Bekijk originele versie : Eng beestje
schatje26
08-06-2007, 09:10
:eek: naast mijn werkplek zit er een groen beestje in de grote van een sprinkhaan ik zie het net en schrok me rot saffie ik kan niet werken en wil niet op mijn plek meer zitten mijn ogen zitten alleen op de beest te letten!
Wejoo het moet weg :huil:
:lol: ben je bang voor beetjes? ik denk dat ze banger zijn van jou, vraag iemand van je collega`s om het weg te halen, dan kun je je weer concentreren op je werk, miskiena
schatje26
08-06-2007, 09:18
Ja man ben heel erg bang voor beestjes en spinnen en wespen :huil:
schatje26
08-06-2007, 09:23
Ja mijn collega kwam net binnen en ik keek hem lief aan :hihi:
Hij heeft hem gevangen en hij is weg :o
gelukkig dat ie weg is, nu kun je rustig verder werken en hopelijk komt ie niet meer bij je terug:hihi:
:hihi: :hihi:
waar ze al niet bang voor zijn!!!
nou om eerlijk te zeggen vind ik insekten ook wel griezelig hoor maar zet ze dan op een blaadje en zet ze dan buiten neer (hoef je ze niet aan te raken)
serenity
08-06-2007, 09:38
Ik HAAT beestjes... :moe:
Heb er zelfs nachtmerries over...
JA al die kriebelende pootjes die alle kanten uitsteken en dan van die zwarte ogen die je aankijken en denken wanneer spring ik nou op haar en dan zijn ze meestal ook nog behaard en te zien in alle kleuren, ik vind oorwurmen het engst en kakkerlakken vooral die van marokko die zijn zzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooooooooooooo groot en vliegen zelfs:eek:
schatje26
08-06-2007, 09:41
Afgelopen zomer in marokko sprong er een sprinkhaan op mij nou heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd en iedereen zat me daar aan te kijken van :maf:
:hihi: klinkt bekend, zodra je van iemand hoort je hebt een beestje op je dan ga je zulke rare bewegingen maken dat iedereen denkt dat je gestoort bent :maf2:
schatje26
08-06-2007, 09:54
Ja en het ergste van alles is ik heb mijn dochtertje aangestoken met deze angst die ik heb :moe:
teletubbie
08-06-2007, 10:02
ik kan je helaas niet helpen, ik ben voor alle ongedierte bang......
vroeger als kind was ik bang voor vliegen.......ik ging gillen als eentje op m'n arm kwam!
Pak anders een stofzuiger. das altijd m'n reddende actie!
cuisinetje
08-06-2007, 10:05
Afgelopen zomer in marokko sprong er een sprinkhaan op mij nou heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd en iedereen zat me daar aan te kijken van :maf:
:lol: :lol:
Hier nog eentje...............alsmijn broers me binnen wilden houden in Marokko dan plaatsten ze voor elke uitgang ( deur) een hoopje sprinkhanen,slakken en kakkerlakken............wallah ma ik ging naar buiten dan......:moe:
Vorig jaar in Marrakech nog heb ik een heel restaurantje bij elkaar gegild..........:hihi:
cuisinetje
08-06-2007, 10:06
ik kan je helaas niet helpen, ik ben voor alle ongedierte bang......
vroeger als kind was ik bang voor vliegen.......ik ging gillen als eentje op m'n arm kwam!
Pak anders een stofzuiger. das altijd m'n reddende actie!
Daar kruipen ze uit a tubbie :ego:
Je moet ze echt doodslaan en dan opzuigen.........:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.