ik kwam dichterbij ja en toen kregen we weer de goede oude maar vooral holle frases uit de trukendoos. Jullie kennen ze wel "waar was je al die tijd?" "je valt zo op, ik bedoel er lopen hier veel meisjes rond maar jij bent de enige leuke mooie meid!" kom op zeg doe effe normaal, ik bedoel ik had die dag En de hele dag gewerkt EN gestudeerd dus je begrijpt ik zag er niet uit!!! Ik draai meestal mijn hoofd de andere kant op en ik kan ook heel arrogant kijken je weet wel een beetje met de wenkbrauwen fronzen...En wat zag mijn oog toen ik net het perron opliep ..... meneer fiets was mij gevolgd naar boven en ik was helemaal alleen!! Om 21:30 zat ik daar met die eikel en hij vroeg doodleuk of hij naast mij mocht komen zitten!!!!! :confused: IK bedoel wat verwachten ze nou? Dat je ze gelijk uitnodigd om weet ik wat te doen? :zwaai:

snoesje
04-08-2002, 18:45
hahahahhh ik weet het meiden ook ik heb echt een superhekel aan wanneer ze dat doen maar het is ook nooit goed het wanneer je ze negeert worden ze boos en wanneer je wat zegt worden ze ook boos het ook nooit goed he maar ja ik negeer ze gewoon en loop lekker verder met de grootste smile hahah dus....... dikke kus

selim
04-08-2002, 18:49
Origineel gepost door snoesje hahahahhh ik weet het meiden ook ik heb echt een superhekel aan wanneer ze dat doen maar het is ook nooit goed het wanneer je ze negeert worden ze boos en wanneer je wat zegt worden ze ook boos het ook nooit goed he maar ja ik negeer ze gewoon en loop lekker verder met de grootste smile hahah dus....... dikke kus Ja! inderdaad dat is ook zoiets als je niks zegt dan ben je mevrouw kapsoneswijf (dat is mijn bijnaam voor de hangjongens in mijn woonplaats zowel hier als in Maroc) maar ik heb het vaak genoeg bij andere meiden gezien dat zodra ze wel wat terug zeggen dat ze dan worden uitgemaakt voor ik weet niet wat tja dan hou ik de eer aan mijzelf en ga ik VROLIJK door het leven als mevrouw kapsoneswijf!!! :giechel:

mell
04-08-2002, 18:57

Nou Saidaatje, inderdaad daar word je gek van. Ik woon dan in Adam en daar is het vreselijk. Als je rustig op straat loopt word je altijd wel lastiggevallen door die irritante hanglui , vooral in West, dan zeggen ze wat tegen je waarop ik geen antwoord geef, ik denk dan ik negeer ze gewoon en dan word je vervolgens uitgescholden voor ****, kapsones he?? nou en dan loop je verder en dan staat er een groepje oude turkse mannen en die bekijken je van top tot teen. totaal geen respect vind ik dit, want beide groepen doen dit en het maakt ze niet uit of je nou met je vriend daar loopt of met je vader of moeder of broer...

Shyguy
04-08-2002, 19:32
hey timoucha dus je maakt een dolletje met ze maar wel een waar ze twee keer over moeten nadenken kun je een voorbeeld geven ik ben wel benieuwd. =ciao. ciao for now=

mell
04-08-2002, 19:32
Sophia jij bent echt grappig! ik ga het morgen zeker uitproberen, je hoort dan van me of het geholpen heeft of niet, maar het lijkt me wel een goede oplossing. En dan echt lang in je neus peuteren, en dan zeggen ik krijg hem er niet uit, kun je me een handje helpen?

dulce_lamia
04-08-2002, 19:33
Sommigen hebben echt een bord voor hun kop ja!!!! Net vliegen!!!!

Hot_n_Spicy
04-08-2002, 19:38
Hey meid, Ik begrijp je volkomen...ik kijk ze dan ook aan van rot toch op.. maar ik denk dat je reactie goed is wanneer ze een bepaalde lijn overtreden...als ze alleen maar kijken dan kunnen we ze eigenlijk niet veel kwalijk nemen...want als het een lekkerding zou zijn vinden we dat helemaal niet erg...alleen maar als die persoon er wat sloeberig uit ziet... maar als ze eenmaal de lijn overtreden en je LASTIG gaan vallen dan hebben we groot recht om hun zo vuil mogelijk aan te kijken... maar het beste wat werkt is NEGEREN...dan rotten ze vanzelf op... want als je ze aandacht geeft vinden ze leuk ook nog en gaan ze lekker verder met waar ze mee bezig waren....

Hot_n_Spicy
04-08-2002, 19:43
Origineel gepost door Sophialaaroussi hey meiden, wel ik heb daar eigenlijk een paar goede oplossingen voor. Maar je moet je wel serieus kunnen houden. Als je lastig gevallen word dan negeer je in eerste instantie maar als de jongens zich dan beledigd voelen en raar beginnen te doen dan kan je u zelf voor als een doofstomme en maak er dan wat gebaren bij of scheel kijken haa haa dat helpt ook wel maar waardoor ze je echt gerust zullen laten is door in je neus te peuteren hi hi dat helpt . probeer het uit. groetjes sophia peace and love :D haha sophia je hebt wel gelijk...dat heb ik ook een keer gedaan toen ik een melige bui had...ze schrikken en rotten meteen op...of een ander keer lachten ze me uit en liepen lekker verder.... maar niet altijd doen want grote kans dat er een lekker ding achter je loopt....sta je vet voor L*L haha :toink:

Missrapster
04-08-2002, 19:48
hahah jullie zijn echt grappig...ik heb het ook hoor...van die rot jochies die van die dingen zeggen,waarvan ik echt denk uit welke boekje heb je het nou weer vandaan.. Als ik in een melige bui ben en ik zie een paar van die gasten (in de tram)doe ik precies het zelfde als hun..begin zehma te zwaaien!En die mensen maar denken ..yes..yes..stappen ze de tram in/uit..ik meteen doen van ..he wie ben jij...ken ik je ergens van?? hahaha..verdiende loon..

tonk
04-08-2002, 21:44
Nu ik hier net gelezen heb dat je volgens Marokkaanse normen na je 20e al een ouwe trut bent, snap ik ineens waarom ik er de laatste tijd niet zo'n last meer van heb! Ik word te oud! ;) karima_lal ps zouden degenen die me nog wel nafluiten slechte ogen hebben, vinden dat ik er jonger uitzie dan ik ben, of deze normen aan hun laars lappen? Ik ga voor de 2e optie!